اگر شما راننده ماشین لیفتراک هستید باید به خوبی در مورد نوه نگهداری از قطعات لیفتراک اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید از آن مراقبت های لازم را انجام دهید. در واق مشا اگر به خوبی از قطعات این ماشین مراقبت نکنید و نحوه درست کار کردن با آن را اجرا ننمایید تنها چند ماه برای شما این قطعات کار می کنند و کیفیت خود را از دست می دهند. شما به عنوان راننده این ماشین باید به خوبی با انواع قطعات آن آشنایی داشته باشید تا در صورتی که یکی از آنها دچار ایراد شد آنها را سریعا برای تعمیر و یا تعویض به تعمیرگاه ببرید.

قطعات لیفتراک متنوع هستند و هر یک از آنها هم ویژگی های مختلفی دارند. شما باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید از آنها استفاده کنید و زمان خراب شدن هم مشکل آنها را تشخیص دهید. به طور کلی باید بدانید اهمیت نگهداری از قطعات این ماشین بسیار زیاد است که در ادامه برخی از مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه داشته باشید را بیان می کنیم. برای اطلاع از فروش قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

مراقبت از قطعات لیفتراک :

قطعات لیفتراک به بخش های مختلفی تقسیم می شود که مراقبت و نگهداری از آنها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که شما هم باید در این مورد اطلاعات خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. برخی از نکات و مواردی که شما برای مراقبت کردن از قطعات این ماشین باید در نظر داشته باشید و به آنها اهمیت دهید عبارت است از :

  1. تمامی قطعات لیفتراک را باید به خوبی پیش از اینکه بارگیری را شروع کند مورد بررسی قرار دهید. در این صورت اگر اشکالی در سیستم آن به وجود آید می توانید این مسئله را متوجه شده و مشکل آن را حل کنید.
  2. دوره موتو رار باید به خوبی بازرسی کنید و بازرسی کردن قطعات درونی موتور اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما خودتان در این زمینه اطلاعات زیادی ندارید بهتر است از تعمیرکاران مشورت های لازم را دریافت کنید. همچنین می توانید بازرس موتور دستگاه را به آنها بسپارید.
  3. برای اینکه دکل های ماشین به خوبی حرکت کنند و به سمت بالا و پایین بروند باید آنها را به طور دائم تست کنید. تست کردن دکل ها باید پیش از شروع بارگیری باشد تا از کارکرد آن مطمئن شوید.
  4. لاستیک ها یکی از مهمترین قطعات لیفتراک می باشد که پیش از شروع کار باید به خوبی سالم بودن آنها را مورد بررسی قرار دهید. تایرها و یا همان لاستیک ها در انواع مختلفی هستند که روی این ماشین نصب می شوند و باید سالم بودن آنها پیش از حرکت ماشین به خوبی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. اهرم ها و ترمزها از آن دسته قطعاتی به شمار می روند که نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند و باید شما به خوبی آنها را مورد بررسی قرار دهید. پیش از حرکت ماشین بهتر است آنها را به خوبی تست کنید تا از سالم بودن آنها اطمینان کافی حاصل نمایید. برای خرید قطعات لیفتراک هایستر به سایت مراجعه کنید.
  6. روغن موتور، و آب رادیاتور دستگاه را پیش از اینکه آن را روشن کنید بهتر است به خوبی بررسی کنید تا از میزان و سطح آن اطمینان کافی به دست آورید. دقت داشته باشید که قطعات لیفتراک با روغن موتور و ... به خوبی کار می کنند، به همین دلیل این بخش را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

7. شما زمان خرید هر یک از انواع قطعات این ماشین بهتر است گارانتی آن را به خوبی بررسی کنید. در این صورت عمر مفید دستگاه را متوجه خواهید شد و در طی دوره های متنوع می توانید از آن با خیالی آسوده استفاده کنید، البته که بهتر است به خوبی هر دوره قطعات را بررسی کنید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 809
نمایش همه
علاقه مندی ها ()