قطعات بلدوزر کوماتسو و شرکت تولید کننده آن:

اگر قصد خرید لوازم یدکی و یا قطعات بلدوزر کوماتسو دارید، بد نیست اطلاعات مختصری در مورد شرکت تولید کننده این قطعات داشته باشید. نام کوماتسو که در کنار همه ماشین آلات سنگین در این برند می آید نام همان شرکتی است که به تولید این دستگاه ها می پردازد. شرکت کوماتسو شرکتی است که در کشور ژاپن فعالیت دارد. این شرکت از سال ۱۹۱۷ فعالیت خود را در حوزه تولید ماشین آلات آغاز کرده است و روز به روز این فعالیت ها در حال گسترده شدن است. این شرکت با بیشتر از یک قرن تجربه توانسته جایگاه خود را در میان خریداران خود را تثبیت کرده و خریداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد و به همین دلیل نام کوماتسو یک برند کاملاً نام آشنا می ‌باشد و بسیاری از افراد این برند را می شناسند به خصوص افرادی که با ماشین آلات سنگین سر و کار دارند نام شرکت کوماتسو را در خاطر خواهند داشت. همان طور که گفته شد شرکت کوماتسو به تولید انواع ماشین آلات سنگین می‌ پردازد و توانسته است در سال های بسیار زیادی تجربه های زیادی کسب کند و روز به روز کیفیت این ماشین ‌آلات را افزایش داده است. به حدی که کشور های زیادی در حال حاضر در حال استفاده از این ماشین آلات سنگین می باشند. از این ماشین آلات می توان به بلدوزر اشاره نمود. شرکت علاوه بر تولید بلدوزر ها در مدل های مختلف به تولید لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو نیز خواهد پرداخت. زیرا این شرکت برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل بوده و فقط به فکر فروش محصولات خود نیست. بدین منظور علاوه بر تولید بلدوزر همه قطعاتی که در این دستگاه وجود دارد را نیز به صورت جداگانه به تولید می رساند تا خریداران هنگام بروز هر گونه مشکلاتی در این قطعات بلدوزر کوماتسو بتوانند قطعات را به راحتی با نمونه ‌های فابریک شرکت کوماتسو که کاملاً مشابه قطعات مصرفی بلدوزر ها است تعویض نمایند و به نوعی نگران تعویض قطعات خود و یا خرید آن ها نباشند.

تولید قطعات بلدوزر کوماتسو:

شرکت کوماتسو به تولید انواع قطعات بلدوزر کوماتسو می ‌پردازد تا بتواند خیال خریداران دستگاه بلدوزر کوماتسو را از لحاظ تامین قطعات و لوازم های یدکی این ماشین راحت کند، تا خریداران بتوانند به راحتی قطعات خراب و یا فرسوده در بلدوزر کوماتسو را تعویض نمایند. البته به دلیل فروش بالای ماشین بلدوزر کوماتسو شرکت های چینی اقدام به تولید نمونه های تقلبی قطعات این ماشین‌ آلات کردند که خرید و استفاده از این قطعات می تواند آسیب های جبران ناپذیری به آن وارد کند. زیرا بلدوزر ها در عملیات های عمرانی فعالیت هایی که انجام می دهند فشار زیادی را متحمل می شوند و قطعات آن ها ممکن است دچار مشکلاتی شود و در صورت استفاده از قطعات بی ‌کیفیت در این ماشین ‌آلات این قطعات اولاً دوام زیادی نداشته و دوم این که ممکن است آسیب هایی را به قطعات اطراف خود وارد کنند. پس بهتر است از همان ابتدا که قصد تعویض قطعات لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را دارید، به فکر خرید قطعات باشید که از هر نظر با کیفیت بوده و کاملاً مشابه و با نمونه‌ های فابریک قطعات در بلدوزر کوماتسو باشند.برای اطلاع از فروش قطعات بلدوزر کوماتسو D155 به سایت مراجعه کنید. 

برای خرید این قطعات باید به فروشگاه‌ ها و مراکزی مراجعه کرد که دارای نمایندگی رسمی شرکت کوماتسو باشند و یا این که دارای انواع و اقسام قطعات مربوط به شرکت کوماتسو باشند که این قطعات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و این مراکز به همراه فروش قطعات خود ضمانت نامه ای مبنی بر کیفیت بالا و اورجینال بودن داشته باشند. تا فرد بتواند به راحتی به خرید این قطعات پرداخته و آن ها را در بلدوزر خود استفاده کند. این دستگاه به طور کلی دارای قسمتی به نام به کابین و یا اتاقک راننده است که بالاتر از بقیه قسمت ها قرار گرفته و راننده می ‌تواند به محیط اطراف خود احاطه و دید داشته باشد. بلدوزر ها نیز مانند لودر و بیل مکانیکی دارای چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری می باشند که هر کدام از آن ها برای محیط های مختلفی قابل استفاده است. از این دستگاه برای مسطح کردن سطوح مختلف و عملیات‌ های عمرانی دیگر استفاده خواهد شد.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 940
نمایش همه
علاقه مندی ها ()