هر یک از انواع قطعات لیفتراک که شما می خواهید روی ماشین نصب کنید ویژگی های متنوعی دارد و شما باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید. هر یک از انواع این قطعات دارای وظایف مشخص شده ای شده می باشد که شما اگر راننده این ماشین می باشید باید به خوبی با وظایف آن آشنایی داشته باشید. برخی از قطعات برای خرید هزینه بالاتری دارند و برخی از آنها قیمت شان پایین تر است.

تجهیزات و قسمت های اصلی این ماشین را قطعات لیفتراک تشکیل می دهند که هر یک از آنها باید کیفیت عالی داشته باشند. در این صورت شما می توانید از آنها سال های سال استفاده بهینه ای داشته باشید. نحوه تولید هر یک از انواع آن بر اساس استانداردهای مشخص شده می باشد که شما زمان خرید باید به خوبی به این استانداردها دقت داشته باشید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید. دکل یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمت های این ماشین می باشد که در ادامه آن را معرفی می کنیم. برای خرید قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

قطعات لیفتراک و انواع دکل :

دکل یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش های این ماشین می باشد که نقش اصلی در بالا بردن و حمل کردن تجهیزات را بر عهده دارد. شما پیش از استفاده از این ماشین بهتر است به خوبی اطلاعات تان را در مورد این ماشین افزایش دهید. پیش از روشن کردن ماشین بهتر است به خوبی دکل را مورد بررسی قرار دهید تا از کار کردن آن مطمئن شوید. برخی از مهمترین انواع دکل عبارت است از :

  1. دکل دو مرحله ای :

یکی از قطعات لیفتراک دکل دو مرحله ای می باشد که ز دو قسمت تشکیل شده است. قسمت خارجی آن که به طور کلی ثابت می باشد و اصلا حرکت نمی کند. ولی قسمت داخلی آن متحرک می باشد و زمانی که بالا می رود شاخک های آن به حرکت در می آید.

  1. دکل سه مرحله ای :

از دیگر قطعات لیفتراک این دکل می باشد که آن را از سه قسمت ساخته اند که یکی از بخش های آن خارجی می باشد و دو بخش دیگر آن درونی است. اگر ارتفاع دکل در این نمونه افزایش پیدا کند، دو قسمت داخلی آن هم به سمت بیرون حرکت می کند. تمامی تغییراتی که در این دکل به وجود می آید در جهت عمودی است و به منظور بالا بردن بار از آن استفاده بسیار زیادی می شود.

  1. دکل چهار مرحله ای :

یکی از انواع دیگر قطعات لیفتراک که باید با آن آشنایی داشته باشید دکل چهار مرحله ای است. این دکل همانطور که از نامش مشخص است از 4 قسمت اصلی تشکیل شده و هر بخش وظیفه مشخص شده ای را بر عهده دارد. یکی از بخش های آن خارجی می باشد و سه بخش دیگر آن داخلی است. زمانی که شما می خواهید با این دکل ها بارگری کنید تمامی قطعات و بخش های آن به حرکت در می آید. به طور معمول باید بدانید که ارتفاع آن نسبت به دیگر دکل ها تا حدودی کمتر است. بیشترین استفاده ای که از آنها می شود برای مواردی است که کاربردهای محدود با آنها انجام می شود. حمل کردن درب کانتینرها یکی از مهمترین نمونه های کاربردی می باشد که از این دستگاه استفاده می کنند. برای اطلاع از فروش قطعات لیفتراک تویوتا به سایت مراجعه کنید.

برای خرید هر یک از انواع قطعات لیفتراک از جمله دکل ها بهتر است به خوبی قطعات آن را شناسایی کنید و سپس آن را خریداری نمایید. این بخش از لیفتراک وظیفه مهمی را بر عهده دارد، به همین دلیل شما باید همیشه زا سالم بودن آن اطمینان داشته باشید. در صورتی که ایرادی در آن به وجود آمد بهتر است هرچه سریعتر آن را تعمیر کنید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 905
نمایش همه
علاقه مندی ها ()