بیل مکانیکی از ماشین های پر کاربرد راهسازی و عمران است که با توجه به ویژگی هایی که دارد می توان کار های مختلفی را انجام دهد. لوازم یدکی بیل مکانیکی مهم شامل کابین، باکت و بازو و چرخ یا زنجیر می باشد. این قطعات در برند های مختلفی به فروش می رسد. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی با جام معکوس

این نوع بیل ها که به کج بیل نیز معروفند دارای دو نوع هیدرولیکی و مکانیکی می باشند که از ان برای حفاری استفاده می شود.

بیل مکانیکی با سیستم کابلی

این نوع از بیل مکانیکی دارای کابینی است که بر روی چرخ ها قرار داشته و می تواند با بیلی که در جلوی آن قرار گرفته عملیات حفاری و گود برداری را انجام دهد و در دو نوع هیدرولیکی و مکانیکی می باشد.

بیل کششی دراگلاین

در این نوع لوازم یدکی بیل مکانیکی عبارتند از جرثقیل، جام بیل کششی ، کابل و اتاقک فرمان .

بازوی این نوع بیل مکانیکی طول زیادی داشته و برای حفاری می تواند قدرت مانور زیادی از خود نشان دهد.

بیل مکانیکی ها از ماشین های ابتدایی در بخش عمران است و انواع مختلف آن به منظور خاک برداری مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های مهم بیل مکانیکی  حفاری در مقداری پایین تر از اتکا ماشین می باشد. همچنین از دیگر مزایای این ماشین ،استفاده از لوازم یدکی بیل مکانیکی جانبی در آن می باشد، به این وسیله می توان با استفاده از قطعات جانبی کار های مختلفی را انجام داد، لوازم یدکی بیل مکانیکی جانبی شامل چکش ، گراپ، پیکور، مته ، قیچی و... می باشد که هر یک می تواند کار های متفاوتی را انجام دهد. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

برای خرید بیل مکانیکی حتما به مراکز معتبر و نمایندگی های اصلی مراجعه نمایید تا قطعات اورجینال را دریافت نمایید. نمایندگی ها خدمات دهی فوری با تضمین کالا را به شما ارائه خواهند داد و عرضه ی لوازم یدکی بیل مکانیکی قیمت های مناسب و ضمانت نامه از دیگر مزایای خرید از فروشندگان معتبر است. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از فروشندگان معتبر انواع قطعات ماشین های راهسازی به ویژه لوازم یدکی بیل مکانیکی می باشد. این مرکز در تلاش است که با ارائه ی خدمات عالی و قیمت های مناسب رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

برای خرید آسان می توانید از طریق لینک ها به سایت فروشگاه مراجعه نموده و محصولات مورد نظر خود را مشاهده نموده و به صورت اینترنتی خرید نمایید . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 474
نمایش همه
علاقه مندی ها ()