مزیت لوازم یدکی لیفتراک:

دنیای مدرن امروز به دنبال پیشبرد اهداف خود و ایجاد آسایش و راحتی در زندگی برای افراد جامعه می باشد. در زمان‌های گذشته به صورت دستی برای جابجایی اجسام و تولیدات کارخانجات استفاده می‌شد که خود سبب آسیب های جبران ناپذیری به کارکنان آن قسمت می بود. امروزه برند های مختلف در سراسر جهان سعی دارند با تولیداتی ویژه غم ها و رنج های زمان های دور را از زندگی افراد جامعه از بین ببرند. لیفتراک یکی از وسایلی بود که بسیار مورد توجه واقع شد و بسیاری از مشاغل از آن استفاده می نمایند لیفتراک می باشد. لیفتراک در واقع از دکل و بازوهای تشکیل شده که برای جابجایی اجسام به توان از آن بهره جست. لیفتراک ها انواع مختلفی دارند از جمله چرخ لاستیکی، زنجیری بکهو، لودر. هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی خاص خود می باشد. لوازم یدکی لیفتراک نسبت به هر کدام از مدلهای لیفتراک به کار برده شده متفاوت است. در ادامه سعی داریم به بررسی یکی از لوازم یدکی لیفتراک بپردازیم.

 بررسی انواع لاستیک بکار برده شده در لیفتراک: کلا در دستگاه لیفتراک انواع لاستیک ممکن است به کار برده شود. در واقع هر کدام از لاستیک ها برای مشاغل خاص در نظر گرفته شدند. مورد اول لاستیک پنوماتیک می باشد. از این مدل لاستیک می توان در محیط هایی که زمین صاف و هموار نیست استفاده نمود. لاستیک دوم مدل تو پر می باشد. یکی از ماندگارترین مدل های لاستیک همین مدل لاستیک تو پر می باشد که فاقد تیوپ بار است. لاستیک نوع سوم مدل پلی اورتان اشاره نمود .مدل لاستیک این لیفتراک از مواد پلی اورتان ساخته شده و این قابلیت را دارد که در سطوح هموار به خوبی حرکت کند. یکی از ویژگی های این مدل لاستیک سبک بودن آن می باشد.

بررسی برندهای مختلف تولید کننده لوازم یدکی لیفتراک:

عموما هر دستگاهی که برای رفع نیاز مشاغل بتواند کاری انجام دهد خیلی زود توسط کمپانی ها و شرکت های مختلف تولید می شود. لیفتراک نیز از جمله این دستگاه ها می باشد در ادامه ابتدا به بررسی دو مورد از کمپانی های مطرح تولید کننده لوازم یدکی لیفتراک و می پردازیم:

برند کوماتسو: این برند یک برند ژاپنی معروف در سطح جهان می باشد. برای توزیع لوازم یدکی لیفتراک آنها را به مراکز مورد تایید سپرده است.

تویوتا: برند تویوتا امروزه سعی دارد با تولید لوازم یدکی لیفتراک همچنان سطح خود را از نظر تولید تجهیزات مهم حفظ نماید. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

لیفتراک از جمله کارایی ترین ماشین در حوزه کارخانجات و صنایع می باشد. امروزه برند های تولید کننده ماشین آلات و لوازم صنعتی و جاده ای همه برای احترام به حقوق مشتری تسلیحاتی برای تولیدات خود قرار دادند. یکی از این امکانات ویژه خرید جداگانه لوازم یدکی لیفتراک و قطعات لیفتراک می باشد .در حقیقت اگر شما یک ماشین لیفتراک خریداری کنید و در صورت استفاده مداوم از آن قطعاتی دچار مشکل شوند اون نیاز به تعویض و خرید لیفتراک جدید می‌توان قطعات منسوخ شده و مورد را تعمیر نمود و یا تعویض کرد .البته در هنگام خرید قطعات باید دقت کافی را داشت. چون بسیاری از افراد سودجو با در نظر نگرفتن حقوق دیگران سعی در ارائه قطعاتی که به صورت موقت و فقط توسط افراد نابلد تعمیر شده را به صاحبان مشاغل دارد .یکی از نکاتی که در هنگام خرید باید به آن دقت زیاد نمود این میباشد که حتماً قطعات را به صورت اورجینال و بسته بندی تهیه نمایید چون مشخص نمودن قطعه اصلی و قطعات تقلبی که به صورت باز شده باشد کار بسیار دشوار میباشد. پس لازم است که در هنگام خرید این نکات دقت نمایید تا بتوانید لوازم یدکی لیفتراک را به صورت اصل و اورجینال دریافت و جایگزین وسایل یدکی لیفتراک از کار افتاده  کنید. امروزه سایت های معتبری وجود دارند که برای آسایش عموم مشتریان اقدام به ارسال قطعات به محل کار و یا درب منزل دارد در واقع شما می توانید لوازم یدکی لیفتراک را بدون مراجعه به کمپانی و یا نمایندگی به صورت آنلاین تهیه کنید البته باید از سالم بودن و قابل اعتماد بودن سایتی که کالای خود را سفارش می دهید و اطمینان کامل کسب نمایید.

 فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()