لودر از ماشین های مهم عمرانی است که با استفاده از ان بسیاری از کار های ساخت و ساز و جابجایی مصالح  با سرعت انجام پذیر است. لودر ها ماشین هایی بسیار قدرتمند هستند که از  لوازم یدکی لودر  مستحکم تشکیل شده اند. لودر تراکتوری است که در قسمت جلویی جامی بزرگ دارد . لودر با استفاده از مهم ترین لوازم یدکی لودر که جام آن است می تواند در کار هایی مانند کندن زمین و جابجایی خاک و گودبرداری و.... به ما کمک کند.

انواع لودر

لودر ها از نظر ظاهر به دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی تقسیم بندی می گردند و از نظر مصرف سوخت در دو دسته ی بنزینی و گازوئیلی می باشند.

کارکرد لودر

با استفاده از لودر می توان بارگیری ماشین های حمل مواد ساخت و ساز را انجام داد که این مواد می تواند خاک، شن و ماسه و سایر مصالح باشد.

حمل و جابجایی مصالح ساختمانی و راهسازی یکی دیگر از کار هایی است که با استفاده از لودر می توان آن را به خوبی انجام داد.

گود برداری از کار های بسیار مهمی است که به واسطه ی لودر می توان خاک برداری و انباشته سازی و انتقال خاک را به راحتی انجام داد. لوازم یدکی لودر طوری طراحی شده اند که از پس برداشتن حداکثری خاک و حرکت عمودی نسبت به زمین برآیند.

لودر ها با توجه به سایز جام و بدنه باید به طور مناسبی بارگیری را انجام دهند یعنی مقدار بار باید اندازه ای باشد که خطر واژگونی وجود نداشته باشد.

لودر چرخ لاستیکی

این لودر از چرخ های پهن لاستیکی تشکیل شده است. سرعت این لودر ها بسیار بالا بوده و در زمین های هموار به چهل کیلومتر در ساعت می رسد. لاستیک های این نوع لودر بادی بوده و می توان با تنظیم باد لاستیک فشار وزن را کم کرد. اما به دلیل وجود لاستیک های بادی ، این لودر ها توانایی حرکت در زمین های ناهموار و سنگی را ندارند زیرا باعث خرابی لاستیک شده و به طور کل حرکت نامناسبی خواهد داشت. این لودر در زمین های گلی نیز کارکرد خوبی ندارد و به همین دلیل از زنجیر چرخ برای لودر استفاده می گردد تا بتواند به طور نسبتا مناسبی بر روی این سطوح حرکت کند.

لودر چرخ زنجیری

لودر های چرخ زنجیری

لودر های چرخ زنجیری در کارکرد مانند لودر های چرخ لاستیکی می باشند. اما این لودر  ها از نظر لوازم یدکی لودر با هم متفاوتند . چرخ ها در لودر چرخ زنجیری از زنجیری محکم و مقاوم تشکیل شده که به راحتی بر روی زمین های ناهموار حرکت کند و بتواند در انواع زمین های گلی، خاکی ،سنگ ریزه ای قرار گیرد.

بکهولودر

بکهولودر ها لودر های کوچکی هستند که بسیار پر کاربرد می باشند. این لودر ها سایز کوچک تری نسبت به لودر های دیگر دارند و از نظر لوازم یدکی لودر بکهو دارای بیل در قسمت پشتی می باشد که با استفاده از بیل کار بیل مکانیکی را هم انجام می دهد.برای خرید لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوازم یدکی لودر

برای خرید لوازم یدکی لودر با مراجعه به مراکز فروش قطعات ماشین های راهسازی و سنگین خرید خود را انجام دهید. حتما توجه داشته باشید که قطعات خریداری شده حتما اصلی باشند زیرا تشخیص قطعه ی اصلی از فرعی کار دشوری بوده و باید مهارت کافی را داشته باشید تا بتوانید خرید مطمئنی را انجام دهید. این مجموعه با هدف راحتی خرید توسط مشتریان ، امکان خرید اینترنتی را برای آن ها فراهم نموده است و افراد از طریق سایت درخواست خود را ثبت می کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 مرکز پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()