انواع لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو:

لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو از محصولاتی است که توسط شرکت کوماتسو تولید می شود. این شرکت علاوه بر تولید قطعات بلدوزر کوماتسو به تولید قطعات و انواع ماشین آلات سنگین مانند لودر، جرثقیل، بابکت، لیفتراک و غیره می پردازد. هر کدام از این ماشین ها در حوزه صنعت معدن، ساختمان سازی و به طور کلی همه فعالیت های عمرانی کاربرد بسیار زیادی دارند و در نبود این ماشین ‌آلات مطمئناً بسیاری از کار های صنعتی و فعالیت هایی که مربوط به این ماشین آلات می باشد، متوقف خواهد شد. البته باید عنوان کرد شرکت کوماتسو علاوه بر تولید انواع مدل های بلدوزر به تولید ماشین آلات دیگری مانند جرثقیل، لودر، بابکت، بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات دیگر می پردازد. این شرکت برای ساخت این ماشین آلات از بهترین آلیاژ ها و متریالی که در دنیا موجود است استفاده می کند تا بتواند به تولید ماشین آلات و قطعاتی بپردازد که از هر نظر دارای کیفیت بوده و بتوانند در برابر فشار های زیادی که به این ماشین ها وارد می شود مقاومت کنند. بلدوزر ماشین آلاتی هستند که فشار بسیار زیادی را هنگام عملیات عمرانی که انجام می ‌دهند تحمل می ‌کنند و به همین دلیل باید قطعات آن ها به گونه ای باشد که بتواند در برابر این فشار های بسیار زیاد مقاومت زیادی از خود نشان دهند. به همین دلیل شرکت کوماتسو این فشار ها و آسیب ‌های مکانیکی که ممکن است به قطعات بلدوزر کوماتسو مانند بدنه، چرخ، موتور، پمپ و کابین و سایر قطعات دیگر این ماشین وارد شود را در نظر گرفته و همه قطعات بلدوزر کوماتسو را به صورت جداگانه به تولید می رساند تا خریداران بتوانند هنگام بروز هرگونه مشکلی در قطعات این ماشین به راحتی به خرید آن ها بپردازند. البته به غیر از قطعات نام برده شده دارای قطعات ریز و درشت بسیار زیادی است که هر کدام زیر مجموعه قطعات نامبرده شده در متن بالا می باشند که در ادامه برخی از آن ‌ها را نام خواهیم برد.

لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو:

همان طور که گفته شد قطعات بلدوزر کوماتسو شامل قطعات بسیار زیادی است که همه آن ها جزء بدنه بلدوزر، کابین، چرخ و موتور آن قرار خواهند گرفت. مطمئناً موتور در هر دستگاهی می تواند مهمترین اجزای دستگاه باشد. زیرا در صورت هر گونه مشکلی در موتور دستگاه مطمئناً دستگاه نمی تواند به هیچ گونه فعالیتی بپردازد. از لوازم و قطعاتی که می ‌توان در موتور بلدوزر ها یافت قطعه پیستون، یاتاقان متحرک، میل لنگ، سوپاپ دود و سوپاپ هوا، بلوک سیلندر، پمپ انژکتور، سوزن فارسونگا، سر سیلندر، بوش، رینگ، اویل پمپ، قطعه واتر پمپ و قطعه یونیت و بسیاری از قطعات دیگر می باشند. پمپ هیدرولیک در همه ماشین آلات کوماتسو وجود دارد و جزء مهمترین قطعاتی است که در این دستگاه ها به فعالیت می پردازد. در صورت ایجاد هرگونه مشکلی در این پمپ ها دستگاه نمی تواند هیچ گونه فعالیتی را انجام دهد. پمپ هیدرولیک به طور کلی نیروی لازم برای انجام فعالیت های بسیار سنگین ماشین آلات را فراهم خواهد کرد. از لوازمی که مربوط به پمپ های هیدرولیک هستند می توان به رو توری، گروپ، انواع پمپ سرو، پمپ های کارتریجی، شارژ پمپ، پمپ فرمان، انواع پمپ حرکت، پمپ مادر، قطعه هیدروموتور و بسیاری از قطعات دیگر در این دسته قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو D85 به سایت مراجعه کنید. 

چرخ بلدوزر ها از نوع زنجیری و یا لاستیکی می باشد که چرخ ‌های زنجیری همان طور که از نام آن ها مشخص است از زنجیر درست شدند و دارای قدرت بسیار بالایی می باشند. قدرت آن ها به حدی است که می تواند در مسیر های صعب العبور نیز به فعالیت بپردازد. ولی برای مشاغلی که در حوزه فعالیت‌ های عمرانی داخل شهری فعالیت می کنند، چرخ های لاستیکی می توانند مناسب باشند. از انواع قطعات چرخ بلدوزر می ‌توان به صفحه گرافیت، انواع خار، بلبرینگ، کاسه نمد، پلوس، کاسه چرخ، دبل جوینت، توپی چرخ و بسیاری از قطعات دیگر در این قسمت اشاره نمود.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 855
نمایش همه
علاقه مندی ها ()