لیفتراک از ماشین هایی است که کاربرد فراوان ان را در بخش ساخت و ساز، صنعت و.... مشاهده می کنیم. لیفتراک ماشینی است که قابلیت حمل کالا را دارد حال این کالا ها می تواند اشیا و یا مصالح و ... باشد.  لوازم یدکی لیفتراک طوری طراحی شده که بتواند به راحتی وسیله ها را بلند کرده و جابجا نماید. یکی از مزیت های لیفتراک این است که به دلیل حجم کمی که دارد مورد استفاده ی کارگاهی قرار گرفته و می توان بارگیری ماشین های بزرگ تر را با آن انجام داد.

لیفتراک دارای نگهدارنده ی بار است و بار را می تواند در راستای عمودی حرکت دهد بنابراین می توان اشیا را در ارتفاع های مختلفی با لیفتراک بارگیری نمود.

لیفتراک ها دارای دو شاخک در جلوی ماشین هستند. از لوازم یدکی لیفتراک دکل ،شاخک ، کابین ، چرخ ها و سایر لوازم داخلی است. این ماشین ها را در مکان هایی که ساخت و ساز است بیشتر می بینیم زیرا می توان مصالح ساختمانی را به وسیله ی ان به راحتی جابجا کرد و در فواصل دور این جابجایی را در زمان کوتاهی انجام داد.

موتور از مهم ترین لوازم یدکی لیفتراک است که به وسیله ی دیزل، بنزین، گاز و بنزین و یا نیروی الکتریکی کار می کند، بنابراین لیفتراک ها از نظر سوخت در دسته بندی های متفاوتی قرار دارند.

لیفتراک های دیزل

لیفتراک دیزل در محیط باز بیشتر استفاده می شود زیرا دارای آلاینده بوده و به همین خاطر معمولا در محیط های سربسته این این نوع استفاده نمی گردد گرچه با نصب تصفیه کننده ها مقدار زیادی از آلاینده ها کاهش پیدا کرده و در شرایطی می توان در مکان های سربسته نیز از ان کمک گرفته شود. لیفتراک های دیزل دارای قدرت زیادی به واسطه ی لوازم یدکی لیفتراک قدرتمند خود دارند و می توانند در محیط های ناهموار نیز کار کنند. اما از معایب این لیفتراک ها صدای تولید صدای زیاد است . از دیگر مزایای ان هم ارزان تر بودنش در مقابل لیفتراک های برقی است.

لیفتراک دوگانه سوز

لیفتراک های دوگانه سوز تقریبا موتوری مشابه با خودروهای دوگانه سوز را دارد. استفاده از گاز در این لیفتراک ها موجب شده که هم در مکان های سرپوشیده و هم در محیط های باز از ان استفاده شود. این نوع سر و صدای کمی تولید می کند و سرعت بسیار خوبی دارد. این لیفتراک ها در مقایسه با دیگر لیفتراک ها هزینه سوخت بالاتری دارد اما قیمت خود ماشین ارزان تر است.

لیفتراک برقی

لیفتراک های برقی آلاینده ای تولید نمی کنند و برای محیط زیست ضرری ندارند. این لیفتراک ها کوچک تر از انواع دیگر بوده و سرعت مناسبی دارند. لیفتراک برقی با استفاده از باتری کار می کند که باتری نقش وزنه تعادل ان را اجرا کرده و بدین ترتیب از وزن این لیفتراک می کاهد. استفاده ی راحت لیفتراک برقی بواسطه ی لوازم یدکی لیفتراک در بخش حرکتی که شامل پدال های ترمز و گاز است میسر شده و هزینه های این نوع لیفتراک ارزان است. از معایب لیفتراک برقی هزینه ی شارژ اولیه بالا و کار نکردن لیفتراک به هنگام شارژ است. از دیگر معایب لیفتراک برقی مناسب نبودن استفتده از ان در مکان های مرطوب است. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به سایت مراجعه کنید.

 شرکت پارت یدک راهسازی از فروشندگان معتبر انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین می باشد و با خدمات دهی عالی خود موجب رضایت مشتریان شده است. برای خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک می توانید از طریق لینک ها به سایت مراجعه کنید و انواع قطعات اورجینال را با قیمت ارزان دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  مرکز پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 790
نمایش همه
علاقه مندی ها ()