لوازم موتوری لودر کوماتسو wa470 و خرید آن:

اگر شما نیز جزء کسانی هستید که قصد خرید لوازم موتوری لودر کوماتسو wa470 را دارید می توانید با خواندن این مقاله اطلاعاتی شامل قطعات موتوری لودر کوماتسو با مدل نام برده شده به دست بیاورید. شما می توانید قطعات و لوازم موتوری لودر کوماتسو wa470 را از مراکز معتبری که دارای نمایندگی شرکت کوماتسو می ‌باشند خریداری نمایید. شرکت کوماتسو انواع و اقسام ماشین های سنگین مانند بلدوزر، لودر، گریدر، بیل مکانیکی و ماشین های دیگر را تولید می ‌کند که به دلیل فروش بسیار بالای این ماشین آلات در سراسر دنیا شرکت کوماتسو ژاپن اقدام به تاسیس نمایندگی در سراسر دنیا به خصوص در کشور ما نموده است. این شرکت به دلیل پشتیبانی از محصولات خود و همچنین ماشین آلاتی که تولید می‌ کند قطعات آن ها را نیز در سراسر دنیا توسط نمایندگی های خود تولید کرده و به فروش می رساند. همه قطعات تولید شده توسط این شرکت دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند البته به دلیل فروش بالای این قطعات موتوری و قطعات بدنه این لودر ها و ماشین آلات دیگر، شرکت هایی به صورت تقلبی نمونه های مشابه این قطعات را تولید کرده و در مراکز زیادی آن ها را عرضه می کنند. با اتصال این قطعات روی ماشین آلات کوماتسو مطمئناً آسیب های جبران ناپذیری به این ماشین ها وارد می شود به همین دلیل برای خرید لوازم موتورى لودر کوماتسو wa470 باید سعی شود از مراکزی این قطعات خریداری شود که گواهینامه و یا ضمانت نامه ای مبنی بر اورجینال بودن این قطعات و کیفیت آن ها ارائه دهند. شرکت کوماتسو همه قطعاتی که مربوط به ماشین های خود می باشد را اعم از قطعات مربوط به بدنه، کابین، موتور و سایر قطعات یدکی این ماشین ‌ها را تولید می کند. با خرید هر یک از این قطعات می‌ توان از عمر دوباره این ماشین ها مطمئن بود. در ادامه قطعاتی که مربوط به لوازم موتوری لودر کوماتسو wa470 می باشد برای آشنایی بیشتر شما با آن ها ارائه خواهد شد.

نام لوازم موتوری لودر کوماتسو wa470:

همان طور که گفته شد لودر کوماتسو و سایر ماشین آلات این شرکت دارای قطعاتی هستند که توسط این شرکت ساخته و در سراسر دنیا عرضه خواهد شد. این قطعات شامل قطعات بدنه، موتور، کابین و سایر لوازم یدکی این ماشین ها می باشند. از قطعاتی که مربوط به موتور این ماشین ها است می ‌توان به اگزوز لودر، درب رادیاتور لودر، تسمه پروانه، تسمه دینام موتور، برف پاک کن رادیاتور آب، رادیاتور روغن کوماتسو، سردکن شبکه رادیاتور روغن و سردکن روغن تسمه موتور، تسمه کولر موتور، فن رادیاتور موتور، فن رادیاتور آب، پمپ ترمز، پمپ سه گوش، انواع پمپ ترمز، ترمز، پمپ روغن دنده دیشلی، شیر فرمان کمپرسور، کولر پین و بوش، دکل ضربه گیر موتور، دسته دنده، شافت وسط گیربکس، سنسور موتور، سلونوئید، گیربکس تیغ و دم تیغه، زنجیر با کفشک و سایر انواع قطعات کامپیوتری این دستگاه همانند قطعات کامپیوتری و مانیتور این لودر ها را می توان نام برد. برای خرید قطعات لودر کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

لودر ها از دستگاه‌ هایی هستند که به دلیل کار های سنگینی که انجام می ‌دهند فشار زیادی به قطعات مختلف آن ها وارد می شود پس به خاطر این که این فشار به قطعات مختلف این دستگاه وارد می ‌شود و ممکن است این قطعات آسیب ببینند، باید هر چند وقت یک بار این دستگاه‌ ها را سرویس نمود و اگر قطعه دچار مشکل است در صورت قابل تعمیر نبودن باید نسبت به تعویض این قطعات اقدام نمود. برای درست کار کردن دستگاه باید قطعه ای خریداری شود که کاملاً مشابه قبلی و اورجینال باشد. در صورتی که این قطعات فیک باشند و کاملا تقلبی باشند ممکن است قطعه هایی که در اطراف این قطعه تعویض شده وجود دارد نیز دچار آسیب شده و نتوان از آن ها استفاده نمود.

شرکت کوماتسو پارت

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()