ماشین آلات سنگین برای کار های عمرانی و ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد . با استفاده از هر یک از ماشین ها می توان بخشی از کار ها را انجام داد. لودر از ماشین های مهم در بخش عمران است. با استفاده از لودر می توان خاک را به راحتی جابجا کرد. به دلیل دوام بالا و مقاومت خوب لوازم یدکی لودر ، می توان خاک را در حجم بالا جابجا نمود و بارگیری ماشین ها را با استفاده از لودر انجام داد. لودر ها دارای قطعاتی هستند که توسط شرکت های مختلف ساخته شده و به فروش می رسند.

نمایندگی فروش لوازم یدکی لودر  هر برند، به طور منحصرانه آن را به فروش می رساند. برخی از فروشندگان لوازم یدکی لودر این قطعات را به صورت مستقیم به فروش می رسانند و با حذف واسطه ها ،شما می توانید خرید ارزان تری را انجام دهید اما ارزان بودن بیش از حد نیز دلیل بر بی کیفیتی محصول است ، برخی از افراد نمونه های فرعی قطعات را از فروشندگان جزئی با قیمت بسیار پایین خریداری می کنند و متوجه عیر اصل بودن قطعات نمی باشد. مسلما افراد زیادی قطعات اصلی را از فرعی تشخیص نمی دهند و نیاز به مشاوره دارند. ما در این مجموعه تضمین کیفیت و اصالت کالا را به شما ارائه می دهیم.

لودر ها در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری و در نوع جدید بکهو لودر قرار می گیرند که هر یک برای کار در شرایط مختلف ساخته شده اند و هدف استفاده ی راحت از این ماشین است. شرکت های سازنده ی لودر با توجه به این که این ماشین را در سطح های آسفالتی، گلی، خاکی، سنگ ریزه ای و.... استفاده می کنیم ، در انواع مختلفی به تولید رسانده مثلا لودر چرخ زنجیری مناسب برای حرکت بر روی سنگ ریزه و خاک است اما لودر چرخ لاستیکی روی سطح هموار حرکت خوبی دارد و مهم ترین تفاوت در لوازم یدکی لودر در این دو نوع، چرخ هایشان است.

فروش انواع لوازم یدکی لودر

فروشندگان معتبر لوازم یدکی لودر ، همواره کیفیت کالای خود را تضمین می کنند و قطعات را به قیمت مناسب به فروش می رسانند. برند های مختلفی همچون کوماتسو، هپکو، کاترپیلار، هیوندا و.... برای لوازم یدکی لودر وجود دارد که هر یک قطعات را با طراحی مخصوصی به تولید رسانده اند، استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت و روش طراحی و ساخت استاندارد و ویژه باعث شده این قطعات در سطح جهان شناخته شوند و طرفداران زیادی را به خود جلب کنند. هر یک از این برند ها دارای شعب نمایندگی هایی برای فروش می باشند که خرید از نمایندگی می تواند مطمئن باشد. برای خرید لوازم یدکی لودر ولوو از فروشگاه به سایت مراجعه نمایید .

لودر دارای جام بزرگی است که توسط بازوی مفصلی حرکت می کند و می توان کندن زمین را با ان انجام داد و سپس خاک و مصالح را با استفاده از جام بزرگ جابجا نمود.

قیمت لوازم یدکی لودر

قیمت در خرید هر وسیله ای بسیار مهم است و در خرید قطعات یدکی لودر نیز اهمیت دارد اما در بخش خرید لوازم یدکی لودر در وحله ی اول کیفیت را مدنظر بگیرید و سپس به قیمت اهمیت دهید زیرا اگر شما لوازم ارزان و بی کیفیت را تهیه کنید سریعا دچار آسیب و شکستگی شده و هزینه های مکرر شما برای خرید لوازم یدکی لودر بسیار بیشتر خواهد بود بنابراین خرید قطعات اصل البته به قیمت مناسب بهترین گزینه می باشد . قطعات اصلی دیر تر خراب شده و اگر به درستی از لودر استفاده کنید کمتری به خرید آن و نصب مجدد نیاز پیدا خواهید کرد.

 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()