لوازم یدکی لودر ولوو توسط کمپانی و فروشگاه های معتبر سراسر کشور قابل خرید می باشد. شرکت ولوو در کشور کره جنوبی راه اندازی شده است و به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تولیدکنندۀ ماشین آلات سنگین در جهان شناخته می شود. لودر جزء ماشین آلات سنگین محسوب می شود که اکثر شرکت های تولیدکنندۀ ماشین آلات سنگین، این نوع ماشین را در لیست محصولات خود دارند. لودر از کاربردی ترین ماشین آلات سنگین راهسازی و ساختمانی است که البته در امور استخراج معادن نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. طراحی بدنۀ لودر به نحوی است که دارای بیل بزرگی در مقابل اتاق فرمان است که با استفاده جک پر و خالی می شود. برای خرید لوازم یدکی لودر ولوو  به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع لوازم یدکی لودر ولوو

سیستم هیدرولیک هوشمند، صفحه علائم، کابین ولوو، صفحه گیربکس، انواع پمپ هیدرولیکی، پدال اکو، باکت، جک خالی کن، جک پرکن، قسمت زیربندی لودر، قطعات چرخ، بلبرینگ و ... تعدادی از قطعات لودر ولوو محسوب می شوند که در دو دسته بندی کلی لودر چرخ زنجیری و لودر چرخ لاستیکی به بازار عرضه می شوند. شرکت ولوو همانند دیگر برندهای مطرح در دنیا، ماشین لودر را در مدل های متنوع چون لودر ولوو L260H، لودر ولوو مدل L250G، لودر ولوو L120E، لودر ولوو L150E و ... تولید و به بازار عرضه نموده اند.

نکتۀ قابل توجهی که رابطه با تولید ماشین لودر در مدل های متنوع وجود دارد، داشتن لوازم یدکی و قطعات مجزا نسبت به یکدیگر می باشند که ممکن است، در ابعاد کوچک و یا بزرگ ساخته شده باشند. هر کدام از مدل های لودر ولوو دارای یک سری ویزگی های انحصاری می باشند که می توان به قسمت کابین مراقبت، دیسک مرطوب، سیستم هیدرولیک سنجش بار، موتو ولوو، فن هیدرولیکی تحت کنترل الکترونیکی، سیستم نظارت متقابل، ارتباط تی پی، قابلیت تغییر خودکار برق با اعمال برنامه، حسگر بار، کاهش مصرف سوخت و ... اشاره نمود.

خرید قطعات انواع مدل لودر ولوو

همانطو که در پاراگراف بالا به آن اشارۀ مختصر نمودیم، لودر کمپانی ولوو در سری های متعددی تولید و عرضه می شوند. بنابراین هنگام خرید لوازم یدکی لودر ولوو باید مشخصات فنی قطعات لودر را در نظر بگیرید که بتوانید همان قطعه را خریداری نمائید. هر کدام از سری مدل های لودر ولوو دارای ویژگی های متمایز نسبت به دیگر مدل ها می باشند. به عنوان مثال لودر لاستیکی ولوو سری E از بهره وری بالا، کابین فرمان مجهز، کاهش مصرف سوخت و غیره برخوردار است و مجهز به سیستم موتورهای کنترل کننده الکترونیکی کم انتشار می باشند. در نتیجه دارای قدرت گشتاور بالا در دور موتور پایین می باشند که عملکرد سرعت لودر را به همراه می آورد.

بنابراین در صورت تأمین لوازم یدکی لودر ولوو باید این نکات طلایی را در نظر داشته باشید و بر اساس آنها، قطعات لودر را خریداری نمائید. لودر از قطعات و لوازم یدکی برخودار است که امکان انتقال قدرت پیشرفته APS را به منظور کاهش دور موتور لودر فراهم می سازد. به این ترتیب در صورت بروز مشکل فنی برای هر کدام از مدل های لودر ولوو، باید لوازم یدکی آنها را تأمین نمایند.

خرید لوازم یدکی لودر ولوو با پایین ترین قیمت

با مراجعه به فروشگاه های معتبر و با سابقه، مالکان لودر ولوو می توانند با قیمت ارزان و کیفیت اصل، انواع لوازم یدکی لودر ولوو را خریداری نمایند. لذا بر اساس تنوع مدل های لودر ولوو، پیدا کردن قطعات لودر دشوار شده است. به این ترتیب می توانید به صورت اینترنتی لوازم یدکی مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر تهیه نمائید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی با سابقۀ تأمین چند ساله لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت می کند و امکان خرید سفارشی اینترنتی انواع لوازم یدکی لودر را برای کلیه مشتریان فراهم می نماید.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 558
نمایش همه
علاقه مندی ها ()