غلطک نوعی ماشین است که برای بخش های آماده سازی محل مورد نظر و مصالح به کار می رود. غلطک برای متراکم سازی خاک و دیگر مصالح به کار می رود. متراکم سازی و فشرده سازی مصالح برای ساخت و ساز ها بسیار اهمیت دارد تا بتوان سازه ها به صورت مقاوم دراورد بنابراین این وسیله در پروژه های عمرانی می تواند بسیار کاربردی باشد. لوازم یدکی غلطک باید دارای مقاومت بالایی باشد.

انواع غلطک

غلطک پاچه بزی

این نوع غلطک برای متراکم سازی ها ، خاک را از پایین به بالا انجام می دهد. پایه های موجود در این نوع غلطک باید بزرگ انتخاب گردد تا بتواند تاثیر بهتری را داشته باشد. پایه ها عملیات فشار بر روی مصالح را انجام می دهند و متراکم سازی را انجام می دهند. هر چه تعداد دفعات عبور غلطک از روی خاک بیشتر باشد خاک متراکم تر خواهد شد. از این نوع غلطک برای متراکم سازی خاک رس و ماسه بیشتر به کار می برند.

غلطک شبکه سازی

در این نوع لوازم یدکی غلطک طوری طر اح شده اند که خاک های به هم چسبیده را به قطعات کوچک تر تقسیم می کند. بنابراین با استفاده از این غلطک می توان خاک را یکدست نمود.

غلطک ارتعاشی

از این نوع به دلیل لوازم یدکی غلطک مخصوص آن برای دانه های درشت تر مانند شن و ماسه و سنگ های درشت استفاده می گردد. این غلطک به دلیل ارتعاشاتی که ایجاد می کند می تواند برای این ترکیب کاربردی تر باشد. این نوع غلطک می تواند سنگ های سطحی را نیز خرد کند.

غلطک با چرخ فولادی صاف

از این نوع غلطک برای متراکم سازی خاک هایی که دارای دانه هایی مانند شن و ماسه هستند مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل صاف بوده چرخ های این نوع غلطک استفاده از آن برای خاک رس پیشنهاد نمی شود زیر باعث چسبندگی خاک می شود.

موتوری که ارتعاش را در غلطک ایجاد می کند تا بتوان متراکم سازی را بهتر انجام دهد. لرزیدن به وسیله ی ویبراتور انجام می گیرد.

میله ای افقی که برای ایجاد لرزه به کار می رود. این میله در بسیاری از غلطک ها مانند غلطک پاچه بزی، چرخ آهنی صاف، شبکه و چرخ لاستیکی به کار می رود.  بر روی این میله وزنه هایی قرار می گیرد تا بتواند عملکرد مورد نیاز را داشته باشد.

فروش لوازم یدکی غلطک

با توجه به وجود لوازم یدکی غلطک بی کیفیت و تقلبی در بازار بسیار مهم است که در خرید دقت بالایی داته باشید تا قطعات متفرقه را به جای اصلی خریداری نکنید. به همین دلیل ضروری است حکه افرادب رای خرید لوازم یدکی غلطک به یک مرکز معتبر که قابل اطمینان باشد مراجعه کنند. مراکز دارای اعتبار بهترین کیفیت را برای محصولاتشان در نظر می گیرند و شما می توانید به صورت حضوری  یا انترنتی خرید خود را انجام دهید. برخی از فروشندگان لوازم یدکی غلطک این قطعات را به صورت مستقیم و بدوون واسطه به فروش می راسنند بنابراین قیمت های منصفانه ای را برای این قطعات در نظر می گیرند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی غلطک هپکو به سایت مراجعه نمایید. 

انواع لوازم یدکی غلطک

لوازم یدکی غلطک شامل تعداد بسیاری از قطعه ها می شود که قطعات اصلی شامل لوازم موتوری ، لوازم گیربکس، لوازم هیدرولیک، لوازم جک و چرخ ها می باشد.

خرید لوازم یدکی غلطک

برای خرید لوازم یدکی غلطک باید به فروشگاهی معتبر در زمینه مراجعه داشته باشیم. فروشگاه های معتبر این قطعات را با ضمانت به شما تحویل می دهند. فروشگاه سرویس قطعه یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع قطعات و لوازم یدکی غلطک در برند های مختلف و بسیار باکیفیت می باشد که با خدمات رسانی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 893
نمایش همه
علاقه مندی ها ()