لودر از دسته ماشین آلات سنگین به شمار می رود که در ساخت راه ها و ساختمان سازی ها و... می توان از این ماشین استفاده کرد. لودر ها در انواع لودر چرخ لاستیکی، لودر چرخ زنجیری و بکهو لودر ها موجود می باشند که هر یک دارای لوازم یدکی لودر مخصوصی می باشد تا بتواند در مکان در کار های عمرانی به ما کمک کنند.

لوازم یدکی لودر چیست؟

لوازم یدکی لودر شامل لوازم یدکی اصلی و فرعی لودر می باشد. لوازم یدکی لودر اصلی شامل چرخ ها، کابین راننده، سیستم هیدرولیک، سیستم ترمز، موتور، بازو و جام و سایر قطعات داخلی می باشد. لوازم یدکی لودر فرعی نیز شامل قطعاتی مانند چنگک می باشد که قابل نصب بر روی لودر ها بوده و باعث می شود که این ماشین را کاربردی تر سازد.

فروش لوازم یدکی لودر

فروش لوازم یدکی لودر در نمایندگی ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک انجام می گیرد. خرید لوازم یدکی لودر را باید با دقت انجام دهید زیرا امروزه قطعات فرعی روی کار آمده اند که مشابه با قطعات اصلی بوده ولی کیفیت پایینی دارند و در زمان کوتاه دچار خرابی می گردند. بنابراین خرید از مرکزی معتبر و قابل اعتماد بسیار مهم است. برای خرید اگر اطلاعات لازم را ندارید بهتر است از فردی آگاه کمک بگیرید.

خرید از مکانی قابل اطمینان باعث می شود شما به دام قطعات تقلبی نیفتید. فروشگاه ها و نمایندگی های اصلی که این قطعات را به فروش می رسانند قیمت های مختلفی را در نظر می گیرند اما قیمت ها نزدیک به هم است اما برخی از قطعات لودر با قیمت های ارزانی تهیه می گردد که اصلی نبوده و بسیاری از افراد خرید این قطعات را نادانسته انجام می دهند که در کوتاه ترین زمان شاهد خرابی آن خواهند بود و باید مجددا هزینه کنند و نصب دوباره قطعات را داشته باشند.

امروزه لودر ها دارای قابلیت های بسیار خوبی می باشند . بر روی لودر ها از لوازم یدکی لودر فرعی استفاده می شود که توانایی حمل مواد را نیز مانند لیفتراک ها داشته باشد. یکی از این لوازم یدکی لودر فرعی چنگک است که باعث گرفتن اجسام و انتقال آن ها به محل دیگر است، با استفاده از چنگک می توان لوله ها و یا ساقه های درخت را جابجا نمود.

لودر ها در معادن کاربرد بسیار بالایی دارند. با استفاده از لودر ها می توان بارگیری کامیون ها را انجام داد. همین طور در حفاری و کندن زمین می توان از لودر ها کاربرد بسیار خوبی را دید.برای خرید قطعات لودر هیوندا  به سایت مراجعه کنید. 

فروش لوازم یدکی لودر

لوازم یدکی لودر توسط فروشندگان لوازم ماشین آلات سنگین انجام می گیرد. نمایندگی های اصلی قیمت بسیار مناسبی را برای این قطعات در نظر می گیرند. فروش لوازم یدکی لودر در برند های مختلفی انجام می گیرند همین طور به دلیل وجود انواع لودر در سایز های مختلف، تنوع بالایی از این قطعات در بازار وجود دارد. شرکت های مطرح در دنیا این لوازم را با کیفیت های بالایی به تولید می رسانند. لوازم یدکی لودر در برند هایی همچون کوماتسو، هپکو و کاترپیلار و... طرفدارن بسیاری دارند و ای به دلیل کیفیت بالای آن می باشد البته قطعات برند های معروف دارای قیمت های بالاتری می باشند اما به دلیل دوام بالای آن ها بسایر به صرفه خواهند بود. فروشگاه سرویس قطعه از مراکز معتبر در زمینه ی فروش لوازم یدکی لودر و دیگر ماشین آلات راهسازی می باشد. این مرکز در راستای جلب رضایت مشتریان خود توانسته قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولات خود در نظر بگیرد.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()