کمپانی بزرگ پرکینز را می توان در شمار اولین و معتبرترین صنایع تولید کننده انواع موتورهای دیزلی و احتراقی دانست که با عرضه انواع قطعات پرکینز اصل و باکیفیت سالهاست که در شمار برترین تولید کنندگان این محصولات قرار گرفته است. از مهمترین تولیدات مشترک بین کاترپیلار و پرکینز می توان به موتورهای سری 400، 850، 1100، 1200 و 4000 اشاره کرد، که این محصولات را به همراه قطعات پرکینز یا لوازم یدکی موتوری آن ها را می توان از بازارهای جهانی به سادگی تهیه کرد. موتور های دیزلی یکی از پیچیده ترین و مهمترین قسمت های انواع ماشین آلات سنگین راهسازی و  عمران می باشند، که دارای قطعات بسیار زیادی هستند که به صورت هماهنگ با یکدیگر کار می کنند، و در صورت خرابی هر کدام از آن ها در کار این ماشین آلات وقفه به وجود می آید. قیمت قطعات پرکینز با توجه به نوع و مدل موتور و همین طور نوع قطعه تغییر می کند، برای مثال قیمت بلوک سرسیلند با کانال هوا یا لرزش گیر موتور متفاوت است، و مشتریان به خوبی به این موضوع واقف هستند. از دیگر دلایل بسیار مهم در قیمت قطعات پرکینز می توان به اصل بودن قطعه نیز اشاره کرد، زیرا با وجود قطعات بی کیفیت و تقلبی از این برند انگلیسی، یکی از مهمترین ملاک های تشخیص قطعات پرکینز قیمت آن ها می باشد که نسبت به مدل تقلبی آن ها قدری بالاتر است.

انواع قطعات پرکینز

تمامی قطعات موتوری ریز و درشت این برند انگلیسی را نظیر واشرها، بلوک سیلندر، سرسیلندر، سوپاپ، پیستون، تسمه پروانه، تسمه تایم، یاتاقان، لرزش گیر، کانال هوا و غیره را که در شمار قطعات پرکینر قرار دارند را می توان به سادگی از طریق مرکز معتبر واردات و فروش این محصولات تهیه کرد. از مهمترین دلایل محبوبیت انواع موتورهای پرکینز علاوه بر کیفیت و دوام این محصولات می توان به پشتیبانی از قطعات پرکینز نیز اشاره کرد، زیرا دسترسی به این قطعات بسیار ساده است، و متقاضیان خرید قطعات پرکینز در سراسر دنیا به راحتی می توانند به لوازم یدکی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. شرکت پرکینز بزرگترین تولید کننده انواع موتورهای دیزلی در ظرفیت های مختلف با طراحی بیش از 21 میلیون موتور به یکی از قدرتمندترین و با سابقه ترین کمپانی های تولید کننده موتورهای احتراقی با ظرفیت ها و توان های مختلف به همراه قطعات پرکینز تبدیل شده است، که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.  انواع موتورهای دریایی، موتورهای صنعتی و موتورهای تولید توان در این شرکت معتبر در ظرفیت های 3، 4، 6، 8 و12 سیلندر می باشد، که به همراه افزایش ظرفیت تولید و همگام با آن به تولید قطعات پرکینز می پردازد، تا به خوبی نیازهای مشتریان این برند خوشنام را در زمینه پشتیبانی از محصولات پاسخ دهد.

خرید قطعات پرکینز

 شرکت پرکینز از بزرگترین شرکت های تولید موتور دیزلی و قطعات پرکینز در هر مدل می باشد، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت قطعات به دست متقاضیان خرید قطعات پرکینز می رساند.  فروشگاه های  معتبر واردات وپخش قطعات پرکینز و نمایندگی های این کمپانی بهترین مراکز فروش قطعات پرکینز می باشند که با مراجعه به آن ها به راحتی  می توان انواع قطعات پرکینز را با ارزان ترین قیمت و گواهینامه اصالت کالا خریداری کرد، و از بابت کارکرد و دوام قطعه اطمینان کامل را حاصل نمود. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید.

فروش قطعات پرکینز با مناسب ترین قیمت

فروشگاه آنلاین هیدروسنتر از معتبرترین مجموعه های پخش و فروش قطعات پرکینز با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان انواع قطعات و قطعات پرکینز را به همراه مشخصات دقیق آن ها مشاهده کرد و در صورت تمایل اقدام به خرید این قطعات نمود. ارسال فوری، گارانتی تعویض و اصالت کالا از جمله خدماتی است که این مرکز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، و به واسطه آن اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کرده است و اکنون در شمار برترین شعب نمایندگی فروش آنلاین قطعات پرکینز در تهران قرار گرفته است.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()