لودر یکی از ماشین های راهسازی می باشد. لودر ماشینی برای انجام کار های عمرانی می باشد. خاک برداری ، بارگیری کامیون ها، حفاری از کار هایی است که به وسیله ی لودر می توان انجام داد. لودر ها در بخش ساخت و ساز ها بسیار کاربردی می باشند. با استفاده از لودر می توان مصالح را بلند و جابجا نمود و با توجه به  لوازم یدکی لودر مخصوصش می توان همچنین برای حفر کانال از این ماشین استفاده کرد.

انواع لودر با توجه به نوع لوازم یدکی لودر

لودر چرخ زنجیری ، لودر چرخ لاستیکی

لودر چرخ لاستیکی

لودر های چرخ لاستیکی دارای لوازم یدکی لودر بسیار مقاوم و خوبی می باشند که می تواند با سرعت مطلوبی کار ها را انجام دهد. این نوع از لودر با توجه به چرخ هایش نمی تواند در محیط های ناهموار و سنگی کار کند اما در سطوح هموار می توان با استفاده از آن کار ها را سرعت بخشید.

لودر چرخ زنجیری

لودر های چرخ زنجیری دارای چرخ های زنجیری هستند که توانایی حرکت بر روی سطوح سخت را دارد. با استفاده از این لودر به دلیل نوع لوازم یدکی لودر مخصوص می توان در محیط های خاکی، سنگی، ناهموار از آن کمک گرفت.

یکی از تفاوت هایی که لودر چرخ لاستیکی با لودر چرخ زنجیری دارد انتقال این ماشین ها به مکان مورد نظر است که لودر چرخ زنجیری باید توسط تریلر جابجا شود اما لودر چرخ لاستیکی نیازی به حمل توسط تریلر ندارد.

موتور

موتور یکی از مهم ترین بوازم یدکی لودر می باشد که قدرت را به بخش های دیگر می رساند. در لودر های چرخ زنجیری موتور می تواند نقش تعادل را در لودر داشته باشد زیرا در پشت سر راننده تعبیه شده است.

شاسی

شاسی از لوازم یدکی لودر بوده و در این ماشین از نوع شاسی تراکتور می باشد. در برخی از لودر ها شاسی به صوت یکپارچه بوده و در برخی به صورت کمرشکن می باشد.

سیستم هیدرولیک

در لودر از لوازم یدکی لودر با عنوان سیستم هیدرولیک استفاده می گردد که نیرو را از موتور به جام آن می رساند.

جام

جام از دیگر لوازم یدکی لودر است که برای جابجاییی بار مورد استفاده قرار می گیرد. بارگیری و تخلیه کار هایی است که با استفاده از جام لودر انجام می گیرد.

از مشخصه های لودر چرخ زنجیری می توان به چرخیدن در جای خود اشاره کرد در صورتی که لودر های چرخ لاستیکی برای چرخیدن به فضای بیشتری نیاز دارند.

لودر ماشینی تراکتوری است جزء ماشین های راه سازی به حساب می آید. از لودر برای ساخت و ساز های عمران و راه سازی ها و سایر ساخت و ساز ها استفاده می گردد. از مهم ترین لوازم یدکی لودر جام و بازو می باشد که به وسیله ی آن می تواند کار هایی از قبیل خاک برداری، حمل سنگ و خاک و... را انجام دهد. از لودر در بسیاری از پروژه های عمرانی استفاده می گردد. با استفاده از لودر می توان کار ها را با سرعت بالایی انجام داد. خاکریزی، حفاری، پر کردن گودال ها از انواع کار هایی است که توسط لودر انجام می گیرد. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی لودر هپکو به سایت مراجعه کنید. 

مراکز فروش لوازم یدکی لودر

مراکز فروش لوازم یدکی لودر ، نواع قطعاتد را با قیمت های مختلفی براساس کیفیت به فروش می رسانند. برای از برند های قطعات لودر ، محصولات بسیار باکیفیتی دارند که در طراحی و ساخت این محصولات از مواد اولیه ی بسیار مرغوبی استفاده گردیده است بنابراین خرید لوازم یدکی لودر در برند های معروف می تواند به صرفه باشد زیرا لوازم یدکی بی کیفیت دوام بسیار کمی دارد و در مدت کوتاهی آسیب می بینند. فروشگاه سرویس قطعه از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه فروش انواع قطعات ماشین آلات سنگین است.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()