بیل مکانیکی یکی از ماشین های سنگین است که در بخش های مختلف کاری از جمله حفاری کانال، گود برداری، خاک برداری و حمل مصالح و..... کاربرد دارد. این ماشین ظاهرا ساده می تواند کمک بسیاری را در بخش های مختلف ساخت و ساز ها داشته باشد. با استفاده از بیل مکانیکی می توان مصالح را جابجا نمود همین طور انواع خاک برداری ها را با سرعت انجام داد و نبود این ماشین می تواند کار را بسیار دشوار نماید و عملا نمی توان جایگزین مناسبی را برای آن یافت. لوازم یدکی بیل مکانیکی طوری طراحی شده است که بتواند مقاومت بالایی را داشته باشد.

استفاده از لوازم یدکی بیل مکانیکی باکیفیت بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد زیرا شما به جای خرید چندین مرتبه ی قطعات بی کیفیت که کاربرد خوبی هم ندارند، یک بار هزینه می کنید و در مدت زمان بالا از آن استفاده می نمایید. شرکت های مختلفی ساخت لوازم یدکی بیل مکانیکی را انجام می دهند که از مواد اولیه در کیفیت های مختلفی استفاده می نمایند. همین طور روش تولید و طراحی این محصولات به شیوه های مختلفی صورت می گیرد. برند های معروف و پر طرفدار کیفیت های خوبی داشته و می توانند گزینه های خوبی برای استفاده باشند گرچه قیمت بالاتری دارند اما به دلیل کیفیت بالا و دوام بیشتر می توانند اقتصادی تر باشند.

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی

لوازم بیل مکانیکی شامل اجزای موتوری، سیستم های هشداردهنده، کابین راننده، باکت، چرخ ها و سایر لوازم باشد که در مدل های مختلف بیل مکانیکی دارای تفاوت هایی نیز می باشند. یکی از مزیت های بیل مکانیکی به کار بردن لوازم جانبی در آن است مثلا چکش و مته از قطعات هستند که در زمان های ضروری مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد بیل مکانیکی

بیل مکانیکی همان طور که گفته شد در بخش های ساخت و ساز می تواند بسیار کاربردی باشد . حفر کانال و گود برداری از کار های اصلی بیل مکانیکی می باشد. همچنین بیل مکانیکی دارای قابلیت نصب لوازم یدکی بیل مکانیکی فرعی نیز می باشد. این قابلیت این ماشین را به  ماشینی چند جانبه تبدیل کرده است مثلا استفاده از چکش در این ماشین می تواند برای شکستن سنگ هایی که بسیار سخت هستند به کار رود همچنین با استفاده از بیل می توان خرده سنگ ها را جابجا نمود. از دیگر لوازم یدکی بیل مکانیکی می توان به مته، قیچی و گراپ اشاره کرد.

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی ها از نظر لوازم یدکی بیل مکانیکی به دو دسته ی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری تقسیم می شود.

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

این نوع بیل مکانیکی از چرخ های لاستیکی بهره مند است و می تواند در محیط های هموار کارایی بسیار مناسبی داشته باشد. این نوع از بیل مکانیکی سرعت بسیار خوبی به واسطه ی چرخ هایش دارد اما از این نوع بیل مکانیکی نمی توان در محیط های ناهموار و سنگ ریزه ای استفاده کرد زیرا باعث عملکرد ضعیف آن خواهیم بود و همین طور ممکن است به چرخ هایش آسیب وارد شود.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

بیل مکانیکی چرخ زنجیری

بیل مکانیکی چرخ زنجیری مناسب برای شرایط سخت ساخته شده و از لوازم یدکی بیل مکانیکی بسیار مقاومی ساخته می شود. چرخ های بیل مکانیکی بسیار مقاوم بوده و می تواند در سطوح ناهموار حرکت نماید. در ساخت و ساز ها نمونه ی بسیاری از این نوع بیل مکانیکی دیده می شود. یکی دیگر از مزایای بیل مکانیکی های چرخ زنجیری مسطح کردن زمین های خاکی می باشد.

فروشگاه پارت یدک راهسازی از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع قطعات جانبی ماشین های سنگین راهسازی می باشد.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()