لیفتراک از دسته ماشین های پر کاربرد در بخش صنعت می باشد. لیفتراک مخصوص جابجایی کالا ها بوده و می توان به وسیله ی آن جابجایی ها را به سرعت انجام داد. لیفتراک دارای دو شاخک برای نگهداری کالا ها بوده و می تواند آن ها را بالا و پایین ببرد. لوازم یدکی لیفتراک دارای مقاومت بالایی در برابر وزن کالا ها بوده و برای کارکرد بهتر این ماشین باید از قطعات باکیفیت استفاده شود. امروزه لوازم یدکی لیفتراک در برند های مختلف وجود دارد که برای استفاده از دستگاه هر چند وقت یکبار در زمان های آسیب به قطعات باید آن ها را تعویض نمایید. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک می توانید به نمایندگی های اصلی و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید . فروشگاه ها لوازم یدکی لیفتراک را در کیفیت های مختلفی به فروش می رسانند. این قطعات در کیفیت های مختلف قرار دارند و از نظر قیمتی نیز با هم متفاوتند. برای خرید  لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از لیفتراک

لیفتراک ها را می توان در ساختمان سازی ها و کارگاه ها به کار برد. با استفاده از لیفتراک می توان مصالح و سایر کالا ها را جابجا کرد. لیفتراک ها به راحتی وسیله ها را بلند کرده و جابجایی ها را با سرعت بسیار بالایی انجام می دهند. برای استفاده از لیفتراک ها باید دقت نماییم که میزان بارگیری آن ها چه میزانی است زیرا بارگیری بیش از ظرفیت لیفتراک ها باعث می شود صدمه به لوازم یدکی لیفتراک وارد شود ، این میزان توسط شرکت سازنده بر روی پلاک لیفتراک ها درج می شود.

انواع لوازم یدکی لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک شادمل بدنه ، کابین راننده، محافظ سقف، دکل، شاخک ها، نگهدارنده بار، چرخ ها، ترمز و موتور و..... می باشد . برای خرید این قطعات بهتر است همه از یک برند باشند تا بتوانیم کارایی مناسبی را از آن ها مشاهده کنیم. برند های معروف دارای قطعات باکیفیتی  می باشند که عبارتند از هیوندا ، کاترپیلار، کوماتسو، هپکو و... که این برند ها دارای قطعات باکیفیتی می باشند و در سراسر جهان دارای نمایندگی می باشند. گرچه قیمت این قطعات مقداری بالاتر است اما با توجه به دوام و کیفیت می توان استفاده از این قطعات را بسیار به صرفه تر از سایر لوازم یدکی لیفتراک در کیفیت معمولی دانست.

مراکز فروش لوازم یدکی لیفتراک

فروشندگان لوازم یدکی لیفتراک انواع این قطعات را به طور مستقیم یا غیر مستقیم به فروش می رسانند. برای این که از خرید قطعات اصلی لیفتراک نگران نباشید بهتر است به نمایندگی های اصلی فروش لوازم یدکی لیفتراک مراجعه نمایید. این مراکز قطعات اصلی را با ضمانت به شما عرضه می کنند. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لیفتراک سهند به سایت مراجعه کنید. 

لیفتراک ها به دلیل شرایط کار دشوار باید از قطعات باکیفیتی بهره مند باشند تا بتوانند به خوبی کار کنند و کمتر دچار آسیب قطعه شوند زیرا تعویض لوازم یدکی لیفتراک نیز کار دشواری است که باید فرد دارای مهارت این کار را انجام دهد. بنابراین خرید قطعات باکیفیت و اصلی به شما کمک می کند هم تعداد رید کمتری داشته بشید و هم مجبور به تعویض زودهنگام قطعه نشوید همچنین راندمان کاری با استفاده از قطعات خوب و باکیفیت بالا می رود.

فروشگاه های فروش قطعات ماشین آلات راهسازی و صنعتی ، این قطعات را به شما عرضه می کنند که به راحتی می توانید از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهید. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی یکی از بزرگ ترین فروشگاه ها در بخش فروش قطعات لیفتراک و سایر قطعات ماشین های سنگین می باشد. این فروشگاه با هدف رضایت کامل مشتریان خود قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولات خود تعیین کرده است.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 884
نمایش همه
علاقه مندی ها ()