مزیت های قطعات لیفتراک:

در این مقاله می خواهیم با قطعه های لیفتراک توضیح دهیم. در مقاله های گذشته نیز به توضیح این قطعات پرداخته ایم. اما اینبار می خواهیم دقیق تر آن را بررسی نماییم. امروزه در مراکز صنعتی بزرگ، کارخانه جات، انبارها و .... یکی از مهمترین مسائل برای صاحبان مشاغل جابجایی تولیدات و یا اجسام می باشد. از دیرباز برای جابجایی اجسام از چرخ‌هایی به صورت دستی استفاده می کردند. هر چند امروزه این روش در مراکز بزرگ منسوخ شده است و اما همچنان در بازارهای سنتی و سرپوشیده برای جابجایی اجسام مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله تا جایی که بارها زیاد سنگین نباشند کارآمد است اما زمانی که بحث بارهای چند تنی به میان می آید دیگر این وسایل سنتی قابلیت استفاده ندارند. امروز از ماشینهای به نام لیفتراک در مراکز صنعتی کارخانه ها و.... استفاده می شود. این ماشین در جهت جابجایی و حمل وسایل قابل استفاده می باشد. استفاده از لیفتراک امروزه به یکی از نیازهای ضروری صنایع تبدیل شده است و کمترین صنعتی وجود دارد که از این ماشین مدرن بی‌بهره باشد. قطعات لیفتراک به علت استفاده مداوم و سنگینی که از این ماشین می‌شود خیلی زود دچار مشکل می‌شوند. در بحث خرید باید به آلیاژ مورد استفاده در ساخت قطعات لیفتراک دقت نمایید که هر چقدر آلیاژ به کار برده شده بهتر باشد قطعات با دوام ترین نیز تولید می شود.

در واقع می توان با خرید لیفتراکی که قطعات خوب تری در ساخت آن به کار رفته از هزینه‌های اضافی که بعداً به عنوان تعمیر و یا تعویض قطعات لیفتراک باید پرداخت کرد و آسوده خاطر بود. امروزه برندهای داخلی و خارجی مطرحی وجود دارند که توانستند با تولیدات برتر خود جایگاه خوبی را در صنعت به خود اختصاص دهند. از جمله بهترین برندها در زمینه تولید لیفتراک و قطعات لیفتراک می توان برندهای تویوتا، هلی، کیون و.... اشاره نمود. این برند ها با ثبت فروش بیلیون دلاری در سال توانستند جز برند های پرفروش در سطح جهان گردند‌. در ایران نیز برند های تولید کننده ی لیفتراک نیز وجود دارند که از نظر کیفیت و کارایی توانستند با برند های خارجی رقابت خوبی داشته باشند.

قطعات لیفتراک:

لیفتراک ماشین صنعتی می باشد که امروزه بسیار مورد توجه مراکز صنعتی قرار گرفته است. قطعه های لیفتراک به دلیل استفاده زیادی که از آن می شود خیلی زود ممکن است دچار خرابی شوند. البته اگر مواد اولیه به کار رفته در قطعات لیفتراک از مواد اولیه خوبی ساخته شده باشد ممکن است نسبت به مدل های دیگر دوام بهتری داشته باشد. در ادامه سعی داریم به توضیح مختصری در مورد بعضی قطعات لیفتراک بپردازیم:

صندلی: صندلی لیفتراک در داخل اتاقک لیفتراک تعبیه شده است. صندلی از جمله مهمترین قسمت های این ماشین صنعتی برای کاربری که قرار است از لیفتراک استفاده کند می باشد. این صندلی که از یک روکش چرمی برای جلوگیری از گرما و سرما ساخته شده است در دو مدل بر روی لیفتراک نصب میشود.  در حقیقت قطعات لیفتراک به صورتی می باشد که باعث آرامش کاربر در حین استفاده باشد. مدل اول صندلی ساده بدون فنر می باشد اگر از لیفتراک در طول روز بیشتر از یک ساعت استفاده شود این صندلی اصلا گزینه مناسبی نمی‌باشد. مدل دیگر صندلی فنردار می باشد. در این مدل خشکی صندلی ساده وجود ندارد و راننده لیفتراک می تواند ساعت های بیشتری کار کند. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به سایت مراجعه کند. 

کمربند ایمنی: هرچند از ماشین لیفتراک در سرعت های بالا استفاده نمی‌شود اما کمربند ایمنی جز قطعات لیفتراک میباشد که در صورت درست کار نکردن ممکن است باعث ایجاد مشکل شود.

چراغ: در ماشین لیفتراک چراغ های ال ای دی به کار برده شده که بتوانند دید خوبی را برای راننده به وجود آورد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1044
نمایش همه
علاقه مندی ها ()