لوازم یدکی بیل مکانیکی را می توانید از طریق مراجعۀ حضوری، تلفنی و یا اینترنتی از فروشگاه های معتبر تهیه نمائید. بیل مکانیکی از جمله پرکاربردترین ماشین آلات سنگین راهسازی و عمرانی است که نقش مهمی در اجرا پروژه های ساختمانی و عمرانی سراسر کشور داشته است. طراحی ساختار فنی و بدنۀ فیزیکی بیل مکانیکی نسبت به لودر و بلدوزر بسیار متفاوت می باشد. بیل مکانیکی مجهز به بازوی مفصلی است که از امکان چرخش و باز و بسته کردن بازو برخوردار می باشد. علاوه بر آنکه امکان جابجایی و حرکت چرخش کامل را برای اپراتور و راننده میسر می سازد. در ضمن داشتن بیل باکت کوچک نیز به عنوان مزیت این نوع ماشین سنگین به حساب می آید. به عبارتی از قابلیت حفاری عمیق گودال برای امور کانال کشی برخوردار می باشد. لذا در صورت وارد نمودن فشار بیش از اندازه به لوازم یدکی بیل مکانیکی ، ممکن است که برخی از لوازم یدکی بیل مکانیکی دچار آسیب گردد و این مسئله موجب کاهش عملکرد و یا از کار افتادگی بیل مکانیکی گردد.

فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی

با توجه به مطالب مندرج در پاراگراف بالا، سلامت هر یک از قطعات بیل مکانیکی، تأثیر مستقیم بر روی سرعت عمل بازوی مفصلی بیل مکانیکی و در نتیجۀ آن بر روی راندمان کاری عملیات حفاری خواهد داشت. خوشبختانه فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی در مدل و برندهای معتبر جهانی و داخلی در ایران، امکان خریداری آنها برای مالکان بیل مکانیکی فراهم می باشد. به این ترتیب متناسب با نوع بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی، قطعات و لوازم یدکی را خریداری می کنند.

روتاری گروپ انواع پمپ هیدرولیک، کیت گیربکس، گردگیر جک، لوازم پمپ انژکتور، لوازم موتوری، سوپر شارژ، فلنج چرخ، سوپر کامل، منبع و لوله اگزوز، واتر پمپ، واشر کامل موتور، یونیت انژکتور، استاتور توربین، انواع بلبرینگ، اکومالاتور ترمز، انواع امپر و بوش میل سوپاپ، انواع پمپ هیدرولیک و ... از جمله بخشی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی محسوب می شوند. بنابراین مالکان بیل مکانیکی می توانند با مراجعه به فروشگاه های معتبر پخش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، قطعات مورد نظر خود را با کیفیت اصل و قیمت ارزان خریداری نمایند.

خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی

به دلیل تعدد قطعات مکانیکی بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین، خرید لوازم یدکی اورجینال نسبت به گذشته سخت تر شده است. از این رو فروش قطعات تقلبی نیز به نسبت قطعات اورجینال افزایش پیدا کرده است. بنابراین پیش از خرید لوازم یدکی، باید از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل نمائید و سپس قطعات اورجینال خود را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

لوازم یدکی کوماتسو بخش اعظمی از سرمایه گذاری کمپانی کوماتسو محسوب می شود. در واقع پس از عرضۀ ماشین آلات سنگین، باید قطعات آنها نیز تأمین گردد که در صورت بروز حادثه، بتوان لوازم یدکی معیوب را با قطعات سالم جایگزین نمود. عرضۀ لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هیتاچی و سایر برندهای معتبر بر اساس مدل بیل مکانیکی و برند صورت می گیرد. لذا به صورت کاملاً مجزا انواع قطعات مینی بیل مکانیکی، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری عرضه می شوند و صاحبان بیل مکانیکی با آگاهی کامل نسبت به مشخصات فنی بیل مکانیکی خود، قطعات اورجینال را با قیمت ارزان و مناسب از مراکز و نمایندگی فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین تهیه نمائید.

مدل، برند و نوع بیل مکانیکی تأثیر مستقیم بر روی قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی دارد. علاوه بر آنکه نرخ ارز نیز به دلیل بحث وارداتی بودن آن، تأثیر گذار می باشد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی چندین سال است که فعالیت خود را از ابتدا در حوزۀ تأمین انواع لوازم یدکی آغاز نموده است و امکان سفارش اینترنتی قطعات ماشین آلات سنگین را برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 483
نمایش همه
علاقه مندی ها ()