لوازم یدکی لودر شامل قطعات مختلفی است که نقش مهمی در عملکرد کلی لودر دارد. از این رو  مشاهدۀ کوچکترین اختلال و مشکل فنی در لودر، باید نسبت به تعویض و تعمیر لودر اقدام نمائید که عدم رسیدگی به این مسئله ممکن است صدمات مالی فراوانی به مالک لودر وارد نماید. به همین منظور خرید و فروش لوازم یدکی لودر در سطح بازار عرضه می شود. لودر از مهمترین و پرکاربردترین ماشین آلات سنگین راهسازی و عمرانی محسوب می شود که اکثر پروژه های خاکبرداری توسط لودر و بلدوزر صورت می گیرد. طراحی بدنۀ لودر به دو صورت عمده لودر چرخ زنجیری و یا لودر چرخ لاستیکی می باشد. بنابراین افراد می توانند متناسب با مکانی که از این ماشین استفاده می کنند، مدل آن را انتخاب نمایند. لودر چرخ زنجیری بهترین گزینه برای سطوح ناهموار است و لودر چرخ لاستیکی را متناسب با سطوح جاده های هموار درون شهری طراحی نموده اند. با توجه به تنوع مدل و برند لودر در سطح جهان، انواع لوازم یدکی لودر با برندهای کوماتسو، هپکو، کاترپیلار، هیوندای، زوملاین، هیتاچی، ولوو و ... عرضه می شوند.

فروش انواع لوازم یدکی لودر

لذا با فروش انواع لوازم یدکی لودر، مالکان لودر می توانند در صورت مشاهدۀ هر گونه نقص فنی و آسیب دیدگی قطعات یدکی لودر، آنها را لوازم یدکی اصل نو جایگزین نمایند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با آسیب دیدگی ماشین آلات سنگین مطرح می باشد، عرضۀ قطعات و لوازم یدکی تقلبی  ماشین آلات سنگین می باشد. بدین وسیله ممکن است برخی از افراد نسبت به تعمیر ماشین تعلل نمایند و مدت زمان زیادی ماشین بدون راندمان کاری باقی بماند و فرد متحمل خسارت می شود. از این رو برخی از شرکت ها و فروشگاه های معتبر که دارای سابقه طولانی مدت در عرصۀ واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین هستند، می توانند انواع لوازم یدکی لودر را با برندهای معتبر جهانی با قیمت مناسب تأمین نمایند.

همواره به یاد داشته باشید که پیش از خرید لوازم یدکی و قطعات لودر، از اعتبار فروشگاه و شرکت مورد نظر اطمینان حاصل نمائید. داشتن هولوگرام و نشان ضمانت نامه از جمله مشخصه های بسته بندی لوازم یدکی اورجینال لودر به حساب می آیند. در صورت استفاده از قطعات تقلبی، ممکن است زودتر از موعد لوازم یدکی شکسته شود و به دیگر قطعات اصلی لودر فشار وارد نماید. تعدد لوازم یدکی بیل موجود در لودر بسیار است و این مسئله موجب سردرگمی خریدار می شود. لذا افرادی که قصد خرید قطعات یدکی ماشین آلات سنگین را دارند، باید به مشخصات فنی مندرج بر روی قطعات اورجینال، برند و مدل لودر توجه داشته باشند.

قیمت لوازم یدکی لودر

به دلیل تعدد مدل و برندهای لودر، شاهد فروش و عرضۀ انواع لوازم یدکی لودر و مینی لودر در بازار داخل می باشیم. لذا قیمت لوازم یدکی لودر به کیفیت جنس، مدل و برند آن بستگی دارد. در ضمن به دلیل بحث وارداتی بودن اکثر قطعات یدکی لودر، نرخ ارز نیز ارتباط مستقیم با قیمت قطعات یدکی دارد.برای خرید لوازم یدکی لودر هپکو به سایت مراجعه کنید. 

در نتیجه پیش از خرید قطعات یدکی می توانید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید و از موجودیت و قیمت لوازم یدکی لودر، پیش از خرید مطلع گردید. با توجه به اهمیت کاربرد ماشین آلات سنگین در امور عمرانی، عدم رسیدگی به کارکرد لودر، ممکن است که به افراد هزینه های سنگینی متحمل شود. در واقع پروژه های عمرانی به صورت پیمانکاری اجرا می شود و دارای مدت زمان مشخصی می باشند. از این رو خراب شدن و از کار افتادگی لودر موجب توقف کار و تحمیل خسارت به راننده می شود.

فروشگاه سرویس قطعه در حوزۀ واردات و عرضۀ انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین چون لودر، بیل مکانیکی، غلطک، گریدر و غیره فعالیت می کند.

 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()