گریدر یکی از ماشین های راهسازی می باشد. با استفاده از گریدر می توان کار های جاده ای  و عمرانی را انجام داد. با توجه به این که گریدر در زمین های ناهموار فعالیت دارد باید قدرت کافی را داشته باشد و در شرایط سخت با مشکل آسیب دیدگی لوازم یدکی گریدر مواجه نشود. بنابراین انتخاب لوازم یدکی گریدر بسیار مهم است. اجزای گریدر بهتر است از یک برند باشد تا بتوانیم بازدهی مناسب تری را از ماشین داشته باشیم. همچنین خرید محصولات با کیفیت بالا می تواند نیاز ما به خرید زودهنگام و نصب مجدد را برطرف سازد.

نکات استفاده از گریدر

در زمان استفاده از گریدر باید به موارد بسیاری دقت داشته باشید. در نظر گرفتن نکات ایمنی بسیار مهم است. فرد راننده باید با ماشین و کارکرد آن آشنا باشد و بتواند به خوبی رانندگی را انجام دهد و کنترل آن را در دست گیرد. فرد راننده باید تمامی عوامل را در نظر بگیرد تا آسیبی به چیزی وارد نشود به همین منظور یادگیری رانندگی گریدر و اصول آن بسیار ضروری می باشد. قبل از روشن کردن گریدر باید به افرادی که در آن مکان فعالیت دارند و یا حضور دارند اطلاع داده شود تا از آسیب دیدگی های احتمالی جلوگیری شود. در مورد پایان کار باید بگوییم بهتر است گریدر را در زمین مسطح پارک کنید و هیمن طور تیغه های آن را در حالت عادی قرار دهید.

گریدر ها در ابتدا موتور نداشتند و آن را به وسیله ی حیوان ها و یا به صورت دستی حمل می کردند که کار بسیار طاقت فرسایی بود اما با پیشرفت این دستگاه نمونه ی موتور دار آن ساخته شد و امروزه شاهد انواع مختلفی از گریدر ها هستیم که توسط شرکت های مختلفی به تولید می رسند. گریدر های امروزی دارای موتور می باشند و در دو نوع گریدر سبک و گریدر سنگین می باشد.

خرید لوازم یدکی گریدر

افراد با توجه به بودجه ای که برای خرید لوازم یدکی گریدر در نظر گرفته اند خرید این محصول را انجام می دهند.  خرید محصولات باکیفیت بسیار به صرفه خواهد بود اگر چه محصولات باکیفیت به دلیل داشتن طراحی بهتر و مقاومت بیشتر دارای قیمت های بالاتری هستند اما این قطعات می توانند برای شما عمر بالاتری داشته باشند و همین طور کارکرد بسیار خوبی از محصول را ببینید. برخی از افراد بدون اطلاع از کیفیت و اصل بودن قطعات، اقدام به خرید قطعات غیر اصل می نمایند و در کوتاه مدت متوجه خراب شدن آن قطعات می شوند. بنابراین صرفا ارزان خریدن نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد و قطعات باکیفیت قطعا ارزان نمی باشند البته این موضوع دلیلی بر باکیفیت بودن قطعات گران نمی باشد زیرا فروشندگانی سودجو نیز قطعات را با قیمت های بالاتر به فروش می رسانند بنابراین بهترین راه خرید از مرکز معتبر و نمایندگی های اصلی قطعات ماشین آلات سنگین می باشد. برای خرید لوازم یدکی گریدر ولوو به سایت مراجعه کنید. 

شیب سازی یکی از کار هایی است که با استفاده از گریدر انجام می گیرد. لوازم یدکی گریدر طوری طراحی شده اند که بتواند شیب سازی را به خوبی انجام می دهند و تقریبا هیچ ماشینی نمی تواند جای گریدر را بگیرد. گریدر با استفاده از تیغه ای که دارد می تواند شیب سازی را به درستی و دقیق انجام دهد و قابلیت تنظیم تیغه هایش را دارد. بنابراین از این ماشین می توان در کناره ی جاده ها و شیب سازی های مختلف استفاده نمود.

فروشگاه سرویس قطعه از فروشندگان معتبر لوازم یدکی گریدر با کیفیت بسیار بالا می باشد. همچنین این فروشگاه در زمینه فروش لوازم سایر ماشین آلات راهسازی و عمرانی نیز فعالیت دارد.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 805
نمایش همه
علاقه مندی ها ()