قطعات لیفتراک در دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شود. لیفتراک جزء ماشین آلات سنگین صنعتی محسوب می شود. طراحی بدنۀ لیفتراک به نحوی است که در مقابل خود دو شاخک دارد و قابلیت جابجایی از پایین به بالا و برعکس آن را دارد. هدف از طراحی و تولید ماشین لیفتراک برای بسته بندی و جابجایی کالاهای مختلف می باشد. کاربرد عمدل لیفتراک در کارخانجات، انبار، فروشگاه ها و ... می باشد. لذا مجموعه هایی که قصد جابجایی کالاهای مختلف را به صورت کاملاً مکانیزه دارند، می توانند از مزایای این نوع ماشین استفاده نمایند. لذا در صورت مشاهدۀ عدم عملکرد صحیح لوازم یدکی لیفتراک باید نسبت به خرید قطعات لیفتراک اقدام نمائید و مشکل ماشین را مرتفع نمائید. لیفتراک نیز همانند دیگر ماشین آلات سنگین و صنعتی توسط شرکت های خودروسازی ماشین آلات سنگین معتبر جهانی چون کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، هیوندای و غیره تولید و به بازار جهان عرضه می شوند.

فروش انواع قطعات لیفتراک

لیفتراک شامل انواع قطعات و لوازم یدکی است که عملکرد کلی لیفتراک را میسر می سازد. لذا هر کدام از لوازم یدکی لیفتراک که دچار آسیب گردد، موجب کاهش عملکرد و یا توقف کامل لیفتراک می گردد. از این رو باید نسبت به تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیدۀ لیفتراک اقدامات لازم صورت گیرد. امروزه فروش انواع قطعات لیفتراک در سطح بازار صورت می گیرد که هنگام خرید لوازم یدکی باید نسبت به اصل بودن آنها توجه داشته باشید. کلیۀ ماشین آلاتی که طراحی و تولید می شوند، بر طبق یک سری اصول در ماشین به کار رفته اند. در نتیجه عدم عملکرد صحیح لوازم یدکی لیفتراک، نیاز به بررسی دقیق و مرتفع نمودن ایرادات ماشین است.

با توجه به کاربرد ویژه ای که لیفتراک در امور حمل و نقل کالاها در صنایع مختلف دارد، تولیدکنندگان این نوع ماشین، انواع لیفتراک را در ابعاد کوچک و بزرگ طراحی نموده اند. در واقع این نوع ماشین بر مبنای نوع سوخت در مدل های بنزینی، دیزل، نیروی الکتریکی و گاز و بنزین طراحی و به بازار عرضه می شوند که دارای قدرت و گشتاور متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. بنابراین هنگام خرید قطعات لیفتراک باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید و مشخصات فنی ماشین را در نظر بگیرید.

در واقع برخی از قطعات لیفتراک دیزل و لیفتراک نیروی الکترویکی نسبت به یکدیگر متمایز می باشند. در واقع لیفتراک دیزلی به دلیل تولید بخار اگزور و ذرات معلق دیزل باید در فضای باز از آن استفاده نمود اما لیفتراک مجهز به نیروی الکتریکی و یا همان لیفتراک برقی بهترین گزینه برای استفاده در مکان های پوشیده می باشد. به همین جهت، هنگام وقوع آسیب به قطعات لیفتراک، لوازم یدکی آسیب دیده را تعمیر و یا تعویض نمائید که عملکرد لیفتراک به حالت اولیۀ خود بازگردد.

قیمت قطعات لیفتراک

قیمت قطعات لیفتراک به نوع و برند آن بستگی دارد. از این رو زمان تهیه لوازم یدکی لیفتراک، باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید. در ضمن مدل های متنوع یک برند نیز ممکن است دارای لوازم یدکی مجزا نسبت به یکدیگر داشته باشند. به همین منظور پیش از خرید قطعات لیفتراک اصل از مشخصات فنی قطعات اطمینان حاصل نمائید، علاوه بر آنکه تقلبی و اورجینال بودن لوازم یدکی را نیز مد نظر بگیرید. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به سایت مراجعه کنید.

ماشین لیفتراک برای امور خدمات حمل و نقل بار بسیار حائز اهمیت می باشد و به میزان قابل چشمگیری سرعت عملیات باربری و جابجایی کالاها را افزایش می دهد. در نتیجه عدم توجه به تعمیر لیفتراک، ممکن است خسارات مالی زیادی به شما متحمل کند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی  مفتخر است که از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در زمینۀ تأمین و واردات انواع قطعات لیفتراک و دیگر ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()