جرثقیل یکی از ماشین آلات بسیار کاربردی برای جابجایی وسیله ها می باشد. با استفاده از جرثقیل می توانیم وسیله ها را در جهات افقی و عمودی جابجا کنید. از جرثقیل در پروژه های عمرانی بسیار استفاده می شود. با استفاده از این ماشین می توان دستگاه ها و بار ها را جابجا نمود. جرثقیل ها انواع مختلفی دارند که این تنوع باعث شده ما بتوانیم از این ماشین برای موارد مختلف استفاده کنیم.

انواع جرثقیل از نظر لوازم یدکی جرثقیل

جرثقیل برجی، جرثقیل سقفی، دروازه ای، جرثقیل بازویی، جرثقیل آویز و....

هر یک از این جرثقیل ها دارای لوازم یدکی جرثقیل متفاوتی می باشند و برای استفاده های مختلف در مکان های متفاوت به کار گرفته می شوند.  

جرثقیل چیست؟

جرثقیل یک نوع از ماشین آلات سنگین می باشد که دارای دکل بلندی برای جابجایی لوازم بزرگ می باشد. این دکل با استفاده طناب و قرقره وسیله ها را بالا می کشد. این ماشین بسیار مهم در بخش عمران و ساخت و ساز و صنعت می باشد. همین طور برای بارگیری از جرثقیل استفاده می گردد. به دلیل این که این ماشین وسیله های بسیار سنگین را جابجا می کند باید از لوازم یدکی جرثقیل بسیار مقاوم برخوردار باشد بنابراین خریداری لوازم یدکی اصلی بسیار مهم می باشد. برای خرید و فروش لوازم یدکی جرثقیل به سایت مراجعه کنید. 

جرثقیل را می توان به دو نوع کنترل کرد. در روشی می توان از داخل کابین ، کنترل این ماشین توسط افراد انجام گیرد و در روش دیگر فرد از بیرون ماشین می تواند کنترل را با استفاده از ریموت انجام دهد.

امروزه انواع مختلفی از جرثیل ها را داریم که با توجه به لوازم یدکی جرثقیل برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع جرثقیل

جرثقیل های ثابت

این جرثقیل ها دارای فضای حرکتی محدودی می باشند. جرثقیل های برجی از انواع جرثقیل های ثابت می باشند.

جرثقیل های سقفی

از این جرثقیل ها در مکان هایی که دارای سقف بوده و استفاده از جرثقیل های متحرک در آن جا غیر ممکن است استفاده می شود. با استفاده از این جرثقیل می توان در کارخانه ها وسیله ها را به راحتی جابجا کرد. برای نگهداری این نوع جرثقیل نیاز به هزینه ی کمی بوده و استفاده از این جرثقیل به صرفه می باشد. لوازم یدکی جرثقیل سقفی طوری طراحی شده که قابلیت اتصال به سقف را دارد. برای جابجایی وسیله هایی که وزن بسیار بالایی دارند جرثقیل سقفی می تواند بسیار کاربردی باشد. برای خرید لوازم یدکی جرثقیل کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

انواع لوازم یدکی جرثقیل

لوازم یدکی جرثقیل شامل دکل، طناب یا سیم، قرقره، موتور، سیستم ترمز و چرخ ها و.....

هر یک از این لوازم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. با توجه به روی کار آمدن لوازم یدکی بی کیفیت ، استفاده از این لوازم یدکی جرثقیل نه تنها کارامد نخواهد بود و در زمان کوتاه خراب می شود بلکه موجب آسیب رساندن به جرثقیل نیز می شود. بنابراین برای خرید لوازم یدکی جرثقیل بهتر است به مراکز معتبر فروش لوازم ماشین آلات سنگین مراجعه کنید و لوازم یدکی را در برند های خوب و باکیفیت تهیه نمایید. بسیاری از برند ها دارای طرفداران بسیاری بوده و کیفیت خود را ثابت کرده اند و خرید این لوازم پیشنهاد می شود. با خرید لوازم یدکی جرثقیل باکیفیت تا زمان طولانی در صورت استفاده ی درست به خرید دوباره نیازی نخواهید داشت و راندمان کار شما بالا می رود.

فروشگاه پارت یدک راهسازی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع لوازم یدکی جرثقیل و دیگر ماشین آلات راهسازی می باشد. برای خرید به سایت مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 732
نمایش همه
علاقه مندی ها ()