بیل مکانیکی ماشینی است معمولا در مکان هایی که ساخت و ساز انجام می گیرد دیده شده و از ان در بخش های مختلف تخریب استفاده می شود. لوازم یدکی بیل مکانیکی طوری طراحی شده تا این ماشین بتواند عملیان کندن خاک را به خوبی انجام دهد پس برای کندن کانال، گود برداری تیز از این ماشین استفاده می شود. لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل کابین، بازوی مفصلی، باکت،  چرخ یا زنجیر است که از استحکام بالایی برخوردار بوده و این ماشین را تبدیل به ماشینی بی رغیب نموده است. این ماشین تکمیل شده ی بیل های بخار قدیم است.

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو آسان می توانید به سایت فروشگاه مراجعه نمایید. این مرکز همواره در تلاش بوده تا با در نظر گرفتن قیمت های مناسب و با ارائه ی بهترین خدمات و محصولات باکیفیت بتواند رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

از مزیت ویژه ی بیل مکانیکی که بسیار مهم است قابلیت نصب انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی جانبی مانند چکش، گراپ، مته، سنگ جت، قیچی فلز بر و... بر روی آن است. با استفاده از چکش که کاربرد زیادی دارد و به جای باکت نصب می شود می توان سنگ های سخت را شکست. گرچه شاید لودر اقتصادی تر از بیل مکانیکی باشد اما روش بیل مکانیکی برای تخریب دارای دقت بالاتری است و خطر رانش برای ساختمان های اطراف را ندارد.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می توان با مراجعه به فروشگاه های لوازم ماشین آلات سنگین، ان را تهیه کرد . فروشگاه های عرضه کننده ی قطعات ماشین های راهسازی و سنگین انواع قطعات را در کیفیت های گوناگون به فروش می رسانند و شما با توجه به بودجه ی خود می توانید انواع دلخواه را خریداری نمایید .

اما باید توجه داشته باشید اگر با بودجه ی کمی بخواهید خرید این قطعات را انجام دهید، باید قطعات ضعیف و با کیفیت پایین تهیه نمایید و یا قطعات فرعی را تهیه کنید که می تواند علاوه بر صدمه رساندن به قطعات دیگر، بسیار زود آسیب دیده و مجبور به خرید مجدد شوید اما قطعات اصلی اینگونه نبوده و دارای ماندگاری بالایی می باشند و مدت زیادی نیاز به نصب پیدا نخواهید کرد. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی یکی از بزرگ ترین فروشگاه های لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در کشورمان است. این فروشگاه همواره در جهت کسب رضایت مشتریانش تلاش کرده و بهتری خدمات دهی را به ان ها ارائه می دهد.برای خرید قطعات بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید.

بیل مکانیکی یکی از ماشین های بسیار کاربردی است که به وسیله ی آن می توان زمین را کند، خاک برداری، گودبرداری و کندن کانال را انجام داد. لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو هر یک بخش مهمی از حرکت بیل مکانیکی را ایفا می کنند.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()