لیفتراک از کاربردی ترین ماشین آلات صنعتی در باربری و حمل وسایل سنگین می باشد، که می توان نمونه های آن را در خطوط تولید کارخانه ها، انبارها، فروشگاههای بزرگ، ترمینال ها و گمرک مشاهده کرد. قطعات لیفتراک به دلیل کار مستمر و دائمی به مرور ساییده و مستهلک می شوند، و مانند هر وسیله ماشینی دیگری برای ادامه کار نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کنند. شرکت های بسیار زیادی در زمینه واردات و فروش انواع قطعات لیفتراک در حال رقابت و فعالیت هستند، که با مراجعه به آن ها می توان با اطمینان از کیفیت و اصالت کالا اقدام به خرید  قطعات لیفتراک با مناسب ترین قیمت نمود، زیرا با وجود فروش بالای این محصولات، قطعات بی کیفیت و چینی آن ها به وفور در بازار های عرضه لوازم یدکی لیفتراک با ارزان ترین قیمت ممکن عرضه می شوند، و  در هنگام خرید آن ها باید احتیاط نمود، زیرا این قطعات ممکن است به مرور به دیگر لوازم یدکی لیفتراک آسیب برساند و هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات را به مراتب افزایش دهد. انواع قطعات لیفتراک در دو گروه کلی قطعات اصلی و قطعات الحاقی قرار می گیرند، قطعات لیفتراک اصلی مربوط به بخش زیربندی، موتوری، هیدرولیک، شاخک ها و دکل می شود، و قطعات الحاقی آن نیز شامل رول گیر لیفتراک، بلوک گیر لیفتراک و عدل گیر لیفتراک می شود، که هر کدام آن ها در این سیستن حمل بار ویژگی و کارایی خاصی دارند، و باید به خوبی و هماهنگ با یکدیگر کار کنند. قیمت قطعات لیفتراک اصل و با کیفیت در مقایسه با قطعات مصرفی تقلبی قدری بالاتر می باشد، که در مقایسه با کارایی بسیار خوب و دوام بالا بسیار منطقی و توجیح پذیر است، و می توان این مورد را یک معیار نسبتا خوب برای جداکردن قطعات لیفتراک اصل با تقلبی دانست. برای خرید قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

قطعات لیفتراک برحسب نوع موتور آن ها تغییر می کند، لیفتراک ها برحسب نوع سوخت و موتوری که دارند در دسته های لیغتراک های دیزلی، لیفتراک های دوگانه سوز و لیفتراک های برقی قرار میگیرند، که هرکدام از آن ها کاربردهای خاصی دارند، برای مثال از انواع لیفتراک های دیزلی در ظرفیت های مختلف، اغلب در  فضاهای باز و برای حمل مواد و مصالح ساختمانی استفاده می شود. لیفتراک ها برحسب قابلیت حمل و جابجایی بار  در ظرفیت های 2،3،5،7،10،15  قرار می گیرند، که قطعات لیفتراک هم به تناسب توان مصرفی این دستگاه ها و مدل آن ها تغییر می کند.

از مهمترین مزایای استفاده از لیفتراک در صنایع مختلف می توان به بهره وری بیشتر، افزایش سرعت و دقت، سهولت استفاده و کم کردن فعالیت های کارکنان اشاره کرد، که سبب شده استفاده از این ماشین آلات در صنایع مختلف متداول شود. توجه به مدل ماشین، برند سازنده و کیفیت قطعه از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید قطعات لیفتراک باید بررسی شود، تا در روند کار با این ماشین آلات باربری اختلالی به وجود نیاید. از بزرگترین کمپانی های معتبر و محبوب تولید لیفتراک می توان به کوماتسو، کاترپیلار، دوو، سهند، تویوتا، کلارک سپاهان و غیره اشاره کرد، که تمامی قطعات لیفتراک را در مدل های مختلف تولیدی خود به بازارهای جهانی عرضه کرده اند، تا اعتماد و رضایت خریداران را جلب نمایند، و دوام و طول عمر ماشین آلات برند خود را افزایش دهند. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

شرکت پیشرو تراک از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش قطعات لیفتراک در تمامی برندهای داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت می باشد. با مراجعه به فروشگاه آنلاین این می توان، لیست کامل قطعات لیفتراک و برندهای سازنده آن را مشاهده کرد، و سفارش خرید آنلاین آن را ثبت نمود. پیگیری امور مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن، تضمین کیفیت این قطعات و ارسال این محصولات در کمترین زمان ممکن به دست متقاضیان در سراسر کشور از مهمترین امتیازات خرید از این مرکز معتبر می باشد.

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 876
نمایش همه
علاقه مندی ها ()