گریدر یکی از ماشین آلاتی است که در بخش راهسازی بیشتر از آن استفاده می شود. شیب سازی و مسطح کردن زمین از کارهایی است که با استفاده از گریدر می توان آن را انجام داد. همچنین با استفاده از گریدر عملیات برف روبی راه ها انجام می گیرد.گریدر ها به دلیل فشار زیادی که به زمین وارد می کنند باید دارای لوازم یدکی لیفتراک بسیار باکیفیت باشند .

در حال حاضر در کشور ما انواع و اقسام گریدر ها از خارجی گرفته تا ایرانی وجود دارد که هر یک از آنها به قطعات و لوازم یدکی مناسب برای ادامه فعالیت نیاز دارند. لوازم یدکی گریدر را شرکت ها و فروشگاه های عرضه قطعات ماشین آلات سنگین بفروش میرسانند و برخی از این شرکت ها نوع اورجینال و برخی دیگر نوع طرح اصل و تقلبی را عرضه میکنند که پیشنهاد میشود تا تنها نوع اورجینال را برای خرید خود انتخاب کنید زیرا قطعات تقلبی نمی توانند گزینه خوبی برای خرید باشند و در زمان بسیار کوتاهی دچار خرابی می شوند ضمن ان که با کارکرد نامطلوب می توانند به قطعات دیگر نیز صدمه وارد کنند. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک تنها کافیست به فروشگاه ها مراجعه کنید اما اگر از اعتبار فروشگاه اطمینان نداشته باشید در نتیجه نمیتوانید قطعه با کیفیت را خریداری کنید. بنابراین انتخاب فروشگاه مطمئن برای خرید لوازم یدکی گریدر بسیار مهم بوده و باید به آن دقت بسیاری کرد.برای خرید لوازم یدکی گریدر  به سایت مراجعه کنید. 

انواع لوازم یدکی گریدر

مهم ترین لوازم یدکی گریدر شامل قطعات موتوری ، قطعات گیربکش و چرخ ها اشاره کرد. همچنین تیغه در گریدر برای شیب سازی مورد استفاده قرار می گیرد و از قطعات پر کاربرد گریدر است که می توان آن را تنظیم کرد. قطعات دیگر شامل قطعات برقی، قطعات هیدرولیکی، قطعات شاسی و... می باشد. برای خرید لوام یدکی گریدر باید قطعات باکیفیت را انتخاب نمایید تا بتوانید دوام بالا و کارکرد خوبی را از این قطعات داشته باشید.

خرید و فروش لوازم یدکی گریدر

خرید و فروش لوازم یدکی گریدر امروزه بسیار رواج یافته است. خرید و فروش قطعات در برند های مختلف با کیفیت های متفاوتی انجام می گیرد. نکتۀ کلیدی در رابطه با خرید و فروش لوازم یدکی گریدر وجود دارد، مسئله برند و مدل گریدر می باشد. به همین دلیل هنگام آسیب دیدگی جدی قطعات یدکی که نیاز به تهیۀ مجدد آنها بود، نیاز است که به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال برای گریدر کوماتسو، نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر کوماتسو مطابق با مدل گریدر می باشد. به همین دلیل افرادی که مسئولیت خرید قطعات یدکی ماشین آلات سنگین را بر عهده می گیرد، نسبت به مشخصات فنی نوع ماشین اطلاعات جامعی داشته باشد، تا بدین صورت از بروز مشکلات و آسیب های جدی به دیگر قطعات مهم جلوگیری کنند. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی گریدر کوماتسو به سایت مراجعه کنید.

برای پی بردن به اصالت در خرید قطعات گریدر همچنین به برند قطعه نیز میتوانید مراجعه کنید. برخی شرکت ها برای عرضه قطعات گریدر اورجینال شرکت هایی را مورد تایید خود قرار میدهند  و با خرید از این برندها مطمئن خواهید بود که قطعه ای را تهیه کرده اید که از نوع اورجینال و اصلی است. نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر این لوازم را با ضمانت به شما عرضه می کنند و شما می توانید از خرید خود اطمینان کامل را داشته باشید.

برای خرید لوازم یدکی گریدر اگر به دنبال شرکتی هستید که امکان خرید قطعات اورجینال را برای شما فراهم کرده باشد میتوانید شرکت پارت یدک راهسازی که یکی از شرکت های مطرح در زمینه فروش قطعات ماشین آلات سنگین میباشد را انتخاب نمایید.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 814
نمایش همه
علاقه مندی ها ()