جابجایی لوازم و کالا ها در کارگاه ها و کارخانه ها مشکل بوده و همین طور با استفاده از جابجایی دستی امکان پذیر نخواهد بود بنابراین با پیشرفت ماشین آلات سنگین ، لیفتراک ها روی کار آمدند. لیفتراک ها برای جابجایی اجسام در مکان های مختلف به کار می روند. با استفاده از لیفتراک ها می توان انواع کالا ها و مصالح ساختمانی را جابجا نمود، با استفاده از این وسیله می توان در مدت کوتاه و با حداقل نیرو جابجایی را انجام داد. لیفتراک دارای نگهدارنده بار و دو شاخک برای جابجایی می باشد. لوازم یدکی لیفتراک مورد استفاده در لیفتراک ها در انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو ، هپکو، کاترپیلار و هیوندا و... موجود است ، این برند ها دارای لوازم بسیار با کیفیتی می باشند که برای کارکرد بهتر از لیفتراک می توان تهیه نمود. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو چیست؟

لیفتراک ها ماشین های کارامدی برای جابجایی لوازم می باشند که با توجه به میزان بارگیری تعیین شده برای آن ها توسط شرکت سازنده می توانند بار ها را انتقال دهند. کوماتسو از برند های بسیار معروف در ساخت این وسیله می باشد که لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو را با بهترین کیفیت به تولید می رساند. کوماتسو نام آشنایی برای افرادی که از لیفتراک استفاده می کنند، می باشد. این لوازم شامل انواع لوازم قطعات موتوری، کابین، شاخک ها، نگهداره بر، وزنه تعادل، چرخ ها، سیستم هشداردهنده و ....

معمولا لیفتراک هایی که در انبار داری های معمولی مورد استفاده قرار می گیرند ظرفیتی بین 1 تا 5 تن دارند. کوماتسو یکی از برند های معتبر در زمینه ی تولید قطعات و ملزومات این ماشین می باشد که امروزه دارای نمایندگی های بسیاری در کشور ما می باشد. شما می توانید با مراجعه به شعب نمایندگی ها انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو مورد نیاز را خریداری نمایید.

لیفتراک ها بدون خطر واژگونی می توانند مقدار زیادی از بار ها را جابجا نمایند و به دلیل حرکت عمودی نگهدارنده ی بار می تواند بارگیری را در ارتفاع مشخص شده انجام دهد. برخی از لیفتراک ها مناسب برای کار کردن در مناطق ناهموار می باشند که برای مکان هایی که در این نوع مناطق نیاز به استفاده از لیفتراک دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از لیفتراک نیاز به مهارت دارد و افراد برای استفاده از آن باید آموزش های لازم را دیده باشند. به دلیل این که لیفتراک بارگیری را در جلوی کابینش انجام می دهدف جلوی دید راننده تا حدودی بسته میماند به همین دلیل مهارت در حرکت لازم است تا بتوان در هر موقعیت به درستی حرکت نمود مثلا اگر جلوی دید راننده کاملا بسته باشد ، راننده می توانند به صورت دنده عقب حرکت نماید و  دنده عقب این ماشین استفاده نماید.

خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو

خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو را می توانید از فروشگاه های عرضه کننده ی این قطعات انجام دهید. با توجه به انواع مختلف از قطعات در بازار ، شما می توانید کیفیت های مختلفی را تهیه نمایید. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو باید دقت بالایی داشته باشید تا محصولات تقلبی را به جای اصلی به شما نفروشند برخی از محصولات تقلبی همانند اصلی آن بوده و شناخت آن فقط توسط افراد ماهر در این زمینه باید انجام گیرد بنابرین اگر خود اطلاعات کافی در خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو ندارید بهتر است از فردی متخصص در این زمینه کمک بگیرید. فروشگاه پیشروتراک از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع قطعات کوماتسو با کمترین قیمت می باشد. برای خرید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425 

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 799
نمایش همه
علاقه مندی ها ()