در بسیاری از چروزه های عمرانی از گریدر استفاده می شود. این ماشین پر قدرت توانایی مسطح نمودن زمین و شیب دهی به را دارد. در زمان آسفالت کاری در ابتدا خاک سطح جاده و خیابان و... با استفاده از گیدر  هموار و یکدست می گردد

 همچنین گریدر مجهز به تیغه ای است که دارای قابلیت تنظیم شدن را دارد تا شیب های مورد نظر را ایجاد نماید. لوازم یدکی گریدر طوری طراحی شده اند که فشار وارده را به طور یکنواخت ایجاد کنند و قطعه ها آسیب نبینند.

خرید لوازم یدکی گریدر

بی شک لوازم یدکی گریدر اصل و باکیفیت دوام خوبی دارد . برند هایی همچون کوماتسو، میتسوبیشی، هپکو، کاترپیلار و.... برند های خوبی برای تهیه این قطعات می باشند. با توجه به این که فروشندگان خرد و جزئی برخی برند های متفرقه و بی کیفیت را به فروش می رسانند، خرید از مرکزی معتبر ضروری بوده و  به شما این اطمینان را می دهد که قطعات خریداری شده کاملا اورجینال است همچنین شرکت های بزرگ فروش لوازم یدکی گریدر کالای خود را تضمین می کنند بنابراین خرید از این مراکز می توان  بهترین گزینه باشد.

ویژگی قطعات باکیفیت

قطعات باکیفیت از فرسایش کمتری برخوردارند و دوام و ماندگاری بالایی دارند. قطعات اورجینال و باکیفیت مقاوم هستند و آسیب پذیری کمی دارند. این قطعات معمولا از برند های معروف بوده و شناخته شده هستند. برند های معروف قطعات باکیفیتی دارند و برای خرید این لوازم شما نباید کمیت را اصل قرار دهید زیرا قطعات باکیفیت گران تر بهتر از قطعات بی کیفیت ارزان می باشند ، همین طور اگر از فروشندگان معتبر خرید کنید قطعات را با قیمت مناسبی تهیه خواهید کرد.

شرکت های سازنده ی لوازم یدکی گریدر ، انواع این قطعات را با طراحی و مواد اولیه مخصوص به تولید می رسانند ، این شرکت ها که معمولا سازندگانم ماشین های راهسازی و همرانی هستند، قطعات جانبی را نیز تولید می کنند و بهتر است برای لوازم یدکی گریدر از یک برند برای تمام قطعات استفاده شود.

انواع گریدر

گریدر در دو نوع بدون موتور و موتوردار وجود دارد که نمونه ی بدون موتور در گذشته بسیار استفاده می شد که کم کم گریدر موتوردار جایگزین آن شد. با استفاده از گریدر یا شیب ساز می توان خاک برداری و انتقال خاک به مکان مورد نظر را انجام داد. شیب سازی از جمله مهم ترین کار هایی است که گریدر به خوبی از پس ان بر می آید ، شما می توانید انواع شیب ها را در راه و جاده ها با گریدر ایجاد کنید.

شاید شما هم از گریدر استفاده می کنید و همیشه به دنبال لوازم یدکی گریدر باکیفیت هستید. این قطعات در فروشگاه های عرضه کننده ی لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی یافت می شود و شما با مراجعه به این مراکز می توانید قطعات مورد نیاز را تهیه نمایید. فروشگاه های بزرگ شرایط خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است که به راحتی می توان خرید خود را انجام داد. برای خرید لوازم یدکی گریدر کوماتسو به سایت مراجعه کنید.

قطعات گریدر در انواع مختلفی از نظر سایز و برند و نوع قرار دارند که برای خرید باید اطلاعات کافی در اختیار باشد و همین طور با گسترش قطعات غیر اصل ، دقت در خرید بسیار ضروری بوده و خرید از یک فروشگاه مطمئن می تواند به شما کمک کند تا قطعات اورجینال را خریداری نمایید.  هدف ما در این مجموعه ارائه ی خدمات عالی و فوری با بهترین کیفیت می باشد. به دلیل عرضه ی مستقیم قطعات ما توانسته ایم قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولات در نظر گیریم و فعالیت خود را گسترش دهیم . همچنین رضایت مشتریان از اهداف اصلی ما در این مرکز می باشد.

فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()