گریدر یکی از پرکاربرد ترین ماشین ها در بخش راهسازی به شمار می رود. با استفاده از گریدر می توان به راحتی زمین را مسطح نمود و به آن شیب داد. با توجه به لوازم یدکی گریدر که نقش هر یک مهم است ،گریدر می تواند زمین های خاکی را مسطح نماید و این کار با استفاده از قسمت چرخ ها انجام می گیرد. از این ماشین برای عملیات راهسازی و تعمیر جاده ها استفاده می کنند.

تیغه یکی از مهم ترین لوازم یدکی های گریدر به شمار می رود. با استفاده از گریدر می توان شیب های دلخواه را به زمین داد.

لوازم ماشین آلات سنگین توسط نمایندگی های شرکت های مختلف و فروشگاه های اصلی و فرعی به فروش می رسد. برای خرید لوازم یدکی گریدر می توانید به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. برخی از فروشگاه ها این قطعات را با گارانتی به شما تحویل می دهند. با توجه به این که لوازم یدکی گریدر در برند های مختلفی قرار داشته و شما می توانید هر یک از این برند ها را انتخاب کنید، باید توجه داشته باشید که برخی از برند ها در جهان شناخته شده هستند و قطعات بسیار باکیفیتی را به تولید می رسانند قطعا خرید این برند ها موجب رضایت افراد خواهد بود. با توجه به گستردگی ساخت و ساز ها در جامعه ی امروزی تولید خرید لوازم یدکی گریدر نیز افزایش یافته و امروزه شاهد بسیاری از قطعات بی کیفیت نیز در بازار می باشیم که خرید این قطعات صرف هزینه و زمان بی نتیجه می باشد زیرا این خرید لوازم یدکی گریدر در زمان کوتاهی کارایی خود را از دست داده و یا آسیب می بینند .

انواع لوازم یدکی گریدر

انواع  لوازم یدکی گریدر شامل بدنه و شاسی ، تیغه ، چرخ ، سیستم حرکتی، کلاج و ترمز ، دریچه کنترل سوخت و سایر قطعات می باشد. بهتر است این لوازم همه از یک نوع برند باشند تا بتوانند کارکرد بهتری را از خود نشان دهند.

بدنه و شاسی گریدر

بدنه و شاسی از مهم ترین لوازم یدکی گریدر بوده و در دو نوع کمر شکن و مستقیم وجود دارد که قدرت حرکتی را نشان می دهد.

تیغه

تیغه از کاربردی ترین لوازم یدکی گریدر به شما  می رود که قابلیت کنترل داشته و به صورت پهن بوده و می تواند در موقعیت های متفاوت از بدنه قرار گیرد.

چرخ

چرخ ها از اصلی ترین لوازم یدکی گریدر می باشد که وزن ماشین و فشار وارد شده از سمت بدنه را تحمل می کند. چرخ ها در گریدر نقش بسیار مهمی دارند و باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند

انواع گریدر

گریدر ها از زمان قدیم نیز وجود داشتند که به صورت بدون موتور بودند که استفاده از این نوع بسیار دشوار بود و با پیشرفت در این صنعت نمونه های موتور دار روی کار آمدند که علاوه بر سهولت استفاده توانست باعث سرعت و کاربردی تر شدن آن شد.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی گریدر سانی به سایت مراجعه نمایید.

مراکز فروش خرید لوازم یدکی گریدر

فروش لوازم یدکی گریدر بسیار گسترش پیدا کرده و این لوازم در انواع مختلفی در بازار وجود دارد.  لوازم یدکی گریدر در قیمت های مختلف با توجه به کیفیت وجود دارد که قطعات باکیفیت عمر بالایی داشته و می تواند عمر بیشتری داشته باشند اما قطعات ارزان و با کیفیت در کمترین زمان خراب شده و باید خرید دوباره انجام گیرد بنابراین پیشنهاد می شود از لوازم یدکی گریدر باکیفیت استفاده شود .

فروشگاه سرویس قطعه از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع قطعات گریدر با قیمت های بسیار مناسب می باشد. این مرکز با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریاش را به خود جلب نماید.

 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()