لودر از ماشین آلات سنگین است که از آن می توان در ساخت و ساز های عمرانی و راه سازی ها و حفاری استفاده کرد. ماشین آلات سنگین دارای قطعات بسیار باکیفیتی می باشند. انواع ماشین آلات سنگین مانند لودر ، بیل مکانیکی، جرثقیل، لیفتراک و... هر یک برای قسمت هایی از کار های عمرانی ساخته شده اند. لودر یکی از ماشین های بسیار پر کاربرد بوده که دارای لوازم یدکی لودر بسیار مقاوم می باشد تا بتواند در شرایط سخت دوام بیاود.

انواع لودر

لودر چرخ لاستیکی

لودر چرخ زنجیری

بکهو لودر

لودر های چرخ لاستیکی لودر هایی هستند که مخصوص حرکت در مناطق هموار می باشند چرخ این لودر ها لاستیکی بوده و حساس در مناطق ناهموار است یعنی عملکرد خوب این لودر ها بر روی زمین های عاری از گل و سنگ ریزه و خاک نرم می باشد اما در مقابل لودر های چرخ زنجیری دارای چرخ های بسیار مقاوم بوده و می تواند در مناطق ناهموار حرکت خوبی داشته باشند. لودر ها در نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری کاربردی یکسان را در شرایط مناسبشان دارند بنابراین با توجه به استفاده ای که داریم می توانیم از هر یک از این ماشین ها استفاده نماییم. بکهو لودر ها یکی از انواع لودر هایی هستند که دارای لوازم یدکی لودر بسیار بهینه ای می باشند. بکهو لودر ترکیبی از لودر و بیل مکانیکی می باشد. با استفاده از این لودر می توانیم بازدهثی بسیار خوبی را در کار مشاهده نماییم.

قیمت انواع لوازم یدکی لودر

لوازم یدکی لودر شامل قطعاتی مانند بیل ، بازو، چرخ، کابین راننده، ترمز،موتور و.... می باشد که هر یک نقش سازنده ای در کارایی این ماشین دارند.

با توجه به تعداد بسیاری از انواع لوازم یدکی لودر در فروشگاه ها ، هر یک دارای قیمت های مختلفی می باشند. شرکت های سازنده ی لوازم یدکی لودر هر یک از مواد اولیه ی مختلفی برای این قطعات استفاده می کنند و طراحی هر یک دارای تفاوت هایی می باشد . مسلما لوازم با کیفیت به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی بهتر دارای قیمت های بالاتری می باشند. اما این به این منظور نیست که لوازم یدکی های گران حتما باکیفیت هستند زیرا برخی از فروشندگان سودجو لوازم فرعی را به جای اصلی و با قیمت های بالا به افراد می فروشند و مشتریان اگر اطلاعات لازم را درباره ی لوازم یدکی لودر نداشته باشند به دلیل ناآگاهی به دام این فروشندگان می افتد.

خرید لوازم یدکی لودر

لوازم یدکی لودر تاثیر بر عملکرد آن دارد یعنی استفاده از قطعات خوب و باکیفیت می تواند راندمان کاری ماشین را بالاتر ببرد. خرید لوازم یدکی لودر را باید از مراکز معتبر انجام دهید تا محصولات اصلی را خریداری نمایید. نمایندگی های بسیاری در زمینه ی قطعات ماشین آلات سنگین در کشور ما فعالیت دارند که قطعات اصلی را با گارانتی به شما تحویل می دهند بنابراین شما با اطمینان می توانید خرید بسیار خوبی را داشته باشید. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی لودر هیتاچی به سایت مراجعه نمایید. 

به دلیل وجود برند های مختلف قطعات و انواع مختلفی که وجود دارد ، قیمت های مختلفی برای هر یک از این محصولات در فروشگاه ها در نظر گرفته شده است که شما با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می توانید گزینه های مختلفی را داشته باشید اما برای خرید حتما محصولات باکیفیت را انتخاب نمایید زیرا علی رغم قیمت بالای این محصولات، شما کارکرد بهتری از ماشین خواهید داشت و این لوازم یدکی لودر مدت زمان بالایی را برای شما کار می کنند.

فروشگاه سرویس قطعه از فروشندگان معتبر قطعات ماشین آلات سنگین می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()