خرید پمپ هیدرولیک بلدوزر کوماتسو D155:

پمپ هیدرولیک بلدوزر کوماتسو D155 و خرید آن:

پمپ هیدرولیک بلدوزر کوماتسو D155 یکی از مهمترین قطعاتی است که در بلدوزر کوماتسو مدل D155 وجود دارد. ضمن این که این قطعه می تواند حرکات بیل در بلدوزر را به صورت افقی و عمودی انجام داده و در صورت تخریب این قطعه و یا آسیب دیدگی نواحی مختلف آن، حرکات مربوط به بیل در بلدوزر کوماتسو دچار نقص فنی شده و باید نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات آن اقدام نمود. همان طور که می دانید بولدوزر ها از ماشین آلات بسیار سنگین می باشد. از شرکت هایی که در زمینه تولید ماشین آلات سنگین فعالیت گسترده ‌ای داشته و جزء پرچمداران تولید این ماشین آلات می باشند، شرکت کوماتسو است که در کشور ژاپن به فعالیت می پردازد. بلدوزر ها با انجام عملیات خاک برداری و مسطح کردن سطوح مختلف، می ‌توانند تاثیر بسیار زیادی در عملیات های عمرانی و صنعتی داشته باشند. همان طور که می دانید ماشین آلاتی که کار های بسیار سنگین انجام دهند هر چه مقاوم و با کیفیت هم باشند باز هم ممکن است دچار فرسودگی هایی در قطعات مختلف خود شوند. بلدوزر کوماتسو نیز از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است گاهی در قطعات مختلف دچار مشکلاتی شود که دیگر قابل استفاده نبوده و فقط با تعویض کردن این قطعات می توان آن را مورد استفاده قرار داد. از قطعاتی که در بلدوزر کوماتسو D155  می ‌توان اشاره نمود پمپ هيدروليک بلدوزر کوماتسو D155 می باشد که به دلیل وظیفه سنگینی که به عهده دارد آسیب های زیادی به این قطعه وارد خواهد شد. البته از خرابی و یا مشکلات ناشی از فعالیت های زیاد بلدوزر کوماتسو و مشکلات در پمپ های هیدرولیک آن نباید نگران بود. زیرا شرکت کوماتسو از این قطعه در ماشین بلدوزر تولیدی خود پشتیبانی کرده و آن را به صورت جداگانه تولید و در نمایندگی های خود به فروش می رساند. فقط کافی است که این نمایندگی ها را شناخته و نسبت به فروش قطعات اورجینال توسط آن ها اطمینان حاصل کنید. در ادامه در مورد روش فروش پمپ هیدرولیک بلدوزر کوماتسو D155 در مراکز و نمایندگی های مختلف اطلاعاتی ارائه خواهد شد.

روش های خرید پمپ هیدرولیک بلدوزر کوماتسو D155:

اگر دارای بلدوزر کوماتسو مدل D155 می باشید و این ماشین با مشکلاتی مواجه شده است و در صورت بررسی کردن آن متوجه شده باشید که مشکل از یکی از انواع پمپ هیدرولیک بلدوزر کوماتسو D155 می باشد، می توانید به مراکزی مراجعه کنید که این قطعه های پمپ هیدرولیکی و انواع آن را به صورت اورجینال داشته باشند و سپس به تعویض آن ها اقدام کنید. زیرا برخی از مراکز دارای قطعات کاملا بی کیفیت بوده و با تعویض کردن آن ها به جای قطعات قبلی، قطعه مورد نظر طول عمر زیادی نداشته و مطمئناً پس از چند روز با انجام فعالیت‌ های سنگین ماشین آسیب خواهد دید. برای اطلاع از قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو به سایت مرجعه کنید. 

در صورت آسیب به یک قطعه ممکن است قطعاتی که در کنار این قطعه قرار گرفتند نیز دچار مشکلاتی شوند و در این صورت هزینه وارده چند برابر شود. پس بهتر است برای جلوگیری از این امر در همان ابتدا به خرید قطعاتی بپردازید که کاملا اورجینال بوده و دارای گواهینامه اصل کالا و همچنین ضمانت نامه مبنی بر کیفیت بالا داشته باشند. مراکز مختلفی که به فروش این قطعات بلدوزر ها و پمپ های هیدرولیکی آن می پردازند به صورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی به فروش محصولات خود خواهند پرداخت. می ‌توان با ارتباط برقرار کردن به روش ‌های مختلف به خرید قطعه مورد نیاز پرداخت. در هر یک از روش های فوق چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری باید اول نسبت به کیفیت محصولات مرکز مربوطه مطمئن بوده و همچنین نسبت به صحت این مراکز بخصوص مراکز اینترنتی اطمینان حاصل کنید. زیرا افراد سود جو در این زمینه به وفور هستند که محصولات بی کیفیت را به فروش خواهد رساند.

 شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 818
نمایش همه
علاقه مندی ها ()