امروزه بسیاری از افراد هر یک از خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند، چرا که این روش خرید بسیار آسان است. شما هم برای خرید  قطعات لیفتراک می توانید روش اینترنتی را انتخاب کنید تا بتوانید در کمترین زمان هر یک از قطعاتی که مورد نیازتان است را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در واقع افراد به دلیل دغدغه های بسیار زیادی که دارند خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند و به همین دلیل بیشتر به صورت اینترنتی کالاهای مورد نیاز خود را تهیه می کنند.

قطعات لیفتراک انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های متنوعی می باشد. شما برای خرید هر یک از انواع این قطعات باید به خوبی ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهید و آنها را به خوبی بشناسید. تشخیص دادن اصل بودن و کیفیت آنها امر بسیار مهمی است که شما باید به خوبی در این مورد اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

معرفی گیربکس و صندلی در بین انواع قطعات لیفتراک :

دو نمونه از قطعات لیفتراک که باید با آنها آشنایی داشته باشید را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما رد مورد هر یک از آنها افزایش پیدا کند. این دو نمونه عبارت است از :

  1. گیربکس :

این نوع از قطعات لیفتراک به طور معمول خودکار عمل می کند و فروشندگان هم آن را به صورت خودکار ارائه می دهند. در آن دسته از لیفتراک هایی که قدیمی هستند گیربکس ها دستی به کار می رفته که اکنون دیگر از آنها استفاده نمی شود. در واقع همانطور که علم در حال پیشرفت است قطعات صنعتی هم در حال پیشرفت کردن می باشد و گیربکس هم رشد بسیار زیادی در این ماشین داشته است. یکی از مهمترین مزیت هایی که گیربکس های دستی داشتند این بود که آنها ساده بودند. به همین دلیل زمانی که با مشکل مواجه می شدند تعمیرکاران به راحتی می توانستند آنها را تعمیر کرده و تحویل مشتری دهند.

 اما آن دسته از گیربکس هایی که حرفه ای هستند و دیگر دستی نمی باشند به یک تعمیرکار متخصص نیاز دارند. به همین دلیل شما تا می توانید باید از این وسیله مراقبت های لازم را به عمل آورید تا بتوانید سال های سال بدون اینکه دچار مشکلی شود از آن استفاده کنید. اگرچه که لیفتراک ها دارای کیفیت بسیار عالی می باشند، اما باید بدانید تعمیر و نگهداری آن بسیار تخصصی می باشد و شما باید زمان خرید قطعات لیفتراک هایستر به خوبی این نکته را در نظر داشته باشید.

  1. صندلی :

صندلی یکی از دیگر قطعات لیفتراک به شمار می رود که به طور معمول آن را در دو مدل ساده و فنر دار به بازار عرضه می کنند. از آنجایی که کمک فنر در این ماشین ها استفاده نشده است بهتر است که صندلی فنردار روی آن نصب کنند. شما هم زمان خرید دقت داشته باشید که صندلی فنردار آن را خریداری کنید. تجهیزات ایمنی بسیار زیادی مانند کمربند ایمنی به این صندلی ها متصل شده است که شما می توانید از آنها در مواقع ضروری و حین کار کردن استفاده کنید.

البته که باید بدانید مدل ساده تر صندلی این ماشین از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد. بدون شک شما از این ماشین روزانه هفت ایل یک ساعت استفاده می کنید به همین دلیل بهتر است نمونه ساده تر آن را خریداری کنید. دقت داشته باشید که در زمینه نگهداری و مراقبت از آن باید نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید از آنها سال ها سال بدون اینکه دچار مشکل شود استفاده کنید. مراقبت و نکات مراقبتی از صندلی های فنردار را بیشتر جدی بگیرید.

شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

 آدرستهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 842
نمایش همه
علاقه مندی ها ()