خرید لوازم یدکی لیفتراک:

احتمالاً تاکنون نام ماشین لیفتراک را شنیده باشید. یا ممکن است آن ها را در مراکز صنعتی مختلفی و یا در انبار های بزرگی دیده باشید که به حمل کردن بار های مختلفی می پردازند. همچنین احتمال دارد مراکز مختلفی که به فروش لوازم یدکی لیفتراک یا قطعات لیفتراک می پردازند مشاهده کرده و با آن ها سر و کار داشته باشید. لیفتراک از ماشین هایی است که برای حمل و جابجایی بار ها در متراژ کم و یا برای فاصله های کوتاه استفاده خواهد شد. این ماشین ها می توانند به طور کلی بار های مختلف را به صورت عمودی بالا و پایین آورده و همچنین قادر هستند آن ها را به چپ و راست جا به جا کنند. به همین علت ماشین های بسیار مناسبی برای استفاده در مراکز انبار کالا و یا مراکز صنعتی تولید محصولات مختلف هستند و می توان گفت بدون این ماشین ها این مراکز قادر نیستند حتی با نیرو های انسانی زیادی، کاری که لیفتراک انجام می ‌دهد را انجام دهند. زیرا این ماشین ها به صورت دقیق و با آسان ترین راه ممکن کالا های مختلفی را که به صورت بسته بندی قرار دارد، به راحتی منتقل می کنند. باید گفت داشتن ماشین لیفتراک و استفاده از آن ها به این راحتی ها هم نیست و ضمن مواظبت و نگهداری از آن ها باز هم مشکلاتی برای آن ها پیش خواهد آمد. زیرا این ماشین ها با بار های سبک و سنگین زیادی سر و کار داشته و به حمل آن ها می‌ پردازند و به همین دلیل فرسودگی قطعات و لوازم یدکی لیفتراک در آن ها زیاد اتفاق می‌افتد. بعد از فرسودگی حتماً باید به تعویض قطعات و لوازم یدکی لیفتراک پرداخته شود، زیرا ممکن است بدون این قطعه ماشین کار نکند یا با استفاده از قطعه فرسوده در این ماشین آسیب های دیگری به قسمت های دیگر وارد شود. به همین دلیل خرید لوازم یدکی لیفتراک و قطعات اصلی و فرعی این ماشین، از مراکز معتبر می تواند بهترین راه حل برای رفع مشکلات لیفتراک باشد.

اطلاعاتی در مورد خرید لوازم یدکی لیفتراک:

لیفتراک دارای برند های بسیار زیادی است. زیرا شرکت های متعددی در سراسر دنیا بنا بر نیاز های واحد های صنعتی مختلف به تولید این ماشین ها و ماشین های صنعتی دیگر پرداخته اند که بر حسب هر کدام از این شرکت های تولیدی برند های مختلفی برای آن ها وجود دارد. بعضی از این شرکت ها لوازم یدکی لیفتراک و قطعات این ماشین ها که ساخت خود می باشد را، پشتیبانی کرده و به تولید آن ها نیز خواهند پرداخت. به این معنی که علاوه بر تولید ماشین لیفتراک، انواع قطعات جانبی و لوازم یدکی آن را تولید کرده و آن را در سراسر دنیا عرضه نموده اند. که البته باید گفت این قطعات و لوازم جانبی این ماشین آلات صنعتی توسط نمایندگی هایی که توسط این شرکت ها تاسیس شده است، به فروش خواهد رسید. برای اطلاع از  فروش لوازم یدکی لیفتراک سهند به سایت مراجعه کنید.

این نمایندگی ها به فروش قطعات مختلفی می پردازند که مربوط به قسمت های بیرونی لیفتراک، قسمت های داخل کابین و قسمت های موتور و ... می باشد. قسمت های مختلف گیربکس لیفتراک، شاخک، ساید شیفت، دکل، چرخ های جلو و عقب، کابین و قطعات داخلی آن و... همه از لوازمی هستند که در صورت هر گونه آسیبی می توان آن ها را تعویض و در صورت جانبی بودن آن، این قطعه را تعویض نمود. قطعات نام برده و قطعات و لوازم جانبی های دیگر را می توان در نمایندگی هایی که به صورت حضوری و یا غیر حضوری به فروش محصولات می پردازند، یافته و به خرید آن ها پرداخت. این قطعات به خصوص قطعات اصلی باید اورجینال بوده و کاملا نو باشند تا مشکلات دیگری برای ماشین پیش نیاید.

 

 فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()