لیفتراک از ماشین هایی است که در مکان هایی مانند کارخانه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین برای جابجایی کالا ها و یا مصالح به کار می رود. لیفتراک وسیله ای صنعتی می باشد و می تواند در بخش های انبارداری بسیار کاربردی باشد. لوازم یدکی لیفتراک طوری طراحی شده است که بتواند بار ها را به خوبی و بدون آسیب دیدن جابجا کند. لیفتراک ها دارای کابین برای قرارگیری راننده می باشند.

منبع انرژی لیفتراک

قدرت لیفتراک از منابع الکتریکی و یا باتری و موتور های احتراق داخلی می باشد.

لیفتراک ها  در ظرفیت های گوناگون ساخته شده اند. مشخصات ظرفیت لیفتراک ها بر روی پلاک این ماشین ها توسط شرکت سازنده درج شده است. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه نمایید.

لوازم یدکی لیفتراک

از مهم ترین لوازم یدکی لیفتراک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شاسی لیفتراک : شاسی در لیفتراک بسیار مهم بوده و سایر اجزا بر روی شاسی قرار می گیرند.

وزنه تقسیم بار: این وسیله برای حفظ تعادل ماشین بوده و جنس آن معمولا از چدن می باشد. با استفاده از وزنه تعادل لیفتراک می تواند در زمان جابجایی بار تعادل داشته باشد.

کرییج: پایه ای می باشد که می تواند شاخک ها را بر روی خود نگه دارد.

دکل: دکل یکی دیگر از لوازم یدکی لیفتراک می باشد که به صورت ریلی عمودی می باشد. دکل خود شامل ریل و زنجیر و غلطک می باشد .

خرید لوازم یدکی لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک در مدل های مختلفی قرار دارد که با توجه به نوع لیفتراک تهیه می گردد. امروزه فروشگاه های بسیاری پخش انواع برند های لوازم یدکی لیفتراک را انجام می دهند. این فروشگاه ها برند های مختلفی را با قیمت های متفاوتی عرضه می کنند. برای خرید این قطعات نیاز به اطلاعات بالا در باره ی این ماشین می باشد. در صورتی که می خواهید خرید این قطعات را انجام دهید بهتر است از فردی آگاه در این زمینه کمک بگیرید. از خرید لوازم بی کیفیت خودداری نمایید و حتما قطعات اصلی را تهیه نمایید. برخی از فروشندگان با فروش ارزان قطعات فرعی شما را گمراه می کنند اما این قطعات کاربردی نبوده و در اثر چندبار استفاده آسیب می بیند.

نصب لوازم یدکی لیفتراک

به دلیل تخصصی بودن این ماشین ، نصب لوازم یدکی لیفتراک نیز تخصصی بوده و باید توسط افراد ماهر انجام گیرد تا در حین قطعه صدمه ای به دیگر قطعات وارد نشود. اگر شما با نصب لوازم یدکی لیفتراک آشنایی کافی ندارید بهتر است از شخص دارای تخصص کمک بگیرید.

مکان های استفاده از لیفتراک ها

شما می توانید از لیفتراک در مکان های مختلفی استفاده نمایید. در انبار های بزرگ و در مکان های ساختمانی استفاده ی بسیاری را از لیفتراک ها مشاهده می نماییم. این وسیله به خوبی وسیله ها را جابجا می کند و از بسیاری از ماشین های جابجایی عملکرد بهتری دارد. یکی از استفاده های بسیارخوبی که از لیفتراک می شود جابجایی مصالح در پروژه های ساختمانی می باشد. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار به سایت مراجعه کنید. 

فروش لوازم یدکی لیفتراک

فروش لوازم یدکی لیفتراک توسط شرکت های فروش قطعات ماشین آلات سنگین انجام می گیرد که برای خرید لوازم اورجینال باید از مراکز معتبر اقدام به خرید نماییم. هر یک از شرکت ها قیمت های مختلفی را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. در مراکز معتبر قطعه های اصلی و باکیفیت یافت می شود زیرا این مراکز به مشتریان خود اهمیت می دهند و می خواهند آن ها مشتری دائم مرکز آن ها باشند. شرکت پارت یدک راهسازی از فروشندگان بزرگ لوازم یدکی لیفتراک در کشورمان می باشد که قطعات اصلی را با قیمت های بسیار منصفانه به شما عرضه می دارد.

 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 883
نمایش همه
علاقه مندی ها ()