بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات سنگین می باشد که در راهسازی ها و ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد. بیل مکانیکی یک ماشین پر کاربرد بوده و می توانیم بسیاری از فعالیت های ساخت و ساز را با استفاده از آن انجام دهید. بیل مکانیکی می تواند کار کندن زمین را به خوبی انجام دهد. بنابراین حفر کانال و کندن گودال با استفاده از این ماشین امکان پذیر است. لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل قطعات اصلی و سایر لوازم جانبی می باشد. کار هایی از قبیل حمل مواد، تخریب، خاک برداری، مسطح کردن زمین، معدن کاری و.... با استفاده از بیل مکانیکی انجام می گیرد.

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی به دو دسته ی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری تقسیم بندی می شود. از بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در زمین های مسطح و از بیل مکانیکی چرخ زنجیری در زمین های ناهموار استفاده می شود.

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی

لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل انواع اجزای موتوری، گیربکس، سیستم ترمز و چرخ ها و... می باشد. لوازم جانبی که در بیل مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد نیز شامل گراپ، مته، قیچی، چکش و... می باشد که برای استفاده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از چکش برای خرد کردن سنگ هایی که با وسیله های دیگر قابل شکستن نیست، استفاده می گیرد و از دیگر لوازم نیز برای کاربرد های دیگر می توان استفاده نمود.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

فروشندگان مختلفی فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی را انجام می دهند. شما می توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی های معتبر و فروشگاه های قابل اطمینان مراجعه نمایید و لوازم یدکی بیل مکانیکی را تهیه کنید. این فروشگاه ها برند های مختلف لوازم یدکی بیل مکانیکی را به فروش می رسانند. شما با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی  را انجام دهید.

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی

قیمت های لوازم یدکی بیل مکانیکی دارای تفاوت هایی می باشد بر اساس برند و کیفیت و مدل تعیین می گردد. در خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی مهم ترین موضوع کیفیت می باشد زیرا خرید محصولات بی کیفیت فقط صرف هزینه ی اضافی برای شما خواهد بود و شما باید مدام خرید را انجام دهید اما خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی باکیفیت نیازی به تعویض های مکرر نخواهد داشت. پس بسیار به صرفه است که از لوازم یدکی بیل مکانیکی با کیفیت گرچه کمی گران تر استفاده شود. با توجه به این که شرکت ها سازنده ی لوازم یدکی بیل مکانیکی ، این محصولات را با کیفیت های مختلفی به تولید می رسانند قیمت گذاری مختلفی برای آن ها در نظر می گیرند.برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو به سایت مراجعه کنید. 

تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی

شما می توانید از فردی ماهر برای تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی کمک بگیرید زیرا این کار نیاز به مهارت بالا داشته و توسط افراد عادی بسیار دشوار خواهد بود. اگر قطعه ای به درستی در جایش قرار نگیرد می تواند به قطعات دیگر آسیب وارد نماید بنابراین باید در نصب قطعات دقت بسیار بالایی داشت.

فروشگاه های فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی انواع متنوعی از برند ها را به فروش می رسانند اما فروشگاه های معتبر از فروش محصولات متفرقه خودداری می کنند زیرا هدف آن ها داشتن مشتریان دائمی می باشد و سال ها در این زمینه فعالیت دارند. فروشگاه سرویس قطعه از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی می باشد که قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است. شما با مراجعه به سایت می توانید خرید خود را انجام دهید.

 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()