نکاتی در مورد خرید قطعات لیفتراک:

یکی از دغدغه های انواع شرکت های تولید کننده و مراکز صنعتی کوچک و بزرگ دیگر تامین قطعات لیفتراک می باشد. لیفتراک ها از ماشین های حمل کننده در کار های مختلفی هستند که در مراکز صنعتی استفاده از آن ها کاملاً ضروری است. زیرا با نبود آن ها نیرو های انسانی مجبور به حمل کالا های مختلف می باشند، به همین دلیل استفاده از لیفتراک می تواند علاوه بر کاهش هزینه های ناشی از استفاده از نیرو های انسانی در بهبود سرعت کاری مراکز صنعتی تاثیر گذار باشد. ولی با وجود این که هر از گاهی ممکن است هر دستگاهی دچار ایراداتی شود، لیفتراک نیز گاهی با مشکلاتی مواجه خواهد شد. زیرا این دستگاه با بالا و پایین بردن اجسام مختلف، باعث فشار وارد کردن به قسمت هایی از قطعات لیفتراک می شود که باعث خرابی دستگاه خواهد شد.

برای این که لیفتراک بتواند دوباره به فعالیت بپردازد باید قطعات تخریب شده آن ها را تعویض کرده و یا آن ها را با قطعات نو و یا کار کرده تعویض نمود. زیرا تخریب یک قطعه از دستگاه لیفتراک می ‌تواند باعث از کار افتادن خودرو شود و اگر قطعات با قطعات نا مرغوب تعویض گردد، ممکن است در مدت کوتاهی قطعه نا مرغوب دوباره خراب شده و یا این که به قطعات دیگر نیز آسیب برساند. به همین دلیل بهترین کار این است که به جای قطعاتی که با مشکل مواجه شده اند، قطعاتی جایگزین شده که دارای کیفیت بالایی بوده و کاملا اورجینال می باشند. برای این که این قطعات اورجینال باشند باید آن ها را از مراکزی تهیه نمود که معتبر بوده باشند. ضمن این که باید آن ها را از مراکزی تهیه نمود که علاوه بر ارائه قطعات لیفتراک اورجینال آن ها را ضمانت کرده و از اصل بودن قطعه فروخته شده، شما را مطمئن کنند. در ادامه در مورد قطعاتی از، لیفتراک صحبت کرده و نام آن ها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

انواع قطعات لیفتراک:

همانگونه که گفته شد دستگاه لیفتراک دارای قطعاتی است که در صورت آسیب دیدن آن ها می ‌توان آن ها را تعمیر نمود و یا تعویض کرد. البته با تعمیر یک قطعه ممکن است بعد از مدتی دوباره آسیب ببیند. ولی با تعویض آن ها نیمه عمر قطعه مورد نظر و همچنین ماشین لیفتراک بالاتر خواهد رفت. قطعاتی که در ماشین لیفتراک وجود دارد همگی قابل تعویض بوده و می توان آن ها را تعویض نمود که از آن ها می توان به حفاظ بالا سری، زنجیر بالا بری، دکل نگهدارنده بار، شاخک یا ناخن، چراغ های جلو، چراغ های عقب، پاشنه شاخک، درپوش موتور، وزنه تعادل، چرخ عقب و چرخ جلو، لاستیک ها، فرمان لیفتراک، صندلی، پدال و سوئیچ، نمایشگر، شیلنگ، هیدرولیک لیفتراک، پمپ لیفتراک، پمپ روغن، پیستون، رینگ، میل سوپاپ، شاتن، واشر سر سیلندر، کاربراتور، میکسر، رگلاتور و بسیاری دیگر از قطعات اشاره نمود. از قطعات لیفتراک دیگر این دستگاه می ‌توان به انواع فیلتر هایی که در لیفتراک وجود دارند اشاره نمود که شامل فیلتر های هوا، فیلترهای روغن، گیربکس و بنزین می باشند، ضمن این که مخزن هایی برای فیلتر هوا وجود دارد.برای خرید لوازم یدکی لیفتراک هایستر به سایت مراجعه کنید.

از قطعات موتور نیز می ‌توان به پمپ موتور لیفتراک، دینام موتور، انژکتور موتور، کاربراتور موتور، شاتون، میل سوپاپ و بسیاری از قطعات دیگر اشاره نمود. این قطعات مختلف را می ‌توان به روش‌ های مختلفی تهیه نمود که یکی از این روش ها تهیه به روش حضوری می باشد. برای خرید این قطعات به روش های حضوری باید به مراکز معتبر و نمایندگی های مربوط به این دستگاه مراجعه نموده و نسبت به خرید آن ها اقدام نمود. روش دیگر نیز روش غیر حضوری می باشد که با توجه به سایت های مختلف و شماره های ارتباطی که در خدمت خریداران قرار خواهد گرفت و افراد می‌ توانند با ارتباط برقرار کردن با آن ها به خرید این قطعات مختلف بپردازند. در هر دو روش خریداران باید نسبت به معتبر بودن این مراکز اطمینان داشته باشند تا بتوانند خریدی مطمئن را تجربه کنند.

 فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1036
نمایش همه
علاقه مندی ها ()