لوازم یدکی گریدر از جمله قطعات کاربردی و اساسی ماشین گریدر محسوب می شود. گریدر یکی از پرکاربردترین ماشین آلات سنگین راهسازی است که با هدف مسطح نمودن سطوح جاده و همچنین پراکنده نمودن خاک و برف در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنابراین کاربرد اساسی و ویژۀ گریدر برای برف روبی می باشد، تا بدین صورت بتوان سطوح جاده را از حجم زیاد برف مسطح نمود. لذا به دلیل کاربرد فراوانی که گریدر در امور راهسازی دارد، ممکن است فشار بیش از اندازه به قطعات یدکی گریدر وارد شود. بدین ترتیب فرسودگی و یا آسیب دیدگی قطعات اصلی ماشین را موجب شود. بنابراین خرید لوازم یدکی گریدر برای مواقعی که نیاز به تعویض قطعات باشد، ضرورت دارد. ماشین گریدر برخلاف دیگر ماشین آلات سنگین دارای تیغۀ جلویی است که در قسمت زیرین جلوبندی گریدر قرار گرفته می شود. در نتیجه هنگام استفاده از آن، فشار بیش از اندازه به انواع لوازم یدکی زیرین گریدر وارد می شود. به همین دلیل رانندگان گریدر به محض مشاهدۀ هر گونه اختلال در عملکرد تیغه، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات یدکی گریدر دارند.برای خرید لوازم یدکی گریدر  به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوازم یدکی گریدر

معمولاً قطعات یدکی اصلی گریدر با لوازم یدکی نو قابل تعویض می باشند. در نتیجه متناسب با شرایط کاری گریدر، می توانید با خرید لوازم یدکی گریدر اورجینال، ایرادات گریدر را مرتفع نمائید. نحوۀ کار تیغه در مسیر رو به بالا و پایین می باشد. بنابراین به این ترتیب اگر حرکت تیغه در جهت های اصلی به درستی کار نکرد، نیاز به خرید قطعات یدکی مرتبط با تیغۀ گریدر است تا مجدداً تیغه بتواند حرکت های اولیۀ خود را انجام دهد. در حال برندهای معتبری از ماشین راهسازی گریدر در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند. گریدر کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، بابکت، هیوندا و هیتاچی تنها تعداد از برندهای مطرح این ماشین محسوب می شوند که دارای راندمان کاری بالا می باشند.

گریدر ها نقش بسیار مهمی در راهسازی و همچنین تسطیح جاده دارند و به همین دلیل مدل های مختلفی از گریدر در برندهای گوناگون وارد کشور شده اند که برخی از این گریدرها از قطعاتی برخوردار هستند که به مراتب دیرتر خراب و از رده خارج میشوند اما در هر صورت این قطعات به مرور خراب و از رده خارج خواهند شد. به همین دلیل شرکت ها و فروشگاه هایی در کشور ما اقدام به عرضه لوازم یدکی گریدر میکنند که این موضوع باعث شده تا مالکان گریدرها بتوانند این قطعات را خریداری کرده  و استفاده کنند. لوازم یدکی گریدر در دو نوع اورجینال و طرح اصل عرضه میشوند که نوع اورجینال این قطعات از کیفیتی بسیار بالا برخوردار میباشند و میتوانند تا مدت های طولانی به خوبی دوام آورده و مورد استفاده قرار گیرند. اما مشکلی که ممکن است هر خریداری با آن مواجه گردد عدم وجود قطعات اورجینال در بازار میباشد. برای خرید لوازم یدکی گریدر اورجینال تنها باید مراکزی را انتخاب کنید که دارای اعتبار بالایی باشند و تنها قطعات اورجینال را عرضه و بفروش برسانند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی گریدر هپکو به سایت مراجعه کنید. 

خرید قطعات گریدر

برای خرید قطعات گریدر بهتر است بررسی های لازم از کیفیت قطعه را بعمل آورده و در صورت اطمینان از اورجینال بودن قطعات سپس نسبت به خرید آن اقدام نمایید. در خرید قطعات گریدر اگر قصد دارید تا از کیفیت قطعه اطمینان حاصل کنید تنها راه شما اعتماد به فروشگاه های معتبر است و فروشگاه های نا معتبر گزینه مناسبی برای خرید نیستند. البته برای خرید قطعات گریدر میتوانید به بسته بندی نیز توجه کرده و بر اساس بسته بندی نیز تا حدودی تشخیص دهید که آیا قطعه اورجینال است یا خیر.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()