بررسی لوازم یدکی کوماتسو:

در این مقاله به توضیح لوازم یدکی کوماتسو بپردازیم. امروزه شرکت های تولیدکننده ماشین آلات و انواع مختلف تجهیزات جدایی از تولید ماشین آلات و تجهیزات اصلی برای آسودگی مشتریان و کاربرانی که از امکانات آنها استفاده می کنند سعی در تولید قطعات و لوازم یدکی آن ماشین آلات  را نیز دارد. برند کوماتسو که برند مشهور در سطح جهان می باشد یکی از این شرکت ها می باشد. برند کوماتسو که کار خود را از سالیان دور شروع کرده و توانسته به یکی از ابرقدرت ها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات تبدیل شود. برند کوماتسو یک امتیاز برای کاربران خود در نظر گرفته است. در واقع این برند با تولید انواع وسایل یدکی کوماتسو توانسته است نیاز کاربران خود را برطرف نماید. این کمپانی توانسته است از فروش لوازم یدکی کوماتسو  سرمایه ای فوق العاده برای خود بدست آورند. در واقع فروش لوازم یدکی کوماتسو چیزی حدود ۷۰ درصد از درآمد حاصل از فروش این کمپانی را تامین می نماید. امروزه ماشین آلات و تجهیزات در مشاغل مختلف  دارای قیمت های بسیار بالایی می باشند. صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند با یک بار هزینه برای خرید یک وسیله  از کمپانی معروف آسودگی خاطر را برای خود به ارمغان آورند. چون می دانند که برندهایی نظیر کوماتسو برای مشتریان خود امتیازات ویژه قائل است.از جمله این امتیازات می‌توان به نمایندگی ها و شرکت های مختلفی که زیر مجموعه شرکت اصلی کوماتسو در ژاپن هستند اشاره نمود.در ایران نیز نمایندگی ها و شرکت‌های معتبر وابسته به شرکت اصلی وجود دارند که اقدام به فروش لوازم یدکی کوماتسو می کند. از میان انواع مختلف ماشین آلات  و تجهیزات تولید شده از کمپانی کوماتسو چیزی که در ایران بیشتر توانسته نظر صاحبان مشاغل را به خود جلب می نماید لودر و بیل مکانیکی می باشد.

بررسی لوازم یدکی کوماتسو:

کمپانی کوماتسو برای فروش  محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند در مدت زمان گارانتی اگر برای دستگاه مشکلی به وجود آید لوازم یدکی کوماتسو را به صورت رایگان برای تعویض دریافت نمایند. همچنین اگر مدت زمان گارانتی تمام شده باشد با استفاده از امتیاز خدمات پس از فروش  می توانند به مراکز معتبر و شرکت های مورد تایید مراجعه نموده و با صرف هزینه اقدام خرید قطعات اصلی نمود. در ایران نمایندگی ها و شرکت هایی که این قطعات اصلی را داشته باشند به وفور دیده می‌شود و صاحبان مشاغل ترسی از نبود قطعات ندارند. لوازم یدکی کوماتسو در کل به سه دسته اصلی تقسیم می شود. یک بخش هیدرولیکی  که در این قسمت پمپ ها، کارتریج ها، شیرهای کنترل و... قرار گرفته شدند. برای اطلاع از فروش قطعات کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

بخش بعدی بخش زیر بندی می باشد که شامل زنجیر، چرخ جلو و...است. در نهایت لوازم یدکی ماشین آلات کوماتسو از یک بخش موتوری نیز بهرمند هستند که این بخش شامل رینگ، یاتاقان  و ....می باشد. برند کوماتسو تنها در زمینه ماشین آلات و ابزار آلات مربوط به راهسازی و جاده سازی تخصص  ندارد. این کمپانی امروزه با تولید بالابر، جرثقیل و جک نیز توانسته بازار تجهیزات مختلف را به سمت خود معطوف کند. انواع لوازم یدکی کوماتسو مربوط به ماشین آلات و تجهیزات مختلف در خود کمپانی اصلی که در شهر توکیو واقع ساخته می شود و قطعات آماده شده را به  نمایندگی‌های معتبری که در سراسر جهان دارد ارسال می کند. روش دیگری که این کمپانی اخیراً در پیش گرفته این مورد می باشد که خود قطعات مونتاژ شده را دسته بندی و برای سرهم کردن و تکمیل کردن به شرکت های تولیدی خود در سراسر جهان ارسال می نماید. این شرکت‌ها باید قطعات ریز را تکمیل نمایند و قطعه اصلی را تولید نمایند. لوازم یدکی کوماتسو در مقایسه با انواع لوازم یدکی برندهای دیگر توانسته است بالاترین کیفیت ها برای خود کسب نماید. امروزه برند کوماتسو حرف اول رو در تولید لوازم یدکی در جهان می زند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 736
نمایش همه
علاقه مندی ها ()