تولید لوازم یدکی و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

شرکتی که به تولید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می پردازد همان شرکت کوماتسو می باشد که به تولید انواع و اقسام ماشین آلات مانند بیل مکانیکی می پردازد. شرکت کوماتسو شرکتی است که در شهر توکیو واقع در کشور ژاپن قرار گرفته است و سال های بسیار زیادی است که به فعالیت می پردازد. بیشتر از یک قرن است شرکت کوماتسو روز به روز پیشرفت خود را افزوده و جایگاه خود را در همه دنیا با ماشین ‌آلات فوق العاده خود تثبیت نموده است. شرکت کوماتسو به تولید انواع و اقسام ماشین آلات مانند غلطک، گریدر، بابکت، لیفتراک، جرثقیل، بیل مکانیکی، بلدوزر می پردازند و از نظر تولید این ماشین آلات توانسته است رتبه دوم تولید ماشین آلات سنگین با کیفیت را در جهان کسب نماید. بهتر است بدانید شرکت کوماتسو رتبه دوم را داشته و رتبه اول در دست شرکت کاترپیلار می باشد که در کشور آمریکا واقع شده است. شرکت کاترپیلار نیز مانند کوماتسو به تولید انواع و اقسام ماشین آلات می پردازد البته در کشور ما بیشتر در صنایع مختلفی مانند راه و جاده سازی، معادن، ساخت و ساز و هر فعالیت عمرانی دیگری ماشین آلات کوماتسو به چشم می‌ خورند. زیرا هم واردات این ماشین آلات راحت تر انجام می گیرد و هم این که دارای قیمت مناسب تری نسبت به مدل های آمریکایی می باشند. ضمن این که لوازم یدکی و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و سایر ماشین آلات شرکت کوماتسو راحت تر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و آن ها می توانند به راحتی به خرید قطعه مورد نظر خود بپردازند. البته لازم به ذکر است که با توجه به گرانی های اخیر سراسر کشور و بالا رفتن قیمت دلار که ناشی از تحریم‌ های اعمال شده در کشور ما می باشد، شرکت های مختلف صادر کننده قطعات، به نوعی با کشور ایران همکاری نکرده و محصولات خود را به سختی به ایران صادر می کند.

تولید و فروش لوازم یدکی و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

همان طور که گفته شد بیل مکانیکی یکی از ماشین آلاتی است که در شرکت کوماتسو تولید می شود شرکت کوماتسو علاوه بر این ماشین به تولید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نیز می پردازد. شرکت کوماتسو برای تولید این ماشین آلات و قطعات آن از بهترین آلیاژ های موجود در دنیا استفاده می کند به همین دلیل این ماشین ها دارای بالاترین کیفیت می باشند. ضمن این که می ‌توانند در عملیات های عمرانی از کاربرد های زیادی برخوردار باشند و در برابر فشار های زیادی که به آن ها وارد می شود نهایت مقاومت را داشته باشند. البته با وجود همه این مقاومت ها ممکن است گاهی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و لوازم یدکی آن ها دچار مشکلاتی شوند که در صورت قابل تعمیر بودن باید آن ها را تعمیر نمود و در صورت تعویض کردن باید به تعویض قطعات بیل مکانیکی کوماتسو پرداخت. برای اطلاع از قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو pc400 به سایت مراجعه کنید. 

به دلیل تحریم هایی که در ایران حکمران است نمایندگی های معدودی هستند که به فروش قطعات و لوازم یدکی های بیل مکانیکی کوماتسو می‌ پردازند و برخی از آن ها نیز دارای همه قطعات مورد نیاز نخواهند بود. برای خرید هر قطعه ای که مربوط به این ماشین آلات است باید به فروشگاهی مراجعه نمود که از هر نظر دارای اعتبار بوده و بتواند انواع این قطعات را برای خریداران تامین کند. ضمن این که این نمایندگی ها باید دارای قیمت ثابتی بوده و همچنین ارائه انواع قطعات آن ها را از هر لحاظ تضمین کنند. زیرا برخی از افراد سود جو هستند که به فروش قطعات چینی به جای قطعات اورجینال ژاپنی پرداخته و با قیمت بسیار بالاتری این قطعات چینی را به خریداران می فروشند که در این صورت مطمئناً این قطعات جوابگوی فعالیت‌ های سنگین بیل مکانیکی نخواهند بود.

شرکت کوماتسو پارت

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()