بلدوزر یکی از ماشین های سنگین است که در ساخت و ساز ها از آن استفاده می شود. اگر صما هم از این ماشین استفاده می کنید بدون شک نیاز به قطعات بلدوزر دارید و می خواهید این قطعات را با قیمت مناسبی تهیه نمایید بنابراین قیل از خرید بهتر است که با قطعات اصلی آشنایی پیدا کنید تا بتوانید قطعات بلدوزر اصل را تهیه نمایید.

خرید قطعات بلدوزر

برای خرید قطعات بلدوزر باید به فروشگاهی که در زمینه ی قطعات ماشین های سنگین فعالیت دارد مراجعه کنید . به دلیل وجود قطعات بسیار در بازار شناخت قطعات باکیفیت و اصلی کار دشواری است پس بهتر است یک فروشگاه قابل اعتماد را پیدا کنید تا در زمان نیاز به راحتی خرید خود را انجام دهید.

بلدوزر دارای تیغه ای است که به وسیله ی آن کار های بسیاری را انجام می دهد و می توان تیغه ها در جهت های جلو و عقب و به سمت کناره ها هدایت کند . قطعات بلدوزر در کارد این ماشین پر کاربرد بسیار اهمیت دارند و اگر از قطعات خوب و باکیفیت استفاده شود راندمان کاری نیز بالا می رود.

انواع بلدوزر

بلدوزر ها دارای انواع بلدوزر چرخ لاستیکی و بلددزر چرخ زنجیری می باشد که هر یک در شرایط مختلفی کارایی دارند. بلدوزر های چرخ لاستیکی از سرعت بسیار خوبی برخوردارند و توانایی جابجایی در فواصل دور را دارند . بلدوزر های چرخ زنجیری با توجه به چرخ هایی که بسیار سخت و مقاومند ، می تواند در محیط های شیب دار و ناهموار نیز قرار گیرد و به راحتی در این شرایط کار کند. بلدوزر ها در انواع سایز ها توسط شرکت های مختلف تولید شده اند بنابراین قطعات بلدوزر نیز در سایز های مختلفی وجود دارد و در خرید باید به این نکته دقت داشته باشید.

از انواع قطعات بلدوزر می توان به سیستم حرکتی و ترمز، چرخ ها، تراکتور، تیغه، کابین و... اشاره کرد. البته بلدوزر دارای دیگر قطعاتی است که هر یک نقش مهمی در این ماشین دارند و برای تهیه ی هر یک از ان ها نیاز به بررسی می باشد.برای خرید لوازم یدکی بلدوزر لیبهر به سایت مراجعه کنید.

قطعات بلدوزر اصلی می تواند کارکرد بهتری را ایجاد کند و شما کمتر به تعویض قطعات نیاز پیدا کنید بنابراین با هزینه ی مناسب می توان لوازم بادوام تر و مقاوم تری را تهیه نمود. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از فروشگاه معتبر در بخش فروش قطعات اصلی بلدوزر و دیگر ماشین آلات عمرانی و راهسازی می باشد.

قطعات بلدوزر در انواع مختلفی به فروش می رسد که توسط شرکت های مختلفی به تولید رسیده است. برند های همچون ولوو، کوماتسو، هیوندا، هپکو ، کاترپیلار و.... قطعات بلدوزر و دیگر ماشین الات راهسازی را تولید می کنند . هر یک از این برند ها گزینه های خوبی برای انتخاب می باشند .

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()