قطعات کوماتسو در دسته بندی های مختلف در محصولات کمپانی کوماتسو طراحی و تعبیه می شود. شرکت کوماتسو از بزرگ ترین شرکت های تولیدکنندۀ ماشین آلات سنگین راهسازی و عمرانی در جهان می باشد. کمپانی کوماتسو در توکیو ژاپن راه اندازی شده است. محصولات این کمپانی در دسته بندی های ماشین آلات ساخت و ساز، تجهیزات استخراج معادن، ماشین آلات صنعتی، موتور دیزل و الکتروموتور به بازار عرضه می شوند. گریدر، بیل مکانیکی، دامپتراک، لودر، جرثقیل، غلطک، بلدوزر و ... نیز بخشی از ماشین آلات تولید شدۀ کمپانی کوماتسو محسوب می شوند. در ضمن این کمپانی به دلیل برخورداری از نیروی انسانی توانمند و تجهیزات پیشرفته و مدرن هر کدام از دسته بندی های مختلف ماشین آلات سنگین را در مدل و سایزهای مختلف طراحی و تولید نموده اند. از این رو شرکت ها و افراد حقیقی که نیاز به ماشین آلات سنگین دارند، می توانند متناسب با توان مالی و حجم عملیات راهسازی، عمرانی و یا امور ساخت و ساز، مناسب ترین مدل از دسته بندی ماشین آلات را با قیمت مناسب خریداری نماند. با توجه به اینکه کلیۀ ماشین آلات سنگین چون لودر، بیل مکانیکی و غیره از قطعات کوماتسو و لوازم یدکی مختلفی برخوردار می باشند. لذا هنگام رویت مشکل فنی در عملکرد ماشین آلات، ممکن است نیاز به تعویض قطعات آسیب دیدۀ ماشین آلات داشته باشد.

فروش انواع قطعات کوماتسو اصل

امروزه تعدد فروشگاه های عرضه کنندۀ قطعات و لوازم یدکی کوماتسو اورجینال نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است. انواع سیم گاز و سیم دنده، انواع کوپلینگ، انواع گاید، سنسور، ناخن باکت، بلبرینگ چرخ گریدر، انواع پلوس، پمپ سه گوش سوخت، پیچ و مهره اسپراکت، توپی چرخ گریدر کوماتسو ، دسته دنده لودر کوماتسو ، دنده فلاویل، توپی چرخ گریدر کوماتسو ، روتاری گروپ انواع پمپ هیدرولیک، سوپر شارژ، فلنج چرخ گریدر، لوازم پمپ انژکتور بلدوزر کوماتسو، کیت گیربکس ماشین آلات کوماتسو و ... از جمله انواع قطعات کوماتسو موجود در بازار می باشند.

به این ترتیب بر اساس مدل و نوع ماشین سنگین کوماتسو، می توانید با مراجعه به نمایندگی فروش معتبر محصولات اورجینال کوماتسو، کلیۀ قطعات و لوازم یدکی کوماتسو را با کیفیت اصل و قیمت مناسب خریداری نمائید. استفاده از این موقعیت به مالکان محصولات کوماتسو کمک می کند که بتوانند به راحتی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین کوماتسو را با کیفیت اورجینال خریداری نمایند. با توجه به عملکرد اختصاصی که هر کدام از محصولات کمپانی کوماتسو از آن برخوردار می باشند، قطعات به کار رفته در هر کدام از ماشین آلات سنگین با یکدیگر متمایز می باشند. به این ترتیب هر کدام از لوازم یدکی ماشین آلات بلدوزر، لودر، گریدر، دامپتراک، مینی بیل مکانیکی و غیره دچار آسیب دیدگی شود، باید قطعاتی که خریداری می شوند، دارای همان ویژگی های فنی و فیزیکی باشند.

خرید انواع قطعات کوماتسو ارزان

خوشبختانه در حال حاضر امکان تهیه و خرید قطعات کوماتسو ارزان برای مالکان ماشین آلات سنگین کوماتسو فراهم می باشد. با توجه به تعدد مراکز فروش و تأمین لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، خرید قطعات کوماتسو اصل نسبت به گذشته سخت تر شده است. به این ترتیب باید تلاش بیشتری برای پیدا کرده فروشگاه معتبر عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین اصل داشته باشید. چند سال اخیر اکثر فروشگاه های پخش لوازم یدکی کوماتسو، از وب سایت رسمی برخوردار می باشند و از طریق فضای مجازی نیز فروش قطعات کوماتسو و دیگر برندهای معتبر ماشین آلات سنگین را دارد.

بنابراین با بررسی و تفحس نسبت به اعتبار شرکت و فروشگاه، می توانید معتبرترین فروشگاه را برای خرید قطعات و لوازم یدکی کوماتسو انتخاب نمائید که محصولات اورجینال عرضه می کنند.

فروشگاه ایران هیدورلیک مرکزی جزء یکی از فروشگاه های بزرگ در حوزۀ تأمین انواع قطعات و لوازم یدکی کوماتسو اصل در سراسر کشور می باشد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()