بیل مکانیکی ماشینی است که در پروژه های عمرانی بسیار از آن استفاده می شود. با استفاده از بیل مکانیکی می توان انواع حفاری و گود برداری و خاک برداری ها را انجام داد. بیل مکانیکی از لوازم یدکی بیل مکانیکی بسیار قدرتمندی تشکیل شده که می تواند در شرایط سخت کار کند. این لوازم بیل مکانیکی باید دارای کیفیت بالایی باشند که در زمان انجام این کار ها آسیب نبینند.

قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی

موتور ، کابین راننده ، سیستم هیدرولیک ، باکت ، بیل و.... تشکیل می شود که لوازم اصلی این ماشین به شمار می رود اما بیل مکانیکی دارای قطعات دیگر برای استفاده های بیشتر می باشد. لوازم یدکی بیل مکانیکی فرعی شامل چنگک، گراپ، چکش، قیچی می باشد که به وسیله ی این ابزار ها بیل مکانیکی قابلیت های مختلفی پیدا می کند و می تواند یک ماشین همه جانبه به حساب بیاید. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل به سایت مراجعه کنید. 

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی بر اساس لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل سه نوع بیل مکانیکی چرخ زنجیری ، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی، بکهو لودر می باشد.

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی : این نوع از بیل مکانیکی برای استفاده بر روی زمین های مسطح مناسب بوده و برای شهرسازی و کار در جاده و ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت این نوع از بیل مکانیکی بالا بوده و می توان در زمان کوتاهی راندمان بالایی از این بیل مکانیکی مشاهده نمود. لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیک متفاوت از انواع دیگر بوده و مهم ترین تفاوت آن چرخ هایش است که لاستیکی است و به همین دلیل می تواند در سطوح صاف و هموار به خوبی و با سرعت بالا حرکت نماید اما باید دقت داشته باشید این ماشین برای استفاده بر روی سنگ ریزه ها و محیط های ناهموار ساخته نشده و در صورت قرار گیری در این نوع مکان ها کارایی مناسبی از این ماشین نمی توان دید و چرخ آن ممکن است آسیب ببیند.

بیل مکانیکی چرخ زنجیری: این نوع بیل مکانیکی دارای چرخ های زنجیری بوده و در مکان های ناهموار قدرت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. این ماشین به دلیل لوازم یدکی بیل مکانیکی مخصوص قادر به حرکت بر روی سنگ های تیز بوده و چرخ ها طوری طراحی شده اند که در محیط های مختلف آسیب نمی بیند. با استفاده از این ماشین می توانیم خرد کردن، تخریب ، برش دادن زمین و خاک برداری را انجام دهیم.

بکهو لودر: این نوع بیل مکانیکی شبیه به لودر بوده و می تواند کار بیل مکانیکی و لودر را انجام دهد. برای این که بتوانیم این دو ماشین را در کنار هم داشته باشیم می توانیم از این ماشین استفاده نماییم. برای خرید اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی

فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی در مراکز فروش قطعات ماشین های راهسازی انجام می گیرد. این مراکز انواع مختلفی از قطعات را به فروش می رسانند که در کیفیت های مختلفی عرضه می گردد. خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی بسیار مهم بوده و برای این کار باید اطلاعات لازم را کسب نمایید. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی باید از فردی باتجربه در این زمینه کمک بگیریم.

فروشگاه های بسیاری فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی را در مجموعه ی خود دارند که در این میان شرکت پارت یدک راهسازی از فروشندگان بسیار معتبر در زمینه ی فروش محصولات بسیار با کیفیت می باشد که به دلیل فروش مستقیم محصولات توانسته ارزان ترین قیمت را برای قطعات در نظر بگیرد. برای خرید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی نیز می توانید انجام دهید.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()