بیل مکانیکی یکی از ماشین الات سنگین است که با سافاه از آن می توان بسیاری از کار های ساخت و ساز را به راحتی انجام داد. بیل مکانیکی می تواند کندن زمین را به خوبی انجام دهد و در کندن کانال و گودبرداری ها کار ها را سرعت بخشد‌ در واقع بیل مکانیکی از ماشین های بسیار مهمی است که در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم یدکی بیل مکانیکی باید دارای مقاومت لازم برای انجام کار های سخت عمرانی باشد.

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی از نظر لوازم یدکی بیل مکانیکی در دو نوع وجود دارد که عبارتند از بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

بیل مکانیکی چرخ زنجیری

این نوع از بیل مکانیکی همان طور که از اسمش مشخص است از چرخ هایی زنجیری و مقاوم برخوردار است. داشتن چرخ های زنجیری به این بیل مکانیکی این قابلیت را می دهد تا بتواند در زمین های ناهموار و گل و سنگ ریزه ای به خوبی حرکت کند در صورتی که این قابلیت برای بیل مکانیکی چرخ لاستیکی وجود ندارد. این نوع در حفر گودال ها و ساختمان سازی ها بسیار پر کاربرد است.

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی دارای چرخ هایی است که می تواند بر روی زمین های نسبتا صاف و هموار حرکت کند. این نوع از بیل مکانیکی دارای سرعت بسیار خوبی بوده و کارایی فراوانی در ساخت و ساز ها دار اما در زمین های ناهموار نمی توان از این نوع بهره برد.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هیتاچی به سایت مراجعه نمایید.

باکت بیل مکانیکی

باکت ها از لوازم یدکی بیل مکانیکی اصلی بوده و نقش مهمی را ایجاد می کند. باکت بیل مکانیکی از لودر کوچک تر بوده و این امکان را می دهد که این ماشین بتواند با دقت و تمرکز بیشتری عملیات خاک برداری و گود برداری را انجام دهد پس بیل مکانیکی به وسیله باکت مخصوص آسیبی به بافت های اطراف نرسانده و به خوبی و سرعت خاک برداری را انجام می دهد.

نمایندگی لوازم یدکی بیل مکانیکی

نمایندگی های لوازم یدکی بیل مکانیکی برند های مختلفی از این قطعات را به فروش می رسانند. یکی از مزیت های خرید از نمایندگی ضمانت محصولات است و شما می توانید به صورت مطمئن این قطعات را خریداری کنید . امروزه برند های معتبر دارای نمایندگی های زیادی در سراسر جهان می باشند.

استفاده از لوازم یدکی بیل مکانیکی جانبی

در بیل مکانیکی علاوه بر کاربرد باکت در آن می توان از لوازم دیگری نیز استفاده کرد. مته ، چکش، قیچی، گراپ و.... می تواند این ماشین را به ماشین همه جانبه تبدیل نماید. چکش از وسیله های بسیار مهمی است که با استفاده از آن می توان سنگ هایی که با استفاده از مواد منفجره نیز تخریب نمی شوند را به صورت خوبی تخریب نمود.

بیل مکانیکی ها از ماشین آلات سنگین راهسازی به شمار می روند که شامل لوازم یدکی بیل مکانیکی از قبیل باکت، بازوی مفصلی ، کابین می شوند و کابین این ماشین در بالای شاسی های چرخ دار بوده و بیل مکانیکی نوع کابل دار با استفاده از طناب آهنی و وینچ عملیات خاک برداری و انتقال مصالح و... را انجام می دهد.سیستم حرکتی بیل مکانیکی به صورت هیدرولیکی بوده و با استفاده از موتور هیدرولیکی و سیلندر ها می تواند حرکت مورد انتظار را انجام دهد. بیل مکانیکی ها در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری می باشند که هر یک دارای عملکرد های مختلفی می باشند و در شرایط متفاوتی فعالیت می کنند. فروشگاه سرویس قطعه از فروشگاه های بزرگ در بخش فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی می باشد که محصولات را با قیمت های بسیار پایین به مشتریان خود عرضه می دارد.

 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()