غلطک از ماشین آلات عمرانی است که در بخش راهسازی استفاده ی بسیاری از آن مشاهده می شود. احتمالا در زمان راهسازی شما هم یک یا چند غلطک را مشاهده کرده باشید. با استفاده از این ماشین می توان زمین را تسطیح نمود. با استفاده از غلطک مقاومت خاک افزایش پیدا می کند. لوازم یدکی غلطک از مقامت بسیار خوبی برخوردارند و غلطک می تواند به وسیله ی آن در شرایط سخت نیز کار کند. خرید لوازم یدکی غلطک بسیار مهم بوده و همواره افراد در تلاش برای خرید بهترین  لوازم یدکی غلطک  می باشند. به دلیل وجود قطعات اورجینال و فرعی دقت در خرید بسیار مهم بوده و باید توجه شود که قطعات اصلی را دریافت کرده و آن را با قیمت مناسبی تهیه نمایند. خرید از نمایندگی ها دارای مزایایی است که باعث شده بسیاری از افراد از نمایندگی ها قطعات را خریداری نمایند. نمایندگی ها قطعات را با گارانتی ارائه می دهند و کیفیت کالا ها را تضمین می کنند.

انواع لوازم یدکی غلطک

لوازم یدکی غلطک شامل غلطک، موتور مولد ارتعاش، میله ی وزنه دار، صفحات استوانه ای و.... که هر یک از این قطعات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. به دلیل کار سنگین که توسط غلطک انجام می شود، نیاز مبرم به لوازم وجود دارد بنابراین انتخاب قطعه ای مناسب بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. برخی از افراد به باکیفیت بودن قطعات اهمیت نمی دهند و قیمت را مدنظر می گیرند اما باید توجه کنید ه خرید قطعات باکیفیت گران بسیار بهتر از خرید قطعات فرعی ارزان است زیرا در صورت خرید قطعات اصلی شما تا مدت ها به خرید آن نیازی پیدا نمی کنید و کارکرد بسیار خوبی را از این ماشین خواهید دید اما قطعات غیر اصل این گونه نبوده و در صورت اندک فشار ماشین دچار خرابی ، فرسودگی و شکستگی می شوند که به صورت مداوم باید قطعات را تعویض نمایید.

انواع غلطک

غلطک ها در انواع غلطک پاچه بزی، غلطک فولادی صاف، غلطک پنتوماتیک، شبکه ای قرار دارند.

انواع لوازم یدکی غلطک توسط شرکت های مختلفی ساخته می شوند.

لوازم یدکی غلطک کوماتسو

کوماتسو یکی از شرکت های بسیار معتبر در بخش تولید انواع ماشین آلات سنگین و لوازم یدکی آن ها می باشد. قطعات تولید شرکت کوماتسو از کیفیت بالایی برخوردارند و دوام بالایی دارند. کوماتسو در طراحی قطعات غلطک از بهترین الگو بهره برده و از مواد اولیه ی باکیفیت استفاده نموده است. امروزه این قطعات در بازار بخش گسترده ای را به خود اختصاص داده اند. خرید لوازم یدکی غلطک باعث می شود شما تا مدت ها به قطعات جدید نیاز پیدا نکنید. کوماتسو از معتبرترین شرکت ها در بخش تولید انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از قبیل لیفتراک، بلدوزر، بیل مکانیکی، لودر، غلطک ، جرثقیل می باشد. برای خرید لوازم یدکی غلطک کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوازم یدکی غلطک

برای خرید لوازم یدکی غلطک حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید و قطعات باکیفیتی را خریداری نمایید. فروشگاه های بسیاری در بخش فروش لوازم یدکی غلطک فعالیت دارند که قطعات اصلی و فرعی را به فروش می رسانند اما تنها برخی از آن ها با شما صادقانه رفتار می کنند و قطعات اصلی را به فروش می رسانند ، این فروشگاه ها دارای اعتبار بالایی هستند و سال ها در این زمینه فعالیت دارند و شما می توانید به اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید. فروشگاه سرویس قطعه از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع قطعات و لوازم جانبی ماشین های راهسازی و عمرانی می باشد. این مرکز با سال ها سابقه در فروش توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 885
نمایش همه
علاقه مندی ها ()