پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو pc220 و نحوه خرید آن:

پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو pc220 در بیل های مکانیکی با برند کوماتسو از مهمترین قطعاتی هستند که وظیفه قدرتمند کردن بیل مکانیکی برای انجام عملیات عمرانی را به عهده خواهند داشت. اگر بخواهیم به بیان دیگر وظیفه اصلی انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو pc220 را بیان کنیم، باید بگوییم این قطعه انرژی احتراقی موتور بیل مکانیکی را که به صورت احتراقی و یا الکتریکی می باشد، می گیرد و آن را به نیرو های هیدرولیکی تبدیل خواهد کرد. این نیروی هیدرولیکی که بسیار قدرت بالایی دارد باعث می شود بیل مکانیکی توانایی انجام عملیات عمرانی مانند گود برداری، خاک برداری، تخریب و سایر عملیات عمرانی را داشته باشد. همان طور که می دانید مطمئناً وظیفه این پمپ های هیدرولیکی بسیار سنگین بوده و در هر عملیاتی که در صنایع مختلف انجام می گیرد می ‌تواند در معرض خطر و آسیب دیدگی قرار بگیرد و مطمئناً پس از مدتی این قطعات دچار فرسودگی خواهند شد. به همین علت مراکزی هستند که به صورت تخصصی به فروش انواع پمپ هيدروليک بيل مکانيکى کوماتسو pc220 می پردازند. این مراکز با تعویض قطعات پمپ های هیدرولیکی اورجینال به جای قطعات فرسوده بیل مکانیکی را به ماشینی تبدیل می کنند که مانند روز اول می ‌تواند به فعالیت ‌های خود ادامه دهد. البته به غیر از قطعات پمپ هیدرولیک در این ماشین ها قطعات دیگری مانند موتور، بدنه، بیل، کابین، چرخ های زنجیری و یا لاستیکی ماشین، همه و همه در معرض آسیب دیدگی های بسیاری قرار دارند که برای خرید هر کدام از قطعات نام برده شده و پمپ های هیدرولیکی باید به مرکزی مراجعه نمود که دارای اعتبار بوده و علاوه بر فروش محصولات با قیمت مناسب باید به فروش محصولاتی بپردازد که از هر نظر با کیفیت بوده و فابریک باشند، تا افراد دارای بیل مکانیکی در صورت استفاده از این قطعات دچار مشکل نشوند.

خرید انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو pc220:

همان طور که گفته شد پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو pc220 وظیفه تامین قدرت حرکات مختلف بیل در بیل مکانیکی را به عهده دارد. پمپ های هیدرولیکی های مکانیکی در انواع ماشین آلات دیگری مانند لیفتراک، بابکت، لودر، جرثقیل، بلدوزر، گریدر، غلطک و ماشین آلات دیگر شرکت دارند و با نبود این قطعه در هر کدام از این ماشین ها مطمئناً اشکالاتی در فعالیت های اصلی این ماشین ها ایجاد خواهد شد که برای خرید انواع پمپ هیدرولیک برای این ماشین های سنگین باید حساسیت ‌های زیادی انجام شود تا بتوان به خرید بهترین نوع پمپ هیدرولیک پرداخت. پمپ هیدرولیکی که در بیل های مکانیکی کوماتسو وجود دارند در نوع پمپ هیدرولیکی پره ای بیل مکانیکی کوماتسو، پمپ هیدرولیکی دنده ای بیل مکانیکی کوماتسو و پمپ پیستونی بیل مکانیکی کوماتسو وجود دارند و هر کدام از انواع پمپ نام برده شده دارای قطعات دیگری در داخل خود می باشند که نمایندگی هایی که به فروش این پمپ های هیدرولیکی می ‌پردازند دارای قطعه های ریز و درشت هر یک از این پمپ های هیدرولیکی خواهند بود. برای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

این پمپ ها علاوه بر این که به صورت اورجینال در بازار داخلی و خارجی وجود دارند به صورت تقلبی نیز به فروش می رسند. به خصوص در کشور ما و با توجه به گرانی های اخیر کشور و همچنین با در نظر گرفتن تحریم‌ های اعمال شده، بسیاری از قطعات به کشور ما وارد نشده و یا دارای قیمت بسیار بالایی می باشند و برخی از افراد سود جو برای سود بیشتر خود قطعات تقلبی را که ظاهری کاملاً مشابه با قطعات اورجینال دارند به افراد مختلفی خواهند فروخت. برای جلوگیری از این امر باید به خرید از نمایندگی هایی پرداخت که کاملاً مورد اطمینان بوده و حین خرید اجناس آن ضمانت نامه این اجناس نیز توسط خریدار به فروشنده داده شود.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()