بررسی لوازم یدکی لودر ولوو:

ولوو یک شرکت و برند متعلق به کشور سوئد میباشد که توانسته است جزو برترین شرکت ها در زمینه راهسازی باشد. این شرکت هر ساله با معرفی ماشین های سنگین نظیر: اتوبوس، کامیون و... به یکی از غول‌های این صنعت تبدیل شده است. این شرکت همچنین در زمینه تولید لوازم یدکی لودر ولوو نیز توانسته با تولیدات بی‌نظیر خود حرف‌هایی برای گفتن در بازار جهانی داشته باشد. امروزه لوازم یدکی لودر ولوو بیشترین فروش را در کشورهایی نظیر بلژیک، آلمان، آمریکا، چین و...... را دارد. در واقع لودر ولوو جزو ماشین های صنعتی بسیار کارآمد می‌باشد که کمک بسیار بزرگی در برخی مشاغل به صاحبان و متصدیان امور دارد. مشاغل مختلف با بهره بردن از این ماشین سعی دارند که سبک زندگی راحت تری را برای کارکنان خود فراهم نمایند. زمانی که صاحبان مشاغل قصد خرید لودر ولوو را دارند باید بدانند که این ماشین به علت فعالیت زیادی که دارد ممکن است خیلی زود دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. بنابراین بعد از خرید لودر ولوو باید به لوازم یدکی لودر ولوو نیز دقت شود. پس برای خرید لوازم یدکی لودر ولوو اصل باید ابتدا فروشگاه و شرکتی انتخاب شود که معتبر بوده باشد و بتوان با خیال راحت قطعه اورجینال را از آن ها تهیه نمود. امروز بسیاری از افراد سودجو لوازم یدکی لودر ولوو تقلبی را با نام اصل به مردم می فروشند. اطلاع از این امر که چگونه بتوان قطعات تقلبی را از قطعات اصلی تشخیص داد خود کمک شایانی به صاحبان مشاغل می‌کند. به عنوان مثال وسایل یدکی لودر ولوو اصل حتماً دارای بسته بندی شکیل و هولوگرامی در مقایسه با مدل تقلبی آن می باشد. بنابراین اگر برای خرید قطعات اصلی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید می توانید با پرداخت قیمت مناسب آن قطعه را خریداری نمایید. امروزه لودرها دارای تنوع زیادی می باشند که مسبب این تنوع کمپانی های مختلف است. هر کدام از این کمپانی ها قطعات خاص خود را دارند و قطعاً قطعات یک برند برای برند دیگر مناسب نمی باشد.

انواع لودر ولوو

لودر ولوو انواع مختلفی دارد که هر کدام از مدل ها با توجه به نیاز مشاغل خاص ساخته شده است. این دسته از تجهیزات راهسازی هر کدام دارای مزایا و معایب خاص می باشند. صاحبان مشاغل باید با توجه به نیاز خود مدل مورد نظر را پیدا نموده و خریداری نمایند. لودر ولوو و همچنین لوازم یدکی لودر ولوو باید دارای گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش باشد. یکی از امتیازاتی که شرکتها و کمپانی های بزرگ می‌تواند برای مشتریان خود قائل شوند قرار دادن نمایندگی ها در کشورهای مختلف می باشد. وجود این نمایندگی‌ها خود به از بین رفتن بازار سیاه فروش لوازم یدکی لودر ولوو کمک شایانی می‌کند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید. 

در ادامه به بررسی چند مدل لودر ولوو می‌پردازیم:

۱)مدل L350H  : این مدل لودر  یکی از شاهکارهای کمپانی ولوو میباشد.  این لودر در دسته لودرهای چرخی قرار می‌گیرد و قابلیت های بسیاری را دارا می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد برند ولوو این مورد می باشد که صاحبان مشاغل و کاربران می توانند بر حسب نیاز خود ماشین مورد نظر را سفارش دهند تا مطابق خواسته آنها طراحی و ساخته شود. لوازم یدکی لودر ولوو در این مدل دارای مقاومت زیادی می باشند و همین امر کنترل را راحت تر می نماید. این لودر در مقایسه با لودر های دیگر سوخت کمتری را نیز مصرف می‌کنند. صندلی قرار گرفته در اتاقک لودر برای کاهش ارتعاشات دارای قابلیت‌های تنظیم می باشد این مدل۵۰  تنی با ظاهری بسیار زیبا و در عین حال خشن توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب نماید.

۲) مدلL250H  : از این مدل  معمولاً برای حمل اجسام سنگین استفاده می‌شود. از جمله لوازم یدکی لودر ولوو می‌توان به موتور آن اشاره نمود که دارای قدرت بالا و در عین حال مصرف کم  می باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل لودر راحتی و کیفیت به کار برده شده در کابین راننده آن می‌باشد. این کابین قابلیت این را دارد که سطح نفوذ صدا را کاهش دهد و همچنین می‌تواند باعث کاهش لرزه‌ها در حین استفاده شود.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()