جرثقیل یکی از ماشین آلاتی است که در صنعت استفاده ی بسیاری از آن را داریم. در واقع این وسیله برای جابجایی لوازم سنگین کاربرد دارد و می توان در هر کارخانه و یا مکان های عمرانی و.... از آن بهره برد. جرثقیل از نظر ظاهری و لوازم یدکی جرثقیل در انواع مختلفی وجود دارد که شیوه های استفاده از آن ها مختلف می باشد. در مکان هایی که بارگیری انجام می شود از جرثقیل کاربرد بسیار بالایی را مشاهده می کنیم. جرثقیل با استفاده از بازو و قرقره و سیم می تواند وسیله ها را بلند کند.برای خرید لوازم یدکی جرثقیل به سایت مراجعه کنید. 

انواع لوازم یدکی جرثقیل

لوازم یدکی جرثقیل شامل سیم، قرقره، اجزای موتوری، بازو، چرخ ها و... می باشد.

با توجه به تنوع جرثقیل ها لوازم یدکی جرثقیل نیز متفاوت می باشد .

انواع جرثقیل

جرثقیل متحرک: جرثقیل های متحرک از انواع رایج این ماشین ها می باشد که شامل 4 دسته می شوند.

جرثقیل سوار شونده روی کامیون: این نوع از جر ثقیل ها دارای دو قسمت بدنه ای حمل کننده و بلند کننده اجسام تقسیم بندی می شود. این دو قسمت به وسیله ی لوازم یدکی جرثقیل که شامل سکو می باشد به هم متصل می باشند. بنابراین این نوع می تواند چرخش داشته باشد و کارایی بهتری از آن را مشاهده نماییم. این نع را می توان به راحتی جابجا نمود.

جرثقیل زمین های ناهموار: این نوع از جرثقیل ها همان طور که از نامشان مشخص است برای سطوح ناهموار کاربرد دارند. لوازم یدکی جرثقیل در این نوع متاسب برای تردد در مناطق خاکی و ناهموار مس باشد . در این نوع بوم بر روی بدنه قرار گرفته است. موتور های این نوع جرثقیل در قسمت پایینی این ماشین قرار گرفته است. تعادل در این نوع ماشین بسیار خوب بوده و نیازی به جک ندارند.

جرثقیل شناور: این نوع جرثقیل ها به صورت شناور در آب قابل استفاده می باشند که برای جابجایی وسیله در بنادر مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از جرثقیل ها دارای لوازم یدکی جرثقیل کاملا متفاوتی با دیگر نوع ها می باشند که در دو صورت سوار بر لنج و یا به صورت ناو موجود می باشند. برای خرید لوازم یدکی جرثقیل کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوازم یدکی جرثقیل

لوازم یدکی جرثقیل در کیفیت های مختلفی موجود می باشد که می توان هر یک را خریداری نمود اما باید توجه داشته باشید که به دلیل حساس بودن جرثقیل باید حتما از لوازم یدکی اصل استفاده شود تا بتوان بهترین کارکرد را از آن داشت.  لوازم یدکی جرثقیل باید بسیار مقاوم و قابل اطمینان باشند و در اثر فشار وارده ناشی از وسیله های سنگین دوام بیاورند . پس در خرید لوازم یدکی جرثقیل کیفیت مهم تر از کمیت بوده و باید به این مسئله دقت شود. شما با مراجعه به فروشگاه های دائمی و قابل اطمینان لوازم یدکی ماشین آلات سنگین ، قطعات این ماشین را خریداری نمایید. برند های مختلفی از لوازم یدکی جرثقیل وجود دارد که هر یک دارای کیفیت های مختلفی می باشند اما قطعات معروف به دلیل کیفیت بالایشان آشنا هستند مانند لوازم یدکی جرثقیل کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هوندا و... بنابراین با خرید از برند های قابل اعتماد و شناخته شده می توان مدت زمان زیادی را بدون خرابی از این قطعات استفاده کرد البته باید توجه داشت که استفاده از جرثقیل بسیار مهم بوده و چک کردن قطعات و بررسی و روغن کاری ورسیدگی به آن ها میتواند باعث بالا رفتن طول عمر لوازم یدکی جرثقیل شود.

فروشگاه پارت یدک راهسازی از فروشگاه های معتبر در بخش فروش قطعات انواع ماشین های راهسازی و عمرانی می باشد. این مرکز این قطعات را با کمترین قیمت و بالاترین سطح کیفی به شما عرضه خواهد کرد.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 797
نمایش همه
علاقه مندی ها ()