انواع و اقسام قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

لوازم یدکی و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو دارای تعداد بسیار زیادی هستند و توسط نمایندگی های فروش محصولات کوماتسو به فروش می رسند. جالب است بدانید که همه این لوازم یدکی و این قطعات بیل مکانیکی کوماتسو توسط شرکت کوماتسو تولید و عرضه می شود. زیرا بیل های مکانیکی جزء ماشین آلات سنگین محسوب می شوند و در هر بار فعالیت خود فشار کاری بسیار زیادی را متحمل می شوند. پس بعد از گذشت مدتی از فعالیت های زیاد این ماشین آلات، قطعات مختلف دستگاه ممکن است دچار فرسودگی شده و با مشکلاتی در آن ها به وجود بیاید که برای رفع این خرابی ها، ممکن است تعمیر قطعات نام برده لازم باشد و در صورت ایجاد فرسودگی های بیشتر بهتر است این قطعه عوض شود تا بتواند پاسخگوی انجام فعالیت ‌های سنگین در این ماشین ‌آلات باشد. بیل مکانیکی کوماتسو از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است که این قطعات وظیفه های مختلفی را به دوش خواهند کشید. اگر یکی از قطعات دچار مشکل شود دستگاه به درستی کار نکرده و باید این قطعه و لوازم یدکی تعویض شوند. از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو قسمت بیل است که مانند دست انسان عمل می کند و قسمتی دارای مفصلی است که می تواند عملکرد چرخش بیل را به انجام برساند. قسمت کابین در داخل دستگاه بالاترین قسمت بیل مکانیکی است و به همین دلیل راننده می ‌تواند به تمام اطراف خود احاطه داشته و بتواند توسط بیل کار های خود را به انجام برساند. البته به جای قطعه بیل قطعات دیگری قابل نصب شدن هستند و دستگاه را به کاربرد های بسیار بیشتری خواهند رساند که از آن ها می ‌توان به چکش اشاره نمود. به وسیله چکش عملیات تخریبی انجام خواهد شد. بیل مکانیکی از نظر چرخ دارای دو نوع است یکی از آن ها چرخ زنجیری است و می ‌توانند در مسیرهای صعب العبور بدون هیچ مشکلی مسیر را طی کنند و نوع دیگر چرخ لاستیکی است که برای عملیات‌ های عمرانی داخل شهری بسیار مناسب استفاده می باشد و دارای سرعت بیشتری نیز هست.

سایر قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

همان طور که گفته شد بیل مکانیکی کوماتسو دارای فعالیت ‌های بسیار زیادی است و به همین دلیل قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و لوازم یدکی آن به وفور دچار مشکلاتی خواهد شد. فعالیت هایی مانند خاک برداری، تخریب کردن، بازسازی جاده ها و راه گشایی جاده و بسیاری از عملیات عمرانی دیگر از فعالیت ‌های بیل مکانیکی می باشند و مطمئناً این فعالیت ها می توانند آسیب‌ های مختلفی به دستگاه وارد کنند. از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می ‌توان به گرافیت گیربکس، صفحه گرافیک، صفحه آهنی، سیل کیت گیربکس، بلبرینگ چرخ، رولبلینگ، جک بالابر، جک باکت، جک خالی کن، کاسه نمد، صفحه گرافیت چرخ کیت، جک بالابر، صفحه گرافیت چرخ، صندلی کامل کوماتسو، کابین بیل مکانیکی یا اتاق آن، بخاری کوماتسو، بخاری بیل مکانیکی کوماتسو، دیسپلی بیل مکانیکی، چرخ جلوی بیل مکانیکی، چرخ مربوط به عقب بیل مکانیکی، رینگ چرخ بیل مکانیکی، دنده کاربر چرخ جلو بیل مکانیکی و دنده کاربر چرخ عقب کوماتسو، دنده سر پلوس بیل مکانیکی، هوزینگ بیل مکانیکی، دنده کاربر چرخ عقب و جلوی بیل مکانیکی و بسیاری از قطعات دیگر این دستگاه است که می توان آن ها را تعویض نمود. برای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو pc1250 به سایت مراجعه کنید. 

البته باید بدانید بیل مکانیکی کوماتسو به طور کلی جزء دستگاه هایی است که دارای کیفیت بالایی هستند و به نوعی برند می باشند و دارای قدرت بسیار زیادی بوده و نمی توانند از قطعات بی کیفیت و یا فیک برای فعالیت های خود استفاده کنند. همیشه باید برای این دستگاه ها از بهترین قطعات و بهترین متریال ها استفاده نمود تا بتوانند به فعالیت‌ های خود ادامه دهند. برای خرید این قطعات اورجینال می توانید به مراکز و نمایندگی های محصولات کوماتسو در داخل کشور مراجعه کرده و به خرید این قطعات بپردازید.

شرکت کوماتسو پارت

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()