انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو:

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و انواع آن:

از محصولاتی که شرکت کوماتسو ژاپن تولید می کند بیل مکانیکی کوماتسو و قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می باشد. این شرکت سال های بسیار زیادی است که فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته است در این سال ها همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد و به همین دلیل هنوز شرکت های بسیار زیادی هستند که نتوانستند به تولید محصولاتی به با کیفیتی محصولات کوماتسو بپردازند. شرکت کوماتسو برای تولید قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و ماشین آلات دیگری مانند گریدر، غلطک، لیفتراک، بولدوزر، بابکت و بسیاری دیگر از ماشین ‌آلات از بهترین متد روز دنیا استفاده کرده و برای تولید آن ها ماشین آلات بسیار پیشرفته ای استفاده کرده است. به همین دلیل است که برند کوماتسو در بین همه برند های دیگری که برای این ماشین آلات وجود دارد از قیمت بالایی برخوردار بوده و دارای کیفیت بالایی نیز می باشند. خصوصاً در کشور ما به دلیل تحریم هایی که اخیرا و در چند سال اخیر علیه ایران انجام شده است و با روند صعودی قیمت دلار علاوه بر این که قیمت  لوازم يدكى بیل مکانیکی كوماتسو   بسیار افزایش یافته است آن ها را نیز سخت می توان در بین نمایندگی های مختلفی پیدا کرد. به همین دلیل است که قطعات بسیار زیادی به نام قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و با برند کوماتسو به فروش می رسند. ولی از نظر کیفی دارای کیفیت بسیار پایینی هستند و به نوعی کاملاً تقلبی می باشند و متاسفانه روز به روز این قطعات در حال افزایش یافتن هستند. زیرا همان طور که گفته شد قطعات مربوط به این دستگاه ها در کشور ما که دارد در تحریم به سر می برد به سختی پیدا شده و افرادی سود جو اقدام به فروش چنین قطعات بی کیفیتی می کنند و با استفاده از چنین قطعاتی مسلماً دستگاه ایراد های بسیار بیشتری پیدا می ‌کند.

قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو:

قطعاتی که به راحتی می‌ توان آن ها را تعمیر و استفاده نمود و زیاد فرسوده نشدند قابل استفاده می باشند. ولی قطعاتی که دچار فرسودگی شده اند بهتر است در دستگاه استفاده نشود و آن ها را باید تعویض نمود. زیرا این قطعات می‌ توانند حین عملیات های عمرانی دچار تخریب کامل شده و دستگاه کاملاً کارایی خود را از دست می ‌دهد. لوازم یدکی و قطعاتی که مربوط به بیل مکانیکی کوماتسو می باشند زیر مجموعه ای از قطعات کابین، بیل موتور و چرخ این دستگاه هستند. هر کدام از این قطعات دارای لوازم یدکی های دیگری هستند که شرکت کوماتسو برای پشتیبانی از محصولات با کیفیت خود این قطعات را به صورت جداگانه تولید کرده و آن ‌ها را در سراسر نمایندگی های خود به فروش می رسانند. قسمت کابین دستگاه ها دارای صندلی، آینه، دنده، فرمان، ترمز، مانیتور، سوئیچ و بسیاری از قطعات دیگر هستند. برای اطلاع از فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو pc500 به سایت مراجعه کنید. 

چرخ بیل مکانیکی یا به صورت چرخ زنجیری و یا به صورت چرخ لاستیکی می باشد که از آن ‌ها در دستگاه ‌های خاصی استفاده می ‌شود. قسمت کابین اتاقکی که راننده در آن قرار می گیرد به بیل در بیل مکانیکی متصل هستند. قطعه بیل مانند دست انسان است و دارای مفاصلی است که باعث چرخش این دستگاه و کاربرد بسیار بیشتر آن شده است. به گونه‌ ای که این بیل می ‌تواند در همه نقاط قابل چرخیدن باشد. موتور دارای قطعات بسیار مختلفی است که هر کدام از آن ها وظیفه خاصی خواهند داشت. پمپ های هیدرولیکی در بیل مکانیکی دارای کاربرد های بسیار گوناگون و همچنین انواع گوناگونی هستند که هر کدام از آن ها می ‌توانند کارایی خاصی داشته باشند.

شرکت کوماتسو پارت

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()