خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو:

مراکز بسیار زیادی هستند که به  خرید و فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو می ‌پردازند زیرا لودر با برند کوماتسو یکی از لودر های بسیار با کیفیت در بین انواع لودر با برند های متفاوتی است. به همین دلیل این ماشین آلات سنگین طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می ‌دهند. لودر هایی که توسط شرکت کوماتسو تولید می شوند دارای انواع زیادی هستند. شرکت کوماتسو برای یکی از آن ها ویژگی منحصر به فردی قرار داده است. همان طور که می دانید شرکت کوماتسو از شرکت های قدیمی در حیطه تولید انواع ماشین آلات سنگین می باشد. این شرکت با قدمت بسیار زیادی که دارد هنوز هم جزء پرچم داران حیطه خود بوده و توانسته است سراسر دنیا را از ماشین آلات با برند های دیگر بی نیاز کند. لودر هایی که توسط شرکت کوماتسو تولید می ‌شوند از هر نظر دارای کیفیت بالایی می باشند و می توانند نیاز صنایع و معادن مختلفی را برطرف نمایند. این شرکت در کشور ژاپن و در شهر توکیو قرار دارد ولی به دلیل خریداران بسیار زیادی که در سطح دنیا برای این محصولات قرار دارند شرکت کوماتسو توانسته است نمایندگی های زیادی در کشور های مختلف از جمله ایران به افراد و مراکزی اعطا نماید تا این مراکز بتوانند به فروش بیشتر و آسان تری بپردازد. علاوه بر ماشین آلاتی که این شرکت تولید می کند انواع لوازم یدکی و قطعات مربوط به هر یک از آن ها نیز توسط شرکت کوماتسو تولید خواهد شد. از ماشین آلاتی که توسط این شرکت تولید می ‌شود علاوه بر لوازم یدکی لودر کوماتسو  که در بالا به آن اشاره شد می ‌توان به گریدر، غلتک، بلدوزر، بیل مکانیکی، لیفتراک، جرثقیل و دستگاه های دیگری اشاره نمود که هر یک از آن ها برای عملیات خاص عمرانی استفاده خواهد شد. شرکت کوماتسو به دلیل اهمیت زیادی که به محصولات خود می دهد و همچنین به دلیل احترام گذاشتن به مشتریان خود در دنیا علاوه بر تولید انواع ماشین آلات سنگین، قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو و ماشین آلات را تولید کرده و آن ها را در نمایندگی هایی در دنیا به فروش می ‌رساند.

فروش قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو:

همان طور که گفته شد انواع قطعات و لوازم یدکی و ماشین آلات در کوماتسو تولید می شود توسط نمایندگی ها و مراکز مختلفی در داخل و خارج کشور به فروش می رسند. مراکزی که در داخل کشور ما وجود دارند انگشت ‌شمار هستند زیرا قطعات مربوط به شرکت کوماتسو به دلیل تحریم‌ های اخیر علیه ایران به سختی وارد ایران می‌ شود و یا در صورت وارد شدن دارای قیمت بسیار بالایی می باشند. البته چین مانند هر اجناس دیگری به تولید قطعات بی کیفیت و تقلبی لوازم یدکی لودر کوماتسو پرداخته است که دارای قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه های اصلی آن می باشد. ولی این قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو مطمئناً پس از استفاده دوام زیادی نخواهد داشت و به قطعات دیگری ممکن است آسیب برساند. برای اطلاع از فروش قطعات لودر کوماتسو W90 به سایت مراجعه کنید. 

به همین دلیل پیشنهاد می ‌شود در صورت بروز هرگونه مشکلی برای خرید قطعات و لوازم یدکی های بپردازید که هر دو دارای یک کیفیت بوده و بتوانند نیاز لودر کوماتسو را برطرف نمایند. زیرا لودر کوماتسو یا به طور کلی لودر ها از ماشین آلاتی هستند که دارای فعالیت گسترده ‌ای در سطح عمرانی و صنایع مختلف می باشند و باید از قطعاتی ساخته شوند که بتوانند در برابر میزان بالای این فعالیت ‌ها دوام بیاورند. با وجود این که آن ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند ولی ممکن است پس از مدتی قطعات این دستگاه به دلیل فشار زیادی که طی این فعالیت ‌های عمرانی به آن ها وارد می شود دچار مشکلات و فرسودگی هایی شوند که تنها راه چاره این فرسودگی ها تعویض قطعاتی است که فقط باید از نمایندگی های معتبر به صورت حضوری و غیر حضوری که به فروش محصولات خود می ‌پردازند اطمینان داشته و سپس به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو از این مرکز بپردازید.

شرکت کوماتسو پارت

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()